Nästa Stockholmsträff 21 el. 23 feb
Hitta nya vänner
  1. Vicki
    #1

    Nästa Stockholmsträff 21 el. 23 feb

    Min tur att boka restaurang! Mymlan hade hört talas om en etiopisk restaurang, men visste inte vad den hette eller låg :-). På DN\'s hemsida hittade jag den nya etiopiska restaurang Fasika listad som en av deras favoriter. Jag vet inte mer om mat eller priser. Jag ska låta er välja mellan den eller den indiska favoriten Agra Tandoori vid fridhemsplan.

    Agra Tandoori
    Hantverkargatan 84
    FRIDHEMSPLAN
    http://www.alltomstockholm.se/Profil.aspxEntityID=859077

    Fasika Restaurang
    Surbrunnsgatan 39
    VASASTADEN

    Vilken dag kan ni? Vi valde ut tisdagen den 21 eller torsdagen den 23 februari som alternativ.
  2. 1
    Nästa Stockholmsträff 21 el. 23 feb Min tur att boka restaurang! Mymlan hade hört talas om en etiopisk restaurang, men visste inte vad den hette eller låg :-). På DN\'s hemsida hittade jag den nya etiopiska restaurang Fasika listad som en av deras favoriter. Jag vet inte mer om mat eller priser. Jag ska låta er välja mellan den eller den indiska favoriten Agra Tandoori vid fridhemsplan.

    Agra Tandoori
    Hantverkargatan 84
    FRIDHEMSPLAN
    http://www.alltomstockholm.se/Profil.aspxEntityID=859077

    Fasika Restaurang
    Surbrunnsgatan 39
    VASASTADEN

    Vilken dag kan ni? Vi valde ut tisdagen den 21 eller torsdagen den 23 februari som alternativ.
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2

    jag kan båda

    låter spännande med Etiopiskt, men jag rättar mig i ledet ;)
    kramar från oss
  4. 2
    jag kan båda låter spännande med Etiopiskt, men jag rättar mig i ledet ;)
    kramar från oss
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #3

    Har möten båda kvällarna,

    men önskar er en trevlig middag vilken kväll det än blir. Men har någon lust att luncha vid tillfälle så vore det trevligt. Jag kommer att ha mer tid på dagarna än på kvällarna det här året.

  6. 3
    Har möten båda kvällarna, men önskar er en trevlig middag vilken kväll det än blir. Men har någon lust att luncha vid tillfälle så vore det trevligt. Jag kommer att ha mer tid på dagarna än på kvällarna det här året.

  7. Medlem sedan
    Jan 2002
    #4

    Rent teoretiskt...

    ...så kan jag än så länge båda dagarna. Men jag är så där krånglig och måste avvakta dagsformen...

    Det var väldigt trevligt sist! :-)
  8. 4
    Rent teoretiskt... ...så kan jag än så länge båda dagarna. Men jag är så där krånglig och måste avvakta dagsformen...

    Det var väldigt trevligt sist! :-)
  9. Medlem sedan
    Feb 2000
    #5

    *suckar*

    Jag vet inte vad jag tänkte på, men dottern fyller ju år den 21\'a och den 23\'e kan jag inte heller just nu. Men ska försöka fixa ledigt 23\'e, men får återkomma längre fram.

    Apropå restaurangval så kan vi väl ta den ena nu och den andra nästa gång?
  10. 5
    *suckar* Jag vet inte vad jag tänkte på, men dottern fyller ju år den 21\'a och den 23\'e kan jag inte heller just nu. Men ska försöka fixa ledigt 23\'e, men får återkomma längre fram.

    Apropå restaurangval så kan vi väl ta den ena nu och den andra nästa gång?
  11. Mymlan
    #6

    Jag kan båda

    och håller med Mathea om restaurangerna - den ena nu, den andra sedan.
  12. 6
    Jag kan båda och håller med Mathea om restaurangerna - den ena nu, den andra sedan.
  13. Virr-Mymlan
    #7

    Pannkakor!

    Det var nog den restaurangen jag menade ja, men man äter i pannkakor och inte i bananblad som jag sa...
  14. 7
    Pannkakor! Det var nog den restaurangen jag menade ja, men man äter i pannkakor och inte i bananblad som jag sa...
  15. Medlem sedan
    Sep 2001
    #8

    Etiopiern!!!

    Jag återkommer om datum - lite ostrukturerad nu, kom hem häromnatten!
  16. 8
    Etiopiern!!! Jag återkommer om datum - lite ostrukturerad nu, kom hem häromnatten!
  17. Wallander
    #9

    Ah, men välkommen tillbaka

    hoppas du haft det bra nere i värmen.
  18. 9
    Ah, men välkommen tillbaka hoppas du haft det bra nere i värmen.
  19. Medlem sedan
    Sep 2001
    #10

    O ja!

    Utmärkt bra - känns t om kul att komma hem, när man har varit borta så länge blir det ju lite annorlunda!

    Hoppas allt är bra med dig!
  20. 10
    O ja! Utmärkt bra - känns t om kul att komma hem, när man har varit borta så länge blir det ju lite annorlunda!

    Hoppas allt är bra med dig!
  21. Vicki
    #11

    Står jämnt mellan dagarna

    Eftersom det står jämnt mellan dagarna hoppas jag det går bra att avvakta lite innan dagen spikas. Mathea kanske kan den 23\'e och Dupin är fortfarande mentalt på semester låter det som :-). Vi provar etiopiern först. Spännande med något nytt!

    Ingen annan hugad att följa med?
  22. 11
    Står jämnt mellan dagarna Eftersom det står jämnt mellan dagarna hoppas jag det går bra att avvakta lite innan dagen spikas. Mathea kanske kan den 23\'e och Dupin är fortfarande mentalt på semester låter det som :-). Vi provar etiopiern först. Spännande med något nytt!

    Ingen annan hugad att följa med?
  23. Medlem sedan
    Sep 2001
    #12

    Visst ja :-)

    Man kanske ska uttala sig om dagarna också - tack för påminnelsen!

    Jag kan troligen fixa mig ledig vilken som helst av kvällarna som det ser ut nu!

    Och ja, jag är nog mentalt på semester fortfarande, men börjar så sakteliga närma mig verkligheten igen...*S*
  24. 12
    Visst ja :-) Man kanske ska uttala sig om dagarna också - tack för påminnelsen!

    Jag kan troligen fixa mig ledig vilken som helst av kvällarna som det ser ut nu!

    Och ja, jag är nog mentalt på semester fortfarande, men börjar så sakteliga närma mig verkligheten igen...*S*
  25. Medlem sedan
    Feb 2000
    #13

    Inte 23\'e

    Och pyttechanser för 21\'a.

    Har förresten fått tips om ett bra fondue-ställe, det kanske vi kan prova så småningom.
  26. 13
    Inte 23\'e Och pyttechanser för 21\'a.

    Har förresten fått tips om ett bra fondue-ställe, det kanske vi kan prova så småningom.
  27. Medlem sedan
    Feb 2000
    #14

    Välkommen hem!

    Hoppas du haft det fint. Har tänkt på dig och undrat varför det inte var jag som var där! :-)
  28. 14
    Välkommen hem! Hoppas du haft det fint. Har tänkt på dig och undrat varför det inte var jag som var där! :-)
  29. Wallander
    #15

    Skulle ju kunna ha att

    göra med att det var Dupin som köpte biljetten till sin resa... En liten misstanke bara :-)
  30. 15
    Skulle ju kunna ha att göra med att det var Dupin som köpte biljetten till sin resa... En liten misstanke bara :-)
  31. Wallander
    #16

    Är inte het på

    vare sig ena eller andra datumet, så jag avstår. Men nästa träff ska jag göra ett allvarligt försök :-)
  32. 16
    Är inte het på vare sig ena eller andra datumet, så jag avstår. Men nästa träff ska jag göra ett allvarligt försök :-)
  33. Medlem sedan
    Feb 2000
    #17

    I\'m impressed!

    Vilken slutledningsförmåga! :-)
  34. 17
    I\'m impressed! Vilken slutledningsförmåga! :-)
  35. Vicki
    #18

    Då spikar vi den 21\'a

    Så att det blir fastslaget i almanackan.

    Det ser ut som om det är jag, Mymlan, Myzan och Dupin än så länge. Om inte Matheas pyttelilla chans växer till sig. Men är det dotterns födelsedag som konkurrerar ska vi nog inte hoppas för mycket.
  36. 18
    Då spikar vi den 21\'a Så att det blir fastslaget i almanackan.

    Det ser ut som om det är jag, Mymlan, Myzan och Dupin än så länge. Om inte Matheas pyttelilla chans växer till sig. Men är det dotterns födelsedag som konkurrerar ska vi nog inte hoppas för mycket.
  37. Medlem sedan
    Sep 2001
    #19

    Vi har haft det jätteskönt!

    Men det är roligt att komma hem också, blir lite annorlunda när man är borta så länge - jag har tränat, jobbat lite samt solat, badat och lite annat.
    Långsamt tempo har jag levt i, så nu är jag trött som f*n
    efter några hektiska dagar tillbaka i stan!

    Det var längesen, förresten - har saknat dig!
  38. 19
    Vi har haft det jätteskönt! Men det är roligt att komma hem också, blir lite annorlunda när man är borta så länge - jag har tränat, jobbat lite samt solat, badat och lite annat.
    Långsamt tempo har jag levt i, så nu är jag trött som f*n
    efter några hektiska dagar tillbaka i stan!

    Det var längesen, förresten - har saknat dig!
  39. Dupin
    #20

    Du är klok du..:-) *imt*

  40. 20
    Du är klok du..:-) *imt*
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Nästa Stockholmsträff?
    By Nataluskan & Olga in forum _0906 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-10-12, 09:06
  2. Nästa stockholmsträff
    By MymlanI in forum Hitta nya vänner
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-01-13, 06:36
  3. Nästa Stockholmsträff
    By Elisha in forum Hitta nya vänner
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-11-20, 23:37
  4. Nästa Stockholmsträff?
    By MymlanI in forum Hitta nya vänner
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-07, 15:05
  5. Nästa stockholmsträff 31 maj|8 jun
    By Vicki in forum Hitta nya vänner
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-05-20, 10:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar