Enkät igen
Sex & erotik
  1. Iam
    #1

    Enkät igen

    Till kvinnorna:
    Din man vill helt klart ha sex men du har mens och känner är inte för det själv. Vad gör du?
    1. Du struntar i honom.
    2. Onanerar eller suger av honom.
    3. Annat, vad?
    Till männen:
    -Vad förväntar du dig av kvinnan din när du får reda på att din kvinna har mens när du vill ha sex?

    Tror att kvinnorna här tillhör den klart kåtare delen av alla kvinnor i samhället men intressant ändå.
  2. 1
    Enkät igen Till kvinnorna:
    Din man vill helt klart ha sex men du har mens och känner är inte för det själv. Vad gör du?
    1. Du struntar i honom.
    2. Onanerar eller suger av honom.
    3. Annat, vad?
    Till männen:
    -Vad förväntar du dig av kvinnan din när du får reda på att din kvinna har mens när du vill ha sex?

    Tror att kvinnorna här tillhör den klart kåtare delen av alla kvinnor i samhället men intressant ändå.
  3. Tango
    #2

    Ärligt sa

    far nog svaret bli 1. Fast jag skulle inte vilja säga att jag struntar i honom. Jag ber väl snällt att fa slippa.
  4. 2
    Ärligt sa far nog svaret bli 1. Fast jag skulle inte vilja säga att jag struntar i honom. Jag ber väl snällt att fa slippa.
  5. Medlem sedan
    Jan 2000
    #3

    2 helt klart

    Tycker ju själv om det. Vi har haft sex när jag har tampong inne, bara att hålla undan snöret och han får vara försiktig.
  6. 3
    2 helt klart Tycker ju själv om det. Vi har haft sex när jag har tampong inne, bara att hålla undan snöret och han får vara försiktig.
  7. PPP
    #4

    Håller koll

    Jag försöker faktiskt hålla lite koll på när det är indianer i passet. Och de dagarna tar jag saken i egna händer, så att säga.
  8. 4
    Håller koll Jag försöker faktiskt hålla lite koll på när det är indianer i passet. Och de dagarna tar jag saken i egna händer, så att säga.
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5

    Om

    jag inte har lust så blir det 1. Lite snällare berättat än bara Vill inte !
    Nu märker karln om jag vill eller ej.

    Karln sa - Ingenting. då jag frågade din fråga. -Kan alltid föreslå duschen, fortsatte han sen.
  10. 5
    Om jag inte har lust så blir det 1. Lite snällare berättat än bara Vill inte !
    Nu märker karln om jag vill eller ej.

    Karln sa - Ingenting. då jag frågade din fråga. -Kan alltid föreslå duschen, fortsatte han sen.
  11. Medlem sedan
    Oct 2003
    #6

    Förväntar mig...


    ....ingenting då jag tolkar \"förväntar\" i den här frågan ungefär lika som \"kräver\".

    Vill man så vill man och vill man inte så vill man inte....och ska det bli nåt så krävs det att båda \"vill\" oavsett vad det gäller.

    Det är det som är det \"finurliga\" med parrelationer, (under förutsäätnin att bådas vilja i relationen är \"lika mycket värd\")

    Ja + Ja = Ja
    Ja + Nej= Nej
    Nej + Ja= Nej
    Nej + Nej= Nej

    Av fyra möjliga kombinationer så är det alltså bara en som leder till ett JA!
  12. 6
    Förväntar mig...
    ....ingenting då jag tolkar \"förväntar\" i den här frågan ungefär lika som \"kräver\".

    Vill man så vill man och vill man inte så vill man inte....och ska det bli nåt så krävs det att båda \"vill\" oavsett vad det gäller.

    Det är det som är det \"finurliga\" med parrelationer, (under förutsäätnin att bådas vilja i relationen är \"lika mycket värd\")

    Ja + Ja = Ja
    Ja + Nej= Nej
    Nej + Ja= Nej
    Nej + Nej= Nej

    Av fyra möjliga kombinationer så är det alltså bara en som leder till ett JA!
  13. Medlem sedan
    Jun 2005
    #7

    ah....

    så det är därför det bara är 25% chans till knulla... :)
  14. 7
    ah.... så det är därför det bara är 25% chans till knulla... :)
  15. StefanD
    #8

    Övriga kommentarer är ju överflödiga :)

    du har så rätt som vanligt, håller fullkomligt med :)
  16. 8
    Övriga kommentarer är ju överflödiga :) du har så rätt som vanligt, håller fullkomligt med :)
  17. Camelia
    #9

    När jag har mens...

    Är jag kåt som ett djur, så knystas det om sex då så skriker jag glatt \"JAAAAAAAAAA TACK!\" *garvar*
  18. 9
    När jag har mens... Är jag kåt som ett djur, så knystas det om sex då så skriker jag glatt \"JAAAAAAAAAA TACK!\" *garvar*
  19. Medlem sedan
    Oct 2003
    #10

    :-)

    Det beror sig ju på......hittar du någon som oftast är i \"Ja-läge\" så kan du ju avsevärt förbättra oddsen i.o.m. att det då är du själv som i stor utsträckning styr om det ska bli ja+ja=JAAAAAAAAAAA!!!!!
  20. 10
    :-) Det beror sig ju på......hittar du någon som oftast är i \"Ja-läge\" så kan du ju avsevärt förbättra oddsen i.o.m. att det då är du själv som i stor utsträckning styr om det ska bli ja+ja=JAAAAAAAAAAA!!!!!
  21. spindeln i nätet
    #11

    hmmm

    inte struntar jag i han heller, är han inte kinki blir det en tur i duschen annars så hjälper jag gärna till
  22. 11
    hmmm inte struntar jag i han heller, är han inte kinki blir det en tur i duschen annars så hjälper jag gärna till
  23. Scorpio
    #12

    Svarar:

    Det blir vanligtvis alt. 2, eftersom jag själv njuter av detta, men ibland blir det helt enkelt så att jag säger nej, då jag en del dagar störtblöder och är alldeles yr i skallen (vilket han vet)
  24. 12
    Svarar: Det blir vanligtvis alt. 2, eftersom jag själv njuter av detta, men ibland blir det helt enkelt så att jag säger nej, då jag en del dagar störtblöder och är alldeles yr i skallen (vilket han vet)
  25. Medlem sedan
    May 2001
    #13

    Svarar för oss båda

    Mens har inte det minsta betydelse för oss, det är bara att lägga ut en handduk..
    Vad gäller lusten så är vi särbo och då vill man vara så nära varandra det bara går hela tiden när vi väl ses, och närhet brukar ofelbart övergå i lust.
    Så svar på frågan: alt 2/alt 3: allmänt kelande och högst troligt blir det mer :)
  26. 13
    Svarar för oss båda Mens har inte det minsta betydelse för oss, det är bara att lägga ut en handduk..
    Vad gäller lusten så är vi särbo och då vill man vara så nära varandra det bara går hela tiden när vi väl ses, och närhet brukar ofelbart övergå i lust.
    Så svar på frågan: alt 2/alt 3: allmänt kelande och högst troligt blir det mer :)
  27. Anonym
    #14

    Ja, svårare...

    ... än så behöver det ju inte vara tycker man... =)
  28. 14
    Ja, svårare... ... än så behöver det ju inte vara tycker man... =)
  29. Medlem sedan
    Nov 2003
    #15

    Hmm..

    Jag känner alltid för att ha sex.. mens är inget som stoppar mej förutom om det skulle vara så att han inte vill på grund av det.. Men om det mot all förmodan var så att vi kom fram till att samlag inte vore så bra på grund av mensen så skulle jag suga lr liknande.. finns mkt man kan göra =)
  30. 15
    Hmm.. Jag känner alltid för att ha sex.. mens är inget som stoppar mej förutom om det skulle vara så att han inte vill på grund av det.. Men om det mot all förmodan var så att vi kom fram till att samlag inte vore så bra på grund av mensen så skulle jag suga lr liknande.. finns mkt man kan göra =)
  31. S
    #16

    Svar

    Vi skulle haft sex, så länge inte killen tycker det är jobbigt så är det helt ok för mig. Jag har heller inte varit tillsammans med någon som krävt något av mig (och skulle inte vilja vara det heller). Men visst, skulle jag av någon anledning inte vilja så kan man ju alltid leka med honom.
  32. 16
    Svar Vi skulle haft sex, så länge inte killen tycker det är jobbigt så är det helt ok för mig. Jag har heller inte varit tillsammans med någon som krävt något av mig (och skulle inte vilja vara det heller). Men visst, skulle jag av någon anledning inte vilja så kan man ju alltid leka med honom.
  33. Cecilia
    #17

    Cecilia svarar

    Nr.2. Jag står alltid till förfogande med sexuella tjänster där jag själv inte är mottagande på något sätt, alltså undantaget regelrätt samlag, om min partner är ivrig.
  34. 17
    Cecilia svarar Nr.2. Jag står alltid till förfogande med sexuella tjänster där jag själv inte är mottagande på något sätt, alltså undantaget regelrätt samlag, om min partner är ivrig.
  35. Medlem sedan
    Oct 2003
    #18

    Svårare än så....


    ...ÄR det egentligen inte!
    Bara det att vi människor tenderar att ha en förkärlek till att komplicera saker något enormt.
    Vi är det djur som med hästlängder har de rikaste metoderna för kommunikation......och ändå är vi nog tamejfan det djur som är allra sämst på att kommunicera egentligen!
  36. 18
    Svårare än så....
    ...ÄR det egentligen inte!
    Bara det att vi människor tenderar att ha en förkärlek till att komplicera saker något enormt.
    Vi är det djur som med hästlängder har de rikaste metoderna för kommunikation......och ändå är vi nog tamejfan det djur som är allra sämst på att kommunicera egentligen!
  37. Camelia
    #19

    Prexis - vi borde lära av djuren!

    Ni brölar när ni är kåta och vi sparkar på er om vi inte vill! Hur svårt kan det vara?
  38. 19
    Prexis - vi borde lära av djuren! Ni brölar när ni är kåta och vi sparkar på er om vi inte vill! Hur svårt kan det vara?
  39. Camelia
    #20

    Står alltid till förfogande med sexuella tjänster?

    Det låter ju hemskt.
  40. 20
    Står alltid till förfogande med sexuella tjänster? Det låter ju hemskt.
Sidan 1 av 6 123 ... SistaSista

Liknande trådar

  1. Ok, en enkät igen då
    By Busan! in forum _1204 Aprilbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2012-03-24, 19:54
  2. Nu kör vi en - läs-enkät igen!!
    By LottaJ in forum Hem & fritid
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2011-10-20, 19:24
  3. Enkät dax igen
    By johanna25 in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-08-04, 19:22
  4. enkät igen... ;-)
    By YonnaM in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-01-14, 15:05
  5. Enkät igen
    By M&E:na in forum _0411 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-01-12, 17:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar