Sex på internet
Sex & erotik
  1. chockad
    #1

    Sex på internet

    Skulle rensa på datorn o upptäckte att sambon sparat massa vidriga sexklipp på våldtäckter, 5 killar på en tjej, mm mm Blev chockad o äcklad och raderade allt. Vet ej om jag ska konfrontera honom eller se vad han gör när han märker att det är borta. Hur ska man kunna älska ngn som njuter av att se tjejer våldtas av 4 killar??????
    Vad skulle ni gjort??
  2. 1
    Sex på internet Skulle rensa på datorn o upptäckte att sambon sparat massa vidriga sexklipp på våldtäckter, 5 killar på en tjej, mm mm Blev chockad o äcklad och raderade allt. Vet ej om jag ska konfrontera honom eller se vad han gör när han märker att det är borta. Hur ska man kunna älska ngn som njuter av att se tjejer våldtas av 4 killar??????
    Vad skulle ni gjort??
  3. Cecilia
    #2

    Åter igen fantasier

    Jag skulle inte ha gjort något om det nu inte är så att du är helt emot porr i datorn. Själva bilderna i sig handlar om hans fantasier och har inget med verkligheten att göra. Jag tänder själv på den sortens bilder men vill inte bli våldtagen i verkligheten, inte ens tagen hårt! Min sexuella verklighet är milslångt ifrån mina fantasier, så är det förmodligen för din man oxå. Fråga honom!
  4. 2
    Åter igen fantasier Jag skulle inte ha gjort något om det nu inte är så att du är helt emot porr i datorn. Själva bilderna i sig handlar om hans fantasier och har inget med verkligheten att göra. Jag tänder själv på den sortens bilder men vill inte bli våldtagen i verkligheten, inte ens tagen hårt! Min sexuella verklighet är milslångt ifrån mina fantasier, så är det förmodligen för din man oxå. Fråga honom!
  5. angel no 2
    #3

    Usch

    Förstår precis hur du känner dig. Jag blir så trött på männens sexfixering. Tänk om dom kunde lära sig vad fin kärlek är. Själv ger jag snart upp när det gäller män. Är så fruktansvärt besviken på dom…..
  6. 3
    Usch Förstår precis hur du känner dig. Jag blir så trött på männens sexfixering. Tänk om dom kunde lära sig vad fin kärlek är. Själv ger jag snart upp när det gäller män. Är så fruktansvärt besviken på dom…..
  7. cecilia
    #4

    Huvudsaken är:

    att han visar fin kärlek i relationen. Om han sedan tittar på gruppvåldtäkter eller människor som älskar på ett \"fint\" sätt är skit samma för mig. Själv vill jag inte ha ngn porr i min dator ö h t oavsett om den är \"fin\" eller \"ful\". I hans huvud accepterar jag dock både fina och fula fantasier!
  8. 4
    Huvudsaken är: att han visar fin kärlek i relationen. Om han sedan tittar på gruppvåldtäkter eller människor som älskar på ett \"fint\" sätt är skit samma för mig. Själv vill jag inte ha ngn porr i min dator ö h t oavsett om den är \"fin\" eller \"ful\". I hans huvud accepterar jag dock både fina och fula fantasier!
  9. GR
    #5

    Fantasier?

    Jag tycker definitivt det säger något om vem man är. Om du hade hittat bilder på barn i sexuella akter skulle det också bara vara skillnad på fantasi och verklighet?
  10. 5
    Fantasier? Jag tycker definitivt det säger något om vem man är. Om du hade hittat bilder på barn i sexuella akter skulle det också bara vara skillnad på fantasi och verklighet?
  11. sydman
    #6

    framför allt varit öppen i huvudet

    Våldtäkt är det nog inte frågan om utan \"Gangbang\" gruppsex med flera andra
    och det är en \"fantasi\" hur skulle du ha reagerat om det var 4 tjejer enbart hur skulel du ha tolkat det?

    Kan du inte älska din man efter detta så gjorde du det inte innan heller!
  12. 6
    framför allt varit öppen i huvudet Våldtäkt är det nog inte frågan om utan \"Gangbang\" gruppsex med flera andra
    och det är en \"fantasi\" hur skulle du ha reagerat om det var 4 tjejer enbart hur skulel du ha tolkat det?

    Kan du inte älska din man efter detta så gjorde du det inte innan heller!
  13. Tango
    #7

    Tja, själv skulle

    jag nog bli rätt tänd om jag sag en film där en tjej \"valdtogs\" av 4 män sa jag är nog inte den rätta att svara pa fragan...... (och kliar mig samtidigt i huvudet och fragar mig hur i hela friden min man kan älska mig.....)
  14. 7
    Tja, själv skulle jag nog bli rätt tänd om jag sag en film där en tjej \"valdtogs\" av 4 män sa jag är nog inte den rätta att svara pa fragan...... (och kliar mig samtidigt i huvudet och fragar mig hur i hela friden min man kan älska mig.....)
  15. Tango
    #8

    Aha, vad säger det

    da om en person om denne t ex har en film i sin dator med;

    -tva tjejer som slickar varandra och en kille sitter jämte och tittar pa och runkar?
    -tva tjejer har sex med en kille; han slickar den ene samtidigt som han knullar den andre?

    Väntar med spänning pa personlighetsanalysen av dessa scenario ;-)
  16. 8
    Aha, vad säger det da om en person om denne t ex har en film i sin dator med;

    -tva tjejer som slickar varandra och en kille sitter jämte och tittar pa och runkar?
    -tva tjejer har sex med en kille; han slickar den ene samtidigt som han knullar den andre?

    Väntar med spänning pa personlighetsanalysen av dessa scenario ;-)
  17. chockad
    #9

    Skulle ni verkligen...

    ...tända på en autentisk film där två tjejer drogas och våldtas av 4 stora killar??? Då finns det tydligen perversa tjejer också, för det kallar jag perverst och mycket sjukt att njuta av hur tjejers liv förstörs för några kåta karlars skull!
  18. 9
    Skulle ni verkligen... ...tända på en autentisk film där två tjejer drogas och våldtas av 4 stora killar??? Då finns det tydligen perversa tjejer också, för det kallar jag perverst och mycket sjukt att njuta av hur tjejers liv förstörs för några kåta karlars skull!
  19. chockad
    #10

    Stor skillnad

    ...stor skillnad på om två ellr tre personer har aktiv sex med varandra (oavsett bakrunden) än om försvarslösa drogade tjejer blir våldtagna av flera stora, starka karlar. Är inte ens jämförbart så jag fattar inte vad du vill ha sagt? Att man är en frigid, pryd moraltant? Tyck det då-jag bjuder på det!
  20. 10
    Stor skillnad ...stor skillnad på om två ellr tre personer har aktiv sex med varandra (oavsett bakrunden) än om försvarslösa drogade tjejer blir våldtagna av flera stora, starka karlar. Är inte ens jämförbart så jag fattar inte vad du vill ha sagt? Att man är en frigid, pryd moraltant? Tyck det då-jag bjuder på det!
  21. cecilia
    #11

    Nej

    Det är illegalt! Däremot är det inte illegalt med sådana bilder som chockad beskriver. Att ha fantasier om våldtäkt har ingenting att göra med vad man tänder på i verkligheten. Jag går igång på sådana bilder men gillar mjuksex. Sen kanske det säger någonting om hur personen är, men absolut inte att det handlar om en våldsbenägen person, snarare en person som använder sina fantasier genom att fantisera eller titta på bilder i stället för att tränga undan dem och säga usch.
  22. 11
    Nej Det är illegalt! Däremot är det inte illegalt med sådana bilder som chockad beskriver. Att ha fantasier om våldtäkt har ingenting att göra med vad man tänder på i verkligheten. Jag går igång på sådana bilder men gillar mjuksex. Sen kanske det säger någonting om hur personen är, men absolut inte att det handlar om en våldsbenägen person, snarare en person som använder sina fantasier genom att fantisera eller titta på bilder i stället för att tränga undan dem och säga usch.
  23. cecilia
    #12

    Autentisk?

    Självklart skulle jag inte tända på det! Jag tar avstånd från det mesta porrbranschen bjuder på just för att jag inte kan avgöra vad som är autentiskt eller inte. Detta utesluter inte att jag tänder på våldtäkter, men själv väljer jag att ha dem som filmer i mitt eget huvud, just för att utesluta att det faktiskt kan handla om autensiska våldtäkter på film och då är det gräsligt och avskyvärt!
  24. 12
    Autentisk? Självklart skulle jag inte tända på det! Jag tar avstånd från det mesta porrbranschen bjuder på just för att jag inte kan avgöra vad som är autentiskt eller inte. Detta utesluter inte att jag tänder på våldtäkter, men själv väljer jag att ha dem som filmer i mitt eget huvud, just för att utesluta att det faktiskt kan handla om autensiska våldtäkter på film och då är det gräsligt och avskyvärt!
  25. sydman
    #13

    *nyfiken*

    vad andvände de för droger??
    det so du beskriver som \"klipp\" att både hinna droga och sen våldta tar en liten stund..
    jag tror att du överreagerat

    Minns du stohejet om porrfilmsbranchen som *tjejnamn\"Wolf gjorde sig ett namn på för ett gäng år sedan
    där fanns just med en scen som skulel se ut som en våldtäkt med 4 killar med masker och en tjej som var värnlös

    Robban Aschberg letade reda på den tjejen
    som lever i Usa som Producerar sina egna filmer (då över 200) och gör det helt frivilligt utan tvång levde då som singel och välmående och hade planer på att fortsätta ngt år till för att sedan lägga av och leva på sina intjänade pengar restan av livet
  26. 13
    *nyfiken* vad andvände de för droger??
    det so du beskriver som \"klipp\" att både hinna droga och sen våldta tar en liten stund..
    jag tror att du överreagerat

    Minns du stohejet om porrfilmsbranchen som *tjejnamn\"Wolf gjorde sig ett namn på för ett gäng år sedan
    där fanns just med en scen som skulel se ut som en våldtäkt med 4 killar med masker och en tjej som var värnlös

    Robban Aschberg letade reda på den tjejen
    som lever i Usa som Producerar sina egna filmer (då över 200) och gör det helt frivilligt utan tvång levde då som singel och välmående och hade planer på att fortsätta ngt år till för att sedan lägga av och leva på sina intjänade pengar restan av livet
  27. Tango
    #14

    Precis, jag tror att

    det är mer eller mindre omöjligt att som tittare avgöra om nagot är autentiskt eller inte. I de allra flesta fallen är jag övertygad om att det inte är autentiskt. Det gör det inte nödvändigtvis sa mycket bättre eftersom manga tjejer har säkert inget val. Men just det raa valdet är spelat. Varför? För att sa manga tänder pa det sa klart.
  28. 14
    Precis, jag tror att det är mer eller mindre omöjligt att som tittare avgöra om nagot är autentiskt eller inte. I de allra flesta fallen är jag övertygad om att det inte är autentiskt. Det gör det inte nödvändigtvis sa mycket bättre eftersom manga tjejer har säkert inget val. Men just det raa valdet är spelat. Varför? För att sa manga tänder pa det sa klart.
  29. multi
    #15

    snart påstår

    du väl att tjejer tänder på att bli våldtagna också...
  30. 15
    snart påstår du väl att tjejer tänder på att bli våldtagna också...
  31. Tango
    #16

    Jag är tjej och jag tänder

    pa det.... i fantasin märk väl. Och det är det vi pratar om här, fantasier resp. fantasier som visualiseras pa film.
  32. 16
    Jag är tjej och jag tänder pa det.... i fantasin märk väl. Och det är det vi pratar om här, fantasier resp. fantasier som visualiseras pa film.
  33. sydman
    #17

    våldtäkt är våldtäkt

    alla män har 2 ben
    är allt på 2 ben män?
    allt är inte alltid vad det ser ut att vara...
    chokad´s man kanske tänder på att se saker
    Gör gangbang bilderna honnom till våldtäckare
    bi scener på tjejer med vad gör det då honnom till ??
  34. 17
    våldtäkt är våldtäkt alla män har 2 ben
    är allt på 2 ben män?
    allt är inte alltid vad det ser ut att vara...
    chokad´s man kanske tänder på att se saker
    Gör gangbang bilderna honnom till våldtäckare
    bi scener på tjejer med vad gör det då honnom till ??
  35. cecilia
    #18

    Jag med!

    INgenting jag är jättestolt över men accepterar det, kan ju inte klubba mig själv i skallen för att få bort dom där fantasierna direkt! Jag har fötterna på jorden och kan skilja på fantasi och verklighet.
  36. 18
    Jag med! INgenting jag är jättestolt över men accepterar det, kan ju inte klubba mig själv i skallen för att få bort dom där fantasierna direkt! Jag har fötterna på jorden och kan skilja på fantasi och verklighet.
  37. Tango
    #19

    ... och vem vet, kanske

    chockad inte är sa chockad som hon verkar. Kanske chockad inte ens är chockad, typ......
  38. 19
    ... och vem vet, kanske chockad inte är sa chockad som hon verkar. Kanske chockad inte ens är chockad, typ......
  39. sassa
    #20

    Jävligt respektlöst!

    \"Chockad\" är uppenbarligen störd av sin mans porrsurfande, de flesta har ju sett en hel del idag så det hon sett bör ju ha passerat en viss gräns-även om den naturligtvis är olika för alla. Hon ber om råd och ni börjar snacka om att det nog bara var en vanlig gangbang och att ni oxå tänder på våldtäkter...
    Jaha? Vill ni få henne att känna att det är henne det är fel på som inta kan acceptera det eller???


  40. 20
    Jävligt respektlöst! \"Chockad\" är uppenbarligen störd av sin mans porrsurfande, de flesta har ju sett en hel del idag så det hon sett bör ju ha passerat en viss gräns-även om den naturligtvis är olika för alla. Hon ber om råd och ni börjar snacka om att det nog bara var en vanlig gangbang och att ni oxå tänder på våldtäkter...
    Jaha? Vill ni få henne att känna att det är henne det är fel på som inta kan acceptera det eller???


Sidan 1 av 5 123 ... SistaSista

Liknande trådar

  1. Vi har internet!
    By marmeglad in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-07-14, 19:51
  2. Mat på internet?
    By Gabricia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-12-26, 15:14
  3. Se tv på internet
    By SessanP in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-24, 21:53
  4. Ah, internet, ljuva internet!!
    By Dina_KL in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-08-01, 15:53
  5. Sex på internet
    By chockad in forum Kärlek & relationer
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-01-11, 11:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar