Vad skulle ni välja MÄN?
Sex & erotik
  1. cecilia
    #1

    Vad skulle ni välja MÄN?

    1. En mycket mager och oformlig kvinna med stora bröst
    2. En välsvarvad kvinna med fantastisk kropp fast med AA-kupa.

    Tacksam slippa svar som \"ingen av dem, det är det inte som räknas\" och liknande. Jag vill veta vad ni väljer om ni är totalt utseendeinriktade och inget annat.
  2. 1
    Vad skulle ni välja MÄN? 1. En mycket mager och oformlig kvinna med stora bröst
    2. En välsvarvad kvinna med fantastisk kropp fast med AA-kupa.

    Tacksam slippa svar som \"ingen av dem, det är det inte som räknas\" och liknande. Jag vill veta vad ni väljer om ni är totalt utseendeinriktade och inget annat.
  3. Medlem sedan
    Mar 2000
    #2

    svårt val...

    Men jag faller för välsvarvad = kvinliga former ÄR vackert.
  4. 2
    svårt val... Men jag faller för välsvarvad = kvinliga former ÄR vackert.
  5. Medlem sedan
    Sep 2001
    #3

    tee_ svar

    Hellre små bröst än stora för mej så med tanke på brösten så väljer jag tvåan.

    Å andra sidan tycker jag varken \"mager och oformlig\" eller \"fantastisk kropp\" låter passande för mej. Jag trivs bäst med någon som är som jag och det skulle ligga någonstans mellan oformlig och fantastisk :). En som sköter om sig själv i alla fall... ja det blir nog tvåan, och så skulle jag få aktivera mig på gymet så att jag skulle få en lika fantastisk kropp*S*.
  6. 3
    tee_ svar Hellre små bröst än stora för mej så med tanke på brösten så väljer jag tvåan.

    Å andra sidan tycker jag varken \"mager och oformlig\" eller \"fantastisk kropp\" låter passande för mej. Jag trivs bäst med någon som är som jag och det skulle ligga någonstans mellan oformlig och fantastisk :). En som sköter om sig själv i alla fall... ja det blir nog tvåan, och så skulle jag få aktivera mig på gymet så att jag skulle få en lika fantastisk kropp*S*.
  7. sydman
    #4

    omöjligt

    kan omöjligt svara då en mager kropp för mig inte kan vara oformlig dvs det finna bara ett alternativ att välja och det passar inte mig
  8. 4
    omöjligt kan omöjligt svara då en mager kropp för mig inte kan vara oformlig dvs det finna bara ett alternativ att välja och det passar inte mig
  9. Medlem sedan
    Sep 2001
    #5

    jag tolkade...

    ..oformlig som inga muskler och dålig hållning.
  10. 5
    jag tolkade... ..oformlig som inga muskler och dålig hållning.
  11. Wallander
    #6

    Jag har svårt för magra

    kvinnor, rent generellt. Så svaret är inte speciellt svårt även om tanken att välja utseendefixerat avskräcker.

    För övrigt kan små bröst också vara sexiga.
  12. 6
    Jag har svårt för magra kvinnor, rent generellt. Så svaret är inte speciellt svårt även om tanken att välja utseendefixerat avskräcker.

    För övrigt kan små bröst också vara sexiga.
  13. cecilia
    #7

    Ja precis

    så menar jag, inga muskler, revben och höftben som sticker ut, dålig hållning.
  14. 7
    Ja precis så menar jag, inga muskler, revben och höftben som sticker ut, dålig hållning.
  15. Hoover
    #8

    Kvinnor är bröstfixerade

    Upprepar något jag skrivit för flera år sedan. Det är framförallt kvinnor som är bröstfixerade. Om en storbystad kvinna kommer in i ett rum med folk i så stirrar männen i 5-10 sekunder, medan kvinnorna sitter och smygkikar hela tiden. Det är sedan kvinnorna som kommenterar brösten sinsemellan. Kvinnor förstorar inte brösten för att imponera på män, de gör det för att imponera på andra kvinnor. Mina personliga valspråk är \"Den viktigaste egenskapen hos bröst är ägaren\" och \"More than a handful is waste\".
  16. 8
    Kvinnor är bröstfixerade Upprepar något jag skrivit för flera år sedan. Det är framförallt kvinnor som är bröstfixerade. Om en storbystad kvinna kommer in i ett rum med folk i så stirrar männen i 5-10 sekunder, medan kvinnorna sitter och smygkikar hela tiden. Det är sedan kvinnorna som kommenterar brösten sinsemellan. Kvinnor förstorar inte brösten för att imponera på män, de gör det för att imponera på andra kvinnor. Mina personliga valspråk är \"Den viktigaste egenskapen hos bröst är ägaren\" och \"More than a handful is waste\".
  17. Anna
    #9

    Haha, du skulle träffa min man!

    Ett par rejäla bröst kan få honom att stamma i timmar! *S*
  18. 9
    Haha, du skulle träffa min man! Ett par rejäla bröst kan få honom att stamma i timmar! *S*
  19. Medlem sedan
    Sep 1999
    #10

    typ håkan hellström...

    utan att ha en aning om storleken på hans tillgångar så stämmer han ju in på den delen av beskrivningen. *fnissar*
  20. 10
    typ håkan hellström... utan att ha en aning om storleken på hans tillgångar så stämmer han ju in på den delen av beskrivningen. *fnissar*
  21. farson
    #11

    kvinna innerst inne?

    Säger inte emot. Utom när det gäller de 5-10 sekunderna.
    Jag skulle stirra i en sekund och sedan smygkika så länge jag hade chansen. Är det min kvinnliga sida som spökar?
  22. 11
    kvinna innerst inne? Säger inte emot. Utom när det gäller de 5-10 sekunderna.
    Jag skulle stirra i en sekund och sedan smygkika så länge jag hade chansen. Är det min kvinnliga sida som spökar?
  23. Hoover
    #12

    Tidigt avvand kanske?

    Jag har stött på fenomenet hos en del amerikanska män och misstänker att de ammats för kort tid eller inte alls, och sedan resten av livet söker bröst som skänker samma överväldigande intryck som ett litet barn upplever invid även ett normalstort bröst. Tydligen är amerikanska medelklasskvinnor rädda för att amma eftersom det \"förstör brösten\". Och sen leder det ena till det andra i en enda ond spiral...
  24. 12
    Tidigt avvand kanske? Jag har stött på fenomenet hos en del amerikanska män och misstänker att de ammats för kort tid eller inte alls, och sedan resten av livet söker bröst som skänker samma överväldigande intryck som ett litet barn upplever invid även ett normalstort bröst. Tydligen är amerikanska medelklasskvinnor rädda för att amma eftersom det \"förstör brösten\". Och sen leder det ena till det andra i en enda ond spiral...
  25. sydman
    #13

    då så :)

    skinn och ben behöver mer än ben att hänga på :)
    och eftersom böröststorleken inte är så viktig för mig i just detta fallet så blir valet en kvinnlig kropp men kanske mindra bröst men så mycket med kvinna ;)
  26. 13
    då så :) skinn och ben behöver mer än ben att hänga på :)
    och eftersom böröststorleken inte är så viktig för mig i just detta fallet så blir valet en kvinnlig kropp men kanske mindra bröst men så mycket med kvinna ;)
  27. Anna
    #14

    *S*

    Nje, han gillar bröst bara. De behöver inte vara enorma, det är \"skvimpet\" i dom som är intressant. Och jag har måååååånga exempel på svenska män som är likadana. Tror inte att det är nationellt betingat, utan något välfigt ursprungligt.
  28. 14
    *S* Nje, han gillar bröst bara. De behöver inte vara enorma, det är \"skvimpet\" i dom som är intressant. Och jag har måååååånga exempel på svenska män som är likadana. Tror inte att det är nationellt betingat, utan något välfigt ursprungligt.
  29. cecilia
    #15

    Stämmer bra det

    Jag har ju opererat mina men inte sjutton gjorde jag det för att behaga män. Visserligen blev min glad (X nu) och tömde t o m sin plånbok för att bekosta halva op men själv gjorde jag det inte alls för att han skulle få mer att klämma på. Jag tycker ngt mittemellan är snyggast, B- eller C-kupa. Alltförstora opade bumlingar ser bara fånigt ut. Äkta stora bröst däremot kan vara fint.
  30. 15
    Stämmer bra det Jag har ju opererat mina men inte sjutton gjorde jag det för att behaga män. Visserligen blev min glad (X nu) och tömde t o m sin plånbok för att bekosta halva op men själv gjorde jag det inte alls för att han skulle få mer att klämma på. Jag tycker ngt mittemellan är snyggast, B- eller C-kupa. Alltförstora opade bumlingar ser bara fånigt ut. Äkta stora bröst däremot kan vara fint.
  31. Medlem sedan
    Mar 1999
    #16

    Enkelt val

    Nr 2 låter klart intressantare. Om man ändrar till en D-kupa så får man min hustru.
  32. 16
    Enkelt val Nr 2 låter klart intressantare. Om man ändrar till en D-kupa så får man min hustru.
  33. Medlem sedan
    Mar 2004
    #17

    2

    i övrigt instämmer jag helt med farson
  34. 17
    2 i övrigt instämmer jag helt med farson
  35. Wallander
    #18

    Njae så är det väl

    inte riktigt ändå. Däremot tror jag män lägger en helt annan betydelse i bröst än vad kvinnor gör. För kvinnor blir det en tävlan.

    Män konstaterar att de finns i olika sorter. Somliga är finsmakare och föredrar vissa sorter, andra är mer multikulturella och vill helt enkelt veta mer om vad som bjuds innan de bestämmer sig.
  36. 18
    Njae så är det väl inte riktigt ändå. Däremot tror jag män lägger en helt annan betydelse i bröst än vad kvinnor gör. För kvinnor blir det en tävlan.

    Män konstaterar att de finns i olika sorter. Somliga är finsmakare och föredrar vissa sorter, andra är mer multikulturella och vill helt enkelt veta mer om vad som bjuds innan de bestämmer sig.
  37. Medlem sedan
    Dec 2005
    #19

    Inte man, men en fråga:

    hur är en kvinna som är välsvarvad? Fast har små bröst? Jag trodde välsvarvad var detsamma som lite kurvig, dvs större byst, lite smalare midja och större rumpa. Men det kanske är olika hur ordet används.
  38. 19
    Inte man, men en fråga: hur är en kvinna som är välsvarvad? Fast har små bröst? Jag trodde välsvarvad var detsamma som lite kurvig, dvs större byst, lite smalare midja och större rumpa. Men det kanske är olika hur ordet används.
  39. cecilia
    #20

    välsvarvad

    är precis som du beskriver, fina former, smal midja, vackra långa ben, breda höfter, rund rumpa, men i det här fallet med små bröst då.
  40. 20
    välsvarvad är precis som du beskriver, fina former, smal midja, vackra långa ben, breda höfter, rund rumpa, men i det här fallet med små bröst då.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Vad skulle ni välja?
    By BM66 in forum Skolbarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2009-11-20, 08:21
  2. Det här då, vad skulle du välja
    By Guinan in forum Ordet är fritt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2008-09-25, 13:54
  3. Vad skulle ni välja?
    By Afrodite in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2008-01-09, 14:15
  4. Vad skulle ni välja?
    By Oxen in forum Bilsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-09, 22:41
  5. Vad skulle ni välja?
    By Åsa in forum Resesnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-07-10, 12:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar