jag hittade
Singelmingel
  1. man
    #1

    jag hittade

    en gammal skiva med imperiet på min dator, inte hört på 10 år! vilka minnen, det var tider. ska nog leta upp lite ebba grön med, barnen tycker att jag har konstig musiksmak, dom fattar ju ingen ting:)
  2. 1
    jag hittade en gammal skiva med imperiet på min dator, inte hört på 10 år! vilka minnen, det var tider. ska nog leta upp lite ebba grön med, barnen tycker att jag har konstig musiksmak, dom fattar ju ingen ting:)
  3. Medlem sedan
    Nov 2005
    #2

    håller med

    Men jag har ju dom skivorna
  4. 2
    håller med Men jag har ju dom skivorna
  5. man
    #3

    tyvärr

    blev alla mina gamla skivor stulna för några år sedan, glömde att ersätta dessa pärlor. tack och lov för internet. några fler förslag på bra nerladdningar?
  6. 3
    tyvärr blev alla mina gamla skivor stulna för några år sedan, glömde att ersätta dessa pärlor. tack och lov för internet. några fler förslag på bra nerladdningar?
  7. Medlem sedan
    Jun 2002
    #4

    Åhhh :)

    dom är bara så bra :o) jag har indoktrinerat min ena iaf så hon älskar min musik....

    FAST hon älskar Gessle åxå ??? *blärk* men men nått eget ska dom väl ha, bara dom har det på LÅG volym...
  8. 4
    Åhhh :) dom är bara så bra :o) jag har indoktrinerat min ena iaf så hon älskar min musik....

    FAST hon älskar Gessle åxå ??? *blärk* men men nått eget ska dom väl ha, bara dom har det på LÅG volym...
  9. missparker
    #5

    Och jag...

    ... får nog ta och hålla med dina barn ;)
  10. 5
    Och jag... ... får nog ta och hålla med dina barn ;)
  11. tarantella
    #6

    en man med bra musik smak

    anteknar en stjärna i kanten
  12. 6
    en man med bra musik smak anteknar en stjärna i kanten
  13. man
    #7

    tarantella

    vad händer när man får tillräckligt många stjärnor?
    vad är priset? kan manvinna en bingolott, triss, säg säg, jag döör av nyfikenhet;)
  14. 7
    tarantella vad händer när man får tillräckligt många stjärnor?
    vad är priset? kan manvinna en bingolott, triss, säg säg, jag döör av nyfikenhet;)
  15. man
    #8

    vem fan

    är den där gessle?
    har jag missat helt, \"ljuger\" så trött på honom, allt han gör låter ju likadant, la la la la lala la, kan vara utan va?
  16. 8
    vem fan är den där gessle?
    har jag missat helt, \"ljuger\" så trött på honom, allt han gör låter ju likadant, la la la la lala la, kan vara utan va?
  17. man
    #9

    kanske

    är du lite för ung för att upskatta det, eller så har du anan smak.
  18. 9
    kanske är du lite för ung för att upskatta det, eller så har du anan smak.
  19. Medlem sedan
    Jun 2002
    #10

    håller med...

    ..å det jävligaste av allt... att när man hör skiten dagligen å sen går å nynnar *i en skog på en äng vid en sten lalalalala*

    när man inte ens tål varken artisten el låtarna ...

    hur gör man då ?

  20. 10
    håller med... ..å det jävligaste av allt... att när man hör skiten dagligen å sen går å nynnar *i en skog på en äng vid en sten lalalalala*

    när man inte ens tål varken artisten el låtarna ...

    hur gör man då ?

  21. Anonym
    #11

    *Ha, ha*

    Jag undrade just detsamma =). Undrar vem som har mest stjärnor i spindelns bok o vad vinner han?...;)
  22. 11
    *Ha, ha* Jag undrade just detsamma =). Undrar vem som har mest stjärnor i spindelns bok o vad vinner han?...;)
  23. tarantella
    #12

    asg

    ja det bara den som vinner vad som är priset och den kommer inte bli olycklig det lovar jag, flinar
  24. 12
    asg ja det bara den som vinner vad som är priset och den kommer inte bli olycklig det lovar jag, flinar
  25. Anonym
    #13

    Nä, han...

    .. han blir nog invävd i spinelnät o uppäten? Haven försiktighet alle modiga män o riddare! *ha, ha*
  26. 13
    Nä, han... .. han blir nog invävd i spinelnät o uppäten? Haven försiktighet alle modiga män o riddare! *ha, ha*
  27. missparker
    #14

    Hoppas...

    ... på lite för ung då! *skrattar*
  28. 14
    Hoppas... ... på lite för ung då! *skrattar*
  29. man
    #15

    blundar och lider

    eller byter kanal.
  30. 15
    blundar och lider eller byter kanal.
  31. man
    #16

    hmm

    hennes nick är ju lite skrämmande. vetefan om jag vill invävd, låter lite farligt, tarantella, äter inte dom upp hanen efter själva akten? ok för att man vill ha sex, men inte till vilket pris som helst, ksa nog bli munk;)
  32. 16
    hmm hennes nick är ju lite skrämmande. vetefan om jag vill invävd, låter lite farligt, tarantella, äter inte dom upp hanen efter själva akten? ok för att man vill ha sex, men inte till vilket pris som helst, ksa nog bli munk;)

Liknande trådar

  1. Hah, jag t o m hittade..
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-04-03, 08:24
  2. Oj vad bra att jag hittade hit
    By Carina&Hugo i Ty in forum Mellan missfall & graviditet
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-12-05, 15:36
  3. S-J!! Nu hittade jag en del!
    By -MaryT- in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-15, 21:04
  4. Jag hittade min
    By mia in forum Abort
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-23, 11:53
  5. så hittade...
    By Mizaja_5a in forum Tonåringar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-01, 11:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar