Ärlighet vara längst - inte så...
Sex & erotik
  1. Medlem sedan
    Dec 2005
    #1

    Ärlighet vara längst - inte så...

    ...länge alls, alltså. :-D

    Detta har förmodligen ytterst begränsat allmänintresse, men det verkar rätt lugnt här, så: Hade konverserat en kvinna ett tag via nätet, vi träffades och hade en mycket mycket trevlig (laddad, men inga \"handgripligheter\") eftermiddag. Efter detta var det så dags att lite mer ingående diskutera sexuella preferenser - innan man träffats var det ju lixom ingen idé.

    Vi hade mycket divergerande preferenser. Ja, det är andra kvinnan på kort tid - men den här _pratade_ jag med *innan* jag genom _praktik_ insåg skillnaderna.

    Nåja. Så här i efterhand kan jag bara berömma mig för att ha \"frontat\" med hur jag vill ha sex, när relationen är mogen och djup - för det visade sig att även om vi hade gemensam syn på hur saker och ting inleds, så stannade hennes intresse för utforskande *mycket* långt innan mitt eget.

    Sååå... här sitter man, och undrar om det var rätt att inte ens inleda. Hormonerna skriker ju \"Dumjävel!\", men hjärtat och hjärnan säger \"Lugnt, sansat och moget beteende.\" Man undrar om inte naturen kunde ha hjälpt en lite mer på traven, och gjort de \"rätta\" besluten till de mest behagliga - är det så här det är att bli vis?

    Gnh.
  2. 1
    Ärlighet vara längst - inte så... ...länge alls, alltså. :-D

    Detta har förmodligen ytterst begränsat allmänintresse, men det verkar rätt lugnt här, så: Hade konverserat en kvinna ett tag via nätet, vi träffades och hade en mycket mycket trevlig (laddad, men inga \"handgripligheter\") eftermiddag. Efter detta var det så dags att lite mer ingående diskutera sexuella preferenser - innan man träffats var det ju lixom ingen idé.

    Vi hade mycket divergerande preferenser. Ja, det är andra kvinnan på kort tid - men den här _pratade_ jag med *innan* jag genom _praktik_ insåg skillnaderna.

    Nåja. Så här i efterhand kan jag bara berömma mig för att ha \"frontat\" med hur jag vill ha sex, när relationen är mogen och djup - för det visade sig att även om vi hade gemensam syn på hur saker och ting inleds, så stannade hennes intresse för utforskande *mycket* långt innan mitt eget.

    Sååå... här sitter man, och undrar om det var rätt att inte ens inleda. Hormonerna skriker ju \"Dumjävel!\", men hjärtat och hjärnan säger \"Lugnt, sansat och moget beteende.\" Man undrar om inte naturen kunde ha hjälpt en lite mer på traven, och gjort de \"rätta\" besluten till de mest behagliga - är det så här det är att bli vis?

    Gnh.
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2

    Det är klart

    att det kan vara viktigt att analysera dylika aspekter i grunden innan man inleder något; men tror du inte det finns risk för att dina intuitiva känningar angående någon form av \"kemi\" går förlorade i allt intellekturaliserande?

    Nu kanske jag inte är helt rätt kvinna att råda eftersom jag alltid gått alldeles FÖR mycket på hur det \"känns\" istället för att para detta med någon form av utredning för framtida matchning, men det kanske finns en liten risk att du bedövar dina känselspröt genom att luska så mycket istället för att utforska. Du vet med näsan, fingertopparna och den del av hjärnan som omlindar världen med poetiska drag.
  4. 2
    Det är klart att det kan vara viktigt att analysera dylika aspekter i grunden innan man inleder något; men tror du inte det finns risk för att dina intuitiva känningar angående någon form av \"kemi\" går förlorade i allt intellekturaliserande?

    Nu kanske jag inte är helt rätt kvinna att råda eftersom jag alltid gått alldeles FÖR mycket på hur det \"känns\" istället för att para detta med någon form av utredning för framtida matchning, men det kanske finns en liten risk att du bedövar dina känselspröt genom att luska så mycket istället för att utforska. Du vet med näsan, fingertopparna och den del av hjärnan som omlindar världen med poetiska drag.
  5. Medlem sedan
    Dec 2005
    #3

    Förtydligande

    Njae, vi var nog ganska så tydliga i våra diskussioner. \"Analsex är en del av ett komplett sexliv\" - \"Analsex kan jag inet tänka mig\", \"Sex med flera personer är jag nyfiken på\" - \"Sex med fler kan jag _aldrig_ tänka mig\", och så vidare.

    Så, det var kanske mer konkret än jag först gav sken av!
  6. 3
    Förtydligande Njae, vi var nog ganska så tydliga i våra diskussioner. \"Analsex är en del av ett komplett sexliv\" - \"Analsex kan jag inet tänka mig\", \"Sex med flera personer är jag nyfiken på\" - \"Sex med fler kan jag _aldrig_ tänka mig\", och så vidare.

    Så, det var kanske mer konkret än jag först gav sken av!
  7. Medlem sedan
    Dec 2005
    #4

    Ja...

    det var ju inte direkt poetiskt omskrivande utan mer pang på så att säga ; ). Och det är säkert bra. Men om man nu träffar lite olika kvinnor under en tid så finns det kanske risk för att kraven blir för stora redan innan man ens hunnit pröva på vissa saker? Vem vet vad hon kan tänkas vara villig att pröva när hon väl hamnar mellan dina lakan?
  8. 4
    Ja... det var ju inte direkt poetiskt omskrivande utan mer pang på så att säga ; ). Och det är säkert bra. Men om man nu träffar lite olika kvinnor under en tid så finns det kanske risk för att kraven blir för stora redan innan man ens hunnit pröva på vissa saker? Vem vet vad hon kan tänkas vara villig att pröva när hon väl hamnar mellan dina lakan?
  9. Medlem sedan
    Dec 2005
    #5

    Börja som man ämnar fortsätta

    Jo, det är klart. Men å andra sidan så har min erfarenhet påvisat med all önskvärd tydlighet att jag inte passar ihop med kvinnor som känner sig själv så dåligt att de inte vet hur de fungerar i en mogen relation, eller inte åtminstone inte kan fantisera om hur det skulle kunna vara om de fick som de ville. Om de dessutom är så blyga violer att de inte kan prata om sex på ett konkret och handfast sätt... ja, då kommer jag i en relation med henne vara dömd till att alltid känna mig som en blind tjur i en porslinsbutik...

    Så, det var väl bäst som skedde. Jag bara inte gillar _alla_ aspekter av det. :-)
  10. 5
    Börja som man ämnar fortsätta Jo, det är klart. Men å andra sidan så har min erfarenhet påvisat med all önskvärd tydlighet att jag inte passar ihop med kvinnor som känner sig själv så dåligt att de inte vet hur de fungerar i en mogen relation, eller inte åtminstone inte kan fantisera om hur det skulle kunna vara om de fick som de ville. Om de dessutom är så blyga violer att de inte kan prata om sex på ett konkret och handfast sätt... ja, då kommer jag i en relation med henne vara dömd till att alltid känna mig som en blind tjur i en porslinsbutik...

    Så, det var väl bäst som skedde. Jag bara inte gillar _alla_ aspekter av det. :-)
  11. Medlem sedan
    Dec 2005
    #6

    Nej

    det låter ju som att du har dina kriterier på en framtida partner rättså fastslagna. Och det är säkert det bästa i längden. Känns moget på något sätt. Lycka till i sökandet i alla fall.
  12. 6
    Nej det låter ju som att du har dina kriterier på en framtida partner rättså fastslagna. Och det är säkert det bästa i längden. Känns moget på något sätt. Lycka till i sökandet i alla fall.
  13. Body to Body
    #7

    Wow! *flämt*

    Kapade ledningar, sinne för humor OCH intresse för utforskande.....

    Vilken kvinna är dum nog att tacka nej till det? *blink, blink*
  14. 7
    Wow! *flämt* Kapade ledningar, sinne för humor OCH intresse för utforskande.....

    Vilken kvinna är dum nog att tacka nej till det? *blink, blink*
  15. B
    #8

    Moget beslut...

    ...men risken finns ändock att du gick miste om något. Den risken finns i och för sig alltid, då vi ständigt ställs inför val i vår vardag - banala som problematiska. I mitt fall med nuvarande partner är jag glad att jag inte hade en träff som din (även om jag för det mesta attraheras av din skrift och blir nyfiken på Heihachi irl), eftersom han fick mig att pröva på det som jag aldrig någonsin innan skulle ha kunnat tänkt att göra... and me like - a lot!

    Önskar dock att jag hade gjort som du på mina tidigare nätdejter, då en människa i skrift kan te sig vara den perfekte, men i verkligheten är någon helt annan.
  16. 8
    Moget beslut... ...men risken finns ändock att du gick miste om något. Den risken finns i och för sig alltid, då vi ständigt ställs inför val i vår vardag - banala som problematiska. I mitt fall med nuvarande partner är jag glad att jag inte hade en träff som din (även om jag för det mesta attraheras av din skrift och blir nyfiken på Heihachi irl), eftersom han fick mig att pröva på det som jag aldrig någonsin innan skulle ha kunnat tänkt att göra... and me like - a lot!

    Önskar dock att jag hade gjort som du på mina tidigare nätdejter, då en människa i skrift kan te sig vara den perfekte, men i verkligheten är någon helt annan.
  17. Anonym kvinna
    #9

    Oj ! *harkel*

    Alltså är det bara jag som skulle reagera med att totalt tappa känslan om man på ett så närgående och genomgående sätt satte sig och vid första träffen diskuterade vad man tycker eller inte tycker om kring sex. Hur intresserad jag än skulle ha varit innan, så skulle jag totalt tappa intresset och känslan efter en sådan genomgång.
    Men kanske är det bara jag, vad vet jag ?
    Jag är ändock inte alls någon blyg människa när det kommer till att prata sex, eller vad man tycker om. Men jag skulle inte uppskatta det i såååå tydliga ordalag, och direkt vid första träffen. Det skulle liksom ta bort all spänning kring det hela och göra det alltför avskalat.
    Däremot förstår jag helt din åsikt i att vilja diskutera detta i ett tidigt stadium då du verkar ha vissa krav för att du ska tycka att det blir bra. Det är ju absolut bra att göra. Sådant har jag också gjort när jag fått kontakt över nätet tex. Men sådant har vi gått igenom litegrann innan vi träffats så man slipper det där snacket vid första träffen. Jag som person upplever det inte fullt lika stötande över nätet, när man kanske också pratat med varann redan ett bra antal gånger innan man börjar med mer privata
    sexfrågor.
    Det var min syn och känsla om saken, att det inte är något fel i att prata om det tidigt, men kanske finns det bättre tillfällen än vid första träffen..
  18. 9
    Oj ! *harkel* Alltså är det bara jag som skulle reagera med att totalt tappa känslan om man på ett så närgående och genomgående sätt satte sig och vid första träffen diskuterade vad man tycker eller inte tycker om kring sex. Hur intresserad jag än skulle ha varit innan, så skulle jag totalt tappa intresset och känslan efter en sådan genomgång.
    Men kanske är det bara jag, vad vet jag ?
    Jag är ändock inte alls någon blyg människa när det kommer till att prata sex, eller vad man tycker om. Men jag skulle inte uppskatta det i såååå tydliga ordalag, och direkt vid första träffen. Det skulle liksom ta bort all spänning kring det hela och göra det alltför avskalat.
    Däremot förstår jag helt din åsikt i att vilja diskutera detta i ett tidigt stadium då du verkar ha vissa krav för att du ska tycka att det blir bra. Det är ju absolut bra att göra. Sådant har jag också gjort när jag fått kontakt över nätet tex. Men sådant har vi gått igenom litegrann innan vi träffats så man slipper det där snacket vid första träffen. Jag som person upplever det inte fullt lika stötande över nätet, när man kanske också pratat med varann redan ett bra antal gånger innan man börjar med mer privata
    sexfrågor.
    Det var min syn och känsla om saken, att det inte är något fel i att prata om det tidigt, men kanske finns det bättre tillfällen än vid första träffen..
  19. Medlem sedan
    Dec 2005
    #10

    Beauty Is In The Eye...

    ...of the Beholder.

    Jag är förmodligen skitful. ;-)
  20. 10
    Beauty Is In The Eye... ...of the Beholder.

    Jag är förmodligen skitful. ;-)
  21. Medlem sedan
    Dec 2005
    #11

    Timing

    Neeej, vi tog det snacket lite efter den trevliga eftermiddagen, inte alls i direkt anslutning.

    Visst kan det verka avtändande, det håller jag med om. Har ingen riktigt bra lösning, dock.
  22. 11
    Timing Neeej, vi tog det snacket lite efter den trevliga eftermiddagen, inte alls i direkt anslutning.

    Visst kan det verka avtändande, det håller jag med om. Har ingen riktigt bra lösning, dock.
  23. Medlem sedan
    Dec 2005
    #12

    Fast det är klart...

    ...jag *har* ju placerat mig i alla fall _tvåa_ i en skönhetstävling för män, även om det var ett tag sedan - och figuren är i stort sett densamma... ;-D
  24. 12
    Fast det är klart... ...jag *har* ju placerat mig i alla fall _tvåa_ i en skönhetstävling för män, även om det var ett tag sedan - och figuren är i stort sett densamma... ;-D
  25. Medlem sedan
    Dec 2005
    #13

    Fast det är klart...

    ...jag *har* ju placerat mig i alla fall _tvåa_ i en skönhetstävling för män, även om det var ett tag sedan - och figuren är i stort sett densamma... ;-D
  26. 13
    Fast det är klart... ...jag *har* ju placerat mig i alla fall _tvåa_ i en skönhetstävling för män, även om det var ett tag sedan - och figuren är i stort sett densamma... ;-D
  27. Hoover
    #14

    Viktigt forskningsområde, men ..

    .. om man siktar på mer än en flyktig bekantskap har jag lärt mig att det viktigaste antagligen är att ta reda på vilket förhållande kvinnan har till sin far. Enligt min ringa erfarenhet kan en dålig relation till fadern försätta kvinnor i livslångt töcken när det gäller relationer. Det verkar kunna präglas på nåt mysko sätt som ytterst sällan försvinner med tiden, och sedan har de alla möjliga konstiga förväntningar och önskemål på senare förhållanden. Behöver inte gå längre än till min egen gamla mor som fortfarande vid 75 års ålder kan bete sig som en tolvåring mot min far och ha de mest konstiga krav och önskemål, och hon hade mycket riktigt en genomrutten relation till sin far. Obduktionsrapporter efter en del förhållanden antyder väldigt starka samband och stärker hypotesen.

    Hädanefter kommer jag att se till att mycket tidigt bilda mig en uppfattning om vilken relation en prospect har till sin far, och utvärdera informationen noga!
  28. 14
    Viktigt forskningsområde, men .. .. om man siktar på mer än en flyktig bekantskap har jag lärt mig att det viktigaste antagligen är att ta reda på vilket förhållande kvinnan har till sin far. Enligt min ringa erfarenhet kan en dålig relation till fadern försätta kvinnor i livslångt töcken när det gäller relationer. Det verkar kunna präglas på nåt mysko sätt som ytterst sällan försvinner med tiden, och sedan har de alla möjliga konstiga förväntningar och önskemål på senare förhållanden. Behöver inte gå längre än till min egen gamla mor som fortfarande vid 75 års ålder kan bete sig som en tolvåring mot min far och ha de mest konstiga krav och önskemål, och hon hade mycket riktigt en genomrutten relation till sin far. Obduktionsrapporter efter en del förhållanden antyder väldigt starka samband och stärker hypotesen.

    Hädanefter kommer jag att se till att mycket tidigt bilda mig en uppfattning om vilken relation en prospect har till sin far, och utvärdera informationen noga!
  29. Medlem sedan
    Jan 1998
    #15

    Jo jag...

    ...jag skulle DEFINITIVT förlora allt intresse för karln\' om han började förhöra mig om mina sexuella preferenser innan vi kommit ens till stadium 1B i vårt umgänge.

    Men det beror förstås på vad man är ute efter. En man som rätt snart börjar prata om sexuella preferenser tar jag för givet är en man som huvudsakligen är ute efter någon att dra över med jämna mellanrum. Och eftersom jag tycker att jag kan användas till SÅ mycket mer än sex skulle det liksom kännas som om han försökte komma över en Jaguar till vrakpris, när han ändå bara behöver en rätt ordinär bil (Skoda typ) att transportera sig i fram och tillbaka dit han brukar åka.

    Jag kan ta ett litet exempel ur det verkliga livet: En man jag fick kontakt med via Nätet började rätt snart fråga mig om när jag onanerade senast (vår första dejt: jag vägra svara), vad jag anser vara \"bra sex\" (andra dejten: jag svarade allmänt, inte något om mina egna specifika preferenser) och deklarerade att han gillade analsex. När vi sedan (efter tredje dejten) faktiskt försökte (ja jag skriver försökte...) ha sex så visade han sig vara snudd på impotent plus hade ett Organ så okänsligt att han fick köra på som en Duracellkanin för att ö.h.t. få utlösning (i den mån han ö.h.t. fick erektion alltså).

    Så MIN misstanke när en man tidigt börjar prata om intimiteter (innan man ens varit intima) hädanefter är att det kanske är mer snack än verkstad. (För att citera Huimprey Bogart: Antingen gör man det och pratar inte om det - eller så gör man det inte och pratar en massa om det...) OCH att det är litet skumt med ett så gränslöst beteende.

    För mig kommer tillit och omtanke om varandra först. När man sedan lärt känna varandra bättre kan man börja experimentera. Däremot INTE i enlighet med någon slags önskelista från en total (eller nästan total) främling. No way!
  30. 15
    Jo jag... ...jag skulle DEFINITIVT förlora allt intresse för karln\' om han började förhöra mig om mina sexuella preferenser innan vi kommit ens till stadium 1B i vårt umgänge.

    Men det beror förstås på vad man är ute efter. En man som rätt snart börjar prata om sexuella preferenser tar jag för givet är en man som huvudsakligen är ute efter någon att dra över med jämna mellanrum. Och eftersom jag tycker att jag kan användas till SÅ mycket mer än sex skulle det liksom kännas som om han försökte komma över en Jaguar till vrakpris, när han ändå bara behöver en rätt ordinär bil (Skoda typ) att transportera sig i fram och tillbaka dit han brukar åka.

    Jag kan ta ett litet exempel ur det verkliga livet: En man jag fick kontakt med via Nätet började rätt snart fråga mig om när jag onanerade senast (vår första dejt: jag vägra svara), vad jag anser vara \"bra sex\" (andra dejten: jag svarade allmänt, inte något om mina egna specifika preferenser) och deklarerade att han gillade analsex. När vi sedan (efter tredje dejten) faktiskt försökte (ja jag skriver försökte...) ha sex så visade han sig vara snudd på impotent plus hade ett Organ så okänsligt att han fick köra på som en Duracellkanin för att ö.h.t. få utlösning (i den mån han ö.h.t. fick erektion alltså).

    Så MIN misstanke när en man tidigt börjar prata om intimiteter (innan man ens varit intima) hädanefter är att det kanske är mer snack än verkstad. (För att citera Huimprey Bogart: Antingen gör man det och pratar inte om det - eller så gör man det inte och pratar en massa om det...) OCH att det är litet skumt med ett så gränslöst beteende.

    För mig kommer tillit och omtanke om varandra först. När man sedan lärt känna varandra bättre kan man börja experimentera. Däremot INTE i enlighet med någon slags önskelista från en total (eller nästan total) främling. No way!
  31. Medlem sedan
    Dec 2005
    #16

    Really Really Scary

    MacGyver, sådär i blixtskenet från din insikt är jag tvungen att hålla med! Har aldrig tänkt tanken förut, men det du säger kan jag passa in i min erfarenhet rätt lätt.

    Hu då.
  32. 16
    Really Really Scary MacGyver, sådär i blixtskenet från din insikt är jag tvungen att hålla med! Har aldrig tänkt tanken förut, men det du säger kan jag passa in i min erfarenhet rätt lätt.

    Hu då.
  33. maria65a
    #17

    Så sant så...

    Jag är en av dom kvinnorna och ser samma problem hos väninnor med pissiga relationer till sina pappor - vi är fanimig omöjliga att ha en vettig relation med!
  34. 17
    Så sant så... Jag är en av dom kvinnorna och ser samma problem hos väninnor med pissiga relationer till sina pappor - vi är fanimig omöjliga att ha en vettig relation med!
  35. Medlem sedan
    Jan 1998
    #18

    Inte bara pappa...

    ...är viktig utan relationer till alla i familjen. Jag drar t.ex. numera öronen åt mig när det gäller män som visat sig leva i dysfunktionella familjer, av något slag, om det så varit knasig relation till någon förälder (eller båda) eller ett eller flera syskon. Jag tror på att hur vi hanterat konflikter, känslor etc. i familjen och när vi växte upp präglar oss för livet. Jag har sett SÅ många exempel på detta!
  36. 18
    Inte bara pappa... ...är viktig utan relationer till alla i familjen. Jag drar t.ex. numera öronen åt mig när det gäller män som visat sig leva i dysfunktionella familjer, av något slag, om det så varit knasig relation till någon förälder (eller båda) eller ett eller flera syskon. Jag tror på att hur vi hanterat konflikter, känslor etc. i familjen och när vi växte upp präglar oss för livet. Jag har sett SÅ många exempel på detta!
  37. Medlem sedan
    Dec 2005
    #19

    Underbart!

    Det kan säkert vara som du säger, också, men personligen har jag tröttnat på att ha relationer där kvinnan tror att det faktum att man skall ha ett sexliv tillsammans, som fungerar och är tillfredsställande, är någon sorts *ynnest* från _henne_ håll. Två saker tycker jag är fetfel med den attityden (som jag inte tycker är sååå ovanlig, vare sig bland mina ex eller mina kvinnliga vänner och bekanta) - dels att kvinnan då nedvärderar sig själv till något som är konstant, alltid likadant, bara hon finns där och särar på benen (någon sorts bisarr självobjektifiering jag finner både ledsam och avtändande); dels att hon inte håller med mig om att sex precis som nästan allt annat i en relation är något som blir bättre om man kommunicerar. I sexfallet är det naturligtvis inte verbal kommunikation som är det _primära_, det krävs en attans massa verkstad per snack; men en del snack tror jag att man mycket väl kan ha så fort personerna iblandade i relationen känner sig själva och sin sexualitet.

    Jag tror inte på att \"bara man är kär nog så kommer alla olikheter och potentiella problem försvinna\" - det är alltför Keats-pubertalt för mig, eller rätt av korkat. Det finns ingen kärlek som kommer få mig att uppskatta wet-sex, ingen kvinna som kommer få mig gilla smärta. Det _vet_ jag. Om hon har problem med att jag vet det om mig själv, tror jag snarare hon har problem med att någon vet något (om sig själv), som hon inte vet (om sig själv).
  38. 19
    Underbart! Det kan säkert vara som du säger, också, men personligen har jag tröttnat på att ha relationer där kvinnan tror att det faktum att man skall ha ett sexliv tillsammans, som fungerar och är tillfredsställande, är någon sorts *ynnest* från _henne_ håll. Två saker tycker jag är fetfel med den attityden (som jag inte tycker är sååå ovanlig, vare sig bland mina ex eller mina kvinnliga vänner och bekanta) - dels att kvinnan då nedvärderar sig själv till något som är konstant, alltid likadant, bara hon finns där och särar på benen (någon sorts bisarr självobjektifiering jag finner både ledsam och avtändande); dels att hon inte håller med mig om att sex precis som nästan allt annat i en relation är något som blir bättre om man kommunicerar. I sexfallet är det naturligtvis inte verbal kommunikation som är det _primära_, det krävs en attans massa verkstad per snack; men en del snack tror jag att man mycket väl kan ha så fort personerna iblandade i relationen känner sig själva och sin sexualitet.

    Jag tror inte på att \"bara man är kär nog så kommer alla olikheter och potentiella problem försvinna\" - det är alltför Keats-pubertalt för mig, eller rätt av korkat. Det finns ingen kärlek som kommer få mig att uppskatta wet-sex, ingen kvinna som kommer få mig gilla smärta. Det _vet_ jag. Om hon har problem med att jag vet det om mig själv, tror jag snarare hon har problem med att någon vet något (om sig själv), som hon inte vet (om sig själv).
  39. SharpMissy
    #20

    Hmm

    Ärligt kan jag säga dig Heihachi att om jag träffar en kille för första gången och han börjar ta upp hur han vill ha det i sängen, då skulle jag nog inte tycka det var så intressant.

    Att som man gå ut med att \"analsex är en naturlig del av ens sexliv\" skulle jag backa för direkt! Inte för att jag inte kan tänka mig det, utan mer för att det redan läggs fram som ett \"krav\".

    Jag gillar att få chans att utforska en ny man sexuellt, det skulle ta bort alltför mycket av spänning och attraktion om man ska prata sönder det först.

    Nej, personligen är jag mer för att ha sex och prova mig fram om det känns rätt. Skulle det så småningom visa sig att killen inte ALLS är intresserad av att slicka mitt anus, så tänker jag inte dumpa honom för det, för ett bra sexliv är så mycket mer än bara en lösryckt del som analsex, rimming etc.

    Men visst, alla är ju olika... bara det att din approach blir lite avtändande (om jag hade träffat någon som du).
  40. 20
    Hmm Ärligt kan jag säga dig Heihachi att om jag träffar en kille för första gången och han börjar ta upp hur han vill ha det i sängen, då skulle jag nog inte tycka det var så intressant.

    Att som man gå ut med att \"analsex är en naturlig del av ens sexliv\" skulle jag backa för direkt! Inte för att jag inte kan tänka mig det, utan mer för att det redan läggs fram som ett \"krav\".

    Jag gillar att få chans att utforska en ny man sexuellt, det skulle ta bort alltför mycket av spänning och attraktion om man ska prata sönder det först.

    Nej, personligen är jag mer för att ha sex och prova mig fram om det känns rätt. Skulle det så småningom visa sig att killen inte ALLS är intresserad av att slicka mitt anus, så tänker jag inte dumpa honom för det, för ett bra sexliv är så mycket mer än bara en lösryckt del som analsex, rimming etc.

    Men visst, alla är ju olika... bara det att din approach blir lite avtändande (om jag hade träffat någon som du).
Sidan 1 av 7 123 ... SistaSista

Liknande trådar

  1. Ärlighet eller inte??
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2011-08-16, 15:49
  2. Ärlighet varar längst.
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-08-03, 15:25
  3. Ärlighet varar längst, eller?
    By Afrodite in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-09-18, 17:15
  4. Tvättstugans vara eller inte vara.
    By Neba in forum Hem & fritid
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-09-04, 11:39
  5. Ärlighet varar längst
    By .:Sabina:. in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-01-29, 12:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar