Nu är vi där IGEN!
Sex & erotik
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Nu är vi där IGEN!

    Någon förfasas över mitt sätt att leva.. uttalanden som \"din man verkar inte riktigt klok\" o en annan skrattar o håller med.. VARFÖR? Så länge var o en är nöjd med sitt liv.. varför då racka ner på någon annans liv eller en människa man öht inte vet vem det är?
  2. 1
    Nu är vi där IGEN! Någon förfasas över mitt sätt att leva.. uttalanden som \"din man verkar inte riktigt klok\" o en annan skrattar o håller med.. VARFÖR? Så länge var o en är nöjd med sitt liv.. varför då racka ner på någon annans liv eller en människa man öht inte vet vem det är?
  3. Anaïs
    #2

    Varför inte vara tydlig med

    Att du lever i ett D/S-förhållande istället så lär alla förstå bättre. Om du utesluter det låter det \"bara\" som att du är förtryckt.
  4. 2
    Varför inte vara tydlig med Att du lever i ett D/S-förhållande istället så lär alla förstå bättre. Om du utesluter det låter det \"bara\" som att du är förtryckt.
  5. Tango
    #3

    Men halla, var hon inte

    tydlig nog med sina tva smileys? Det var verkligen rätt uppenbart anser jag att det var \"plikt\" underförstatt - \"och jag gillar det jag gör\".

    Bara av ren nyfikenhet; vad trodde du hon satte dit smileysarna för?
  6. 3
    Men halla, var hon inte tydlig nog med sina tva smileys? Det var verkligen rätt uppenbart anser jag att det var \"plikt\" underförstatt - \"och jag gillar det jag gör\".

    Bara av ren nyfikenhet; vad trodde du hon satte dit smileysarna för?
  7. nötter är ** allihopa....
    #4

    JA BYTA NICK!!

    till J med N&M (D/S)
    har du ngn allerdi så ska det definitivt finnas med i nicket det med OCH vad du åt till frukost!
  8. 4
    JA BYTA NICK!! till J med N&M (D/S)
    har du ngn allerdi så ska det definitivt finnas med i nicket det med OCH vad du åt till frukost!
  9. Anaïs
    #5

    JAG fattade det

    Men tydligen inte andra, eftersom andra svarade som de gjorde.

    Öht anspelar ju J med... ofta på \"straff\" och \"lydnad\", vilket missförstås, varför inte skriva ut tydligt vad hon håller på med?
  10. 5
    JAG fattade det Men tydligen inte andra, eftersom andra svarade som de gjorde.

    Öht anspelar ju J med... ofta på \"straff\" och \"lydnad\", vilket missförstås, varför inte skriva ut tydligt vad hon håller på med?
  11. Tango
    #6

    Sorry, sag nu att det

    inte var du som skrev kommentarerna nedan. Sa fragan gar vidare till Annika T och Play. Var tror ni hon satte dit smileysarna för?

    Jag haller fö inte alls med att J med.. och andra med andra sexvanor än normen ska skriva det tydligt. Jag anser att har man ett nagorlunda öppet sinne sa räcker det sa bra med att göra precis som hon gjorde för att man skall första vad som menas.
  12. 6
    Sorry, sag nu att det inte var du som skrev kommentarerna nedan. Sa fragan gar vidare till Annika T och Play. Var tror ni hon satte dit smileysarna för?

    Jag haller fö inte alls med att J med.. och andra med andra sexvanor än normen ska skriva det tydligt. Jag anser att har man ett nagorlunda öppet sinne sa räcker det sa bra med att göra precis som hon gjorde för att man skall första vad som menas.
  13. Anaïs
    #7

    Det är rätt många

    Som inte hoppar till \"D/S-BDSM\" det första de gör. För många är den mörka världen helt otänkbar.
  14. 7
    Det är rätt många Som inte hoppar till \"D/S-BDSM\" det första de gör. För många är den mörka världen helt otänkbar.
  15. Tango
    #8

    Men inte behöver man

    väl ga sa langt som till bdsm och dess \"mörka värld\" som du kallar den för, för att tycka att det kan vara upphetsande att man har som \"plikt\" att svälja t ex. Jisses, da är vi nog manga som hör till den \"mörka världen\". Nu förstar jag diskussionen som blev för ett tag sedan ang. valdtäktsfantasier bättre, tyvärr.

    Jag far dock känslan att de som svarat pa J s inlägg mycket väl är medveten om att hon (tydligen - jag visste det inte) hör hemma där och att det är nagot som folk har svart att första och därmed snabbt fördömmer.
  16. 8
    Men inte behöver man väl ga sa langt som till bdsm och dess \"mörka värld\" som du kallar den för, för att tycka att det kan vara upphetsande att man har som \"plikt\" att svälja t ex. Jisses, da är vi nog manga som hör till den \"mörka världen\". Nu förstar jag diskussionen som blev för ett tag sedan ang. valdtäktsfantasier bättre, tyvärr.

    Jag far dock känslan att de som svarat pa J s inlägg mycket väl är medveten om att hon (tydligen - jag visste det inte) hör hemma där och att det är nagot som folk har svart att första och därmed snabbt fördömmer.
  17. Medlem sedan
    Nov 2003
    #9

    Jag vet inte ens vad ett D/S-

    förhållande är.. så jag vet inte om det är det jag lever i =) Har inga beteckningar på mitt förhållande öht.. Och om jag nu vore förtryckt så blir det ju knappast bättre av att folk håller på med en massa \"han är inte klok\" \"du är inte klok\" uttalanden.. Det hjälper ingen om det nu är hjälpa lr skydda man vill göra..
  18. 9
    Jag vet inte ens vad ett D/S- förhållande är.. så jag vet inte om det är det jag lever i =) Har inga beteckningar på mitt förhållande öht.. Och om jag nu vore förtryckt så blir det ju knappast bättre av att folk håller på med en massa \"han är inte klok\" \"du är inte klok\" uttalanden.. Det hjälper ingen om det nu är hjälpa lr skydda man vill göra..
  19. Anaïs
    #10

    Det är ju så det uppfattas.

    De flesta är ju rätt vanilla.
  20. 10
    Det är ju så det uppfattas. De flesta är ju rätt vanilla.
  21. sydman
    #11

    D/S

    Dom/Sub Dominant/Submissive
  22. 11
    D/S Dom/Sub Dominant/Submissive
  23. Anaïs
    #12

    Tja

    Efter att ha läst dina inlägg så låter det för mig som att ni ägnar er åt sånt som brukar roa D/S-folket. Om man har etikett eller inte på förhållandet spelar mindre roll.
  24. 12
    Tja Efter att ha läst dina inlägg så låter det för mig som att ni ägnar er åt sånt som brukar roa D/S-folket. Om man har etikett eller inte på förhållandet spelar mindre roll.
  25. Medlem sedan
    Nov 2003
    #13

    Anspelar jag på straff

    o lydnad? =) Haha.. ja.. man måste verkligen placeras in i nåt fack för att folk verkligen ska ha klart för sej vad man håller på med? Man får inte bara plocka godbitarna lite här o där? Jag kan ju en gång för alla förtydliga att jag är INTE förtryckt o jag lever inte i ett D/S bla bla bla förhållande lr vad det nu hette.. Jag är bara som jag är o jag lever som jag lever.. jag kräver inte att du ska förklara varför du vill leva som du lever..
  26. 13
    Anspelar jag på straff o lydnad? =) Haha.. ja.. man måste verkligen placeras in i nåt fack för att folk verkligen ska ha klart för sej vad man håller på med? Man får inte bara plocka godbitarna lite här o där? Jag kan ju en gång för alla förtydliga att jag är INTE förtryckt o jag lever inte i ett D/S bla bla bla förhållande lr vad det nu hette.. Jag är bara som jag är o jag lever som jag lever.. jag kräver inte att du ska förklara varför du vill leva som du lever..
  27. Medlem sedan
    Nov 2003
    #14

    Blev inte så klokare av det där..

    swedish please? =)
  28. 14
    Blev inte så klokare av det där.. swedish please? =)
  29. Tango
    #15

    Men det är ju Du som sätter

    ettiket pa J med N & M. En rätt kraftig sadan ocksa. Som sagt, bara för att man kanske gillar harda tag och ser det som sin plikt att göra vissa saker för sin partner sa kanske man inte omedelbart vill ha en stämpel pa sig....

    Fö tolkar jag din kommentar om \"ägnar er at sant som brukar roa D/S folket\" som otroligt nedlatande.
  30. 15
    Men det är ju Du som sätter ettiket pa J med N & M. En rätt kraftig sadan ocksa. Som sagt, bara för att man kanske gillar harda tag och ser det som sin plikt att göra vissa saker för sin partner sa kanske man inte omedelbart vill ha en stämpel pa sig....

    Fö tolkar jag din kommentar om \"ägnar er at sant som brukar roa D/S folket\" som otroligt nedlatande.
  31. Anaïs
    #16

    Förlåt att jag lade mig i.

    Jag försökte bara förklara hur dina inlägg _uppfattas_.

    Tydligen så tycker jag fel.
  32. 16
    Förlåt att jag lade mig i. Jag försökte bara förklara hur dina inlägg _uppfattas_.

    Tydligen så tycker jag fel.
  33. Medlem sedan
    Nov 2003
    #17

    Ja det är möjligt att jag ägnar mej

    åt sådant som roar dem.. ibland har jag mjukissex också o nån annan gång vanligt hederligt svensson-knull.. Vad ÄR jag egentligen för nåt?
  34. 17
    Ja det är möjligt att jag ägnar mej åt sådant som roar dem.. ibland har jag mjukissex också o nån annan gång vanligt hederligt svensson-knull.. Vad ÄR jag egentligen för nåt?
  35. Anaïs
    #18

    Jag orkar inte debattera med dig.

    Jag skrev bara hur jag har uppfattat inläggen. Nedlåtande får stå för dig, vem är det som sätter etiketter nu? Du har ingen aning om vad jag ägnar mig åt.
  36. 18
    Jag orkar inte debattera med dig. Jag skrev bara hur jag har uppfattat inläggen. Nedlåtande får stå för dig, vem är det som sätter etiketter nu? Du har ingen aning om vad jag ägnar mig åt.
  37. Medlem sedan
    Nov 2003
    #19

    Nej det vill jag inte..

    det har du alldeles rätt i.. för är det nåt jag hatar så är det stämplar o etiketter.. sen får folk tycka vad de vill.. men jag förundras över att vissa alltid måste uttrycka hur konstigt de tycker nåt är när det avviker från nåt som är deras norm..

  38. 19
    Nej det vill jag inte.. det har du alldeles rätt i.. för är det nåt jag hatar så är det stämplar o etiketter.. sen får folk tycka vad de vill.. men jag förundras över att vissa alltid måste uttrycka hur konstigt de tycker nåt är när det avviker från nåt som är deras norm..

  39. Tango
    #20

    dominant/undergiven

    Ar du nyfiken kolla pa www.darkside.se t ex.

    BDSM är en sammansättning av Bondage (rep, fastbindning), dominance, submissive, sado och masochistisk typ... Innefattar allt fran sma trevliga \"plikter\" till sin partner till elchockar upp i urinröret. Ett jättebrett spektrum alltsa.
  40. 20
    dominant/undergiven Ar du nyfiken kolla pa www.darkside.se t ex.

    BDSM är en sammansättning av Bondage (rep, fastbindning), dominance, submissive, sado och masochistisk typ... Innefattar allt fran sma trevliga \"plikter\" till sin partner till elchockar upp i urinröret. Ett jättebrett spektrum alltsa.
Sidan 1 av 6 123 ... SistaSista

Liknande trådar

  1. Hemma igen efter KUB o inlagd igen
    By sussiesan in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-05-04, 05:12
  2. Hemofilus influenza igen och igen
    By CillaLi in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-04, 19:02
  3. amma igen efter tre dygn?(igen)
    By mor till nea och xerxes in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-28, 22:15
  4. Barn igen-igen efter ängel
    By Mamma till ängel in forum Änglabarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-03-29, 07:22
  5. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-07, 19:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar