Bajsa
Bebissnack
  1. live
    #1

    Bajsa

    Vet ej vilken snackgrupp jag ska skriva i...men nu valde jag denna. Jag helammar min dotter som är 8 veckor, men hon bajsar inte..nu är det ca 3 veckor sedan sist. Kan det dröja hur länge som helst?
  2. 1
    Bajsa Vet ej vilken snackgrupp jag ska skriva i...men nu valde jag denna. Jag helammar min dotter som är 8 veckor, men hon bajsar inte..nu är det ca 3 veckor sedan sist. Kan det dröja hur länge som helst?
  3. Medlem sedan
    Feb 2002
    #2

    Nu borde det ju vara dags...

    Men dman säger ju att helammade barn inte blir förstoppade. En del förbränner helt enkelt nästan allt de får i sig, medan andra äter en massa \"för mycket\" och bajsar ut överskottet. Verkar hon besvärad av att inte ha bajsat? I så fall tycker jag du ska höra med BVC...
  4. 2
    Nu borde det ju vara dags... Men dman säger ju att helammade barn inte blir förstoppade. En del förbränner helt enkelt nästan allt de får i sig, medan andra äter en massa \"för mycket\" och bajsar ut överskottet. Verkar hon besvärad av att inte ha bajsat? I så fall tycker jag du ska höra med BVC...
  5. live
    #3

    Nej...

    ...hon är ju lika glad o nöjd som alltid, så hon verkar ju inte \"lida\" av det, men jag har 3 barn tidigare o har aldrig varit med om att det gått så många veckor!
  6. 3
    Nej... ...hon är ju lika glad o nöjd som alltid, så hon verkar ju inte \"lida\" av det, men jag har 3 barn tidigare o har aldrig varit med om att det gått så många veckor!
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4

    2 ggr i månaden

    Torkel bajsade två ggr i månaden när han helammades, men när han väl bajsade så fanns det inte en blöja som kunde hålla det inne. Så det blev bajs överallt. =/
  8. 4
    2 ggr i månaden Torkel bajsade två ggr i månaden när han helammades, men när han väl bajsade så fanns det inte en blöja som kunde hålla det inne. Så det blev bajs överallt. =/
  9. Lena m Emil
    #5

    1 ggn/månad

    var det för min idag 11 år gamla kille. Mellan 3 och 6 månaders ålder bajsade han alltså bara 3 ggr (men då var det duschen som gällde för både grabb och kläder....)
  10. 5
    1 ggn/månad var det för min idag 11 år gamla kille. Mellan 3 och 6 månaders ålder bajsade han alltså bara 3 ggr (men då var det duschen som gällde för både grabb och kläder....)

Liknande trådar

  1. Åh, så skönt att bajsa!!!!
    By Viivi in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-04-17, 17:13
  2. Bajsa =
    By KAJOthegreat in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-10-30, 23:21
  3. han bajsa på toa!!!!
    By labannu in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-08-16, 22:34
  4. Bajsa
    By live in forum _05/06 Vinterbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-22, 12:12
  5. Bajsa
    By live in forum _05 Höstbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-18, 23:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar