Fråga om fukt ;)
Sex & erotik
  1. Anna J
    #1

    Fråga om fukt ;)

    Tycker ni att en tjej kan bli för våt vid sexuellt umgänge?
  2. 1
    Fråga om fukt ;) Tycker ni att en tjej kan bli för våt vid sexuellt umgänge?
  3. funderar på ett nick
    #2

    beror lite....

    ....på hur stor killen har...*s*
  4. 2
    beror lite.... ....på hur stor killen har...*s*
  5. Anchita
    #3

    eller på hur kniptränad kvinnan är.

    (Jag har mitt nick o har aldrig funderat på det...)
  6. 3
    eller på hur kniptränad kvinnan är. (Jag har mitt nick o har aldrig funderat på det...)
  7. Hoover
    #4

    Antagligen

    Det finns nog gränser för allt. Fast jag har inte hittat dem än. Gränsen går antagligen någonstans där rummet översvämmas så att snorkeln slutar fungera och måste ersättas med lufttuber.
  8. 4
    Antagligen Det finns nog gränser för allt. Fast jag har inte hittat dem än. Gränsen går antagligen någonstans där rummet översvämmas så att snorkeln slutar fungera och måste ersättas med lufttuber.
  9. Medlem sedan
    Jan 2000
    #5

    hahahaha..

    det är som att fråga om en kille kan bli för hård vid sexuellt umgänge..

    att en tjej blir våt är ett tecken på att hon är sexuellt upphetsad..kan en tjej bli FÖR sexuellt upphetsad?..tror inte det nej..:)..så hade jag varit en kille o min tjej hade blivit jättevåt vid sexuellt umgänge så hade jag tagit det som ett bra betyg på att jag gör någonting rätt..:)
  10. 5
    hahahaha.. det är som att fråga om en kille kan bli för hård vid sexuellt umgänge..

    att en tjej blir våt är ett tecken på att hon är sexuellt upphetsad..kan en tjej bli FÖR sexuellt upphetsad?..tror inte det nej..:)..så hade jag varit en kille o min tjej hade blivit jättevåt vid sexuellt umgänge så hade jag tagit det som ett bra betyg på att jag gör någonting rätt..:)
  11. Pal...
    #6

    Inte vad jag vet.

    Kan bara säga att jag äääääälskar och eggas av att känna att min partner är våt. Ju våtare dessto mer smickrad känner jag mig.
  12. 6
    Inte vad jag vet. Kan bara säga att jag äääääälskar och eggas av att känna att min partner är våt. Ju våtare dessto mer smickrad känner jag mig.
  13. Medlem sedan
    Sep 2004
    #7

    *asg*

    .
  14. 7
    *asg* .
  15. Medlem sedan
    Nov 2003
    #8

    Ja fast jag tycker faktiskt man kan

    bli FÖR våt.. det är jobbigt om det blir för blött..
  16. 8
    Ja fast jag tycker faktiskt man kan bli FÖR våt.. det är jobbigt om det blir för blött..
  17. Medlem sedan
    May 2004
    #9

    *asg*

    En bit kvar till graänsen dårå.....*pustar ut*
  18. 9
    *asg* En bit kvar till graänsen dårå.....*pustar ut*
  19. puella
    #10

    Ja...

    ...och här äääälskas det att få höra hur härligt och eggande det är! En riktig \"kåtkick\"! =)
  20. 10
    Ja... ...och här äääälskas det att få höra hur härligt och eggande det är! En riktig \"kåtkick\"! =)
  21. Anchita
    #11

    fontänorgasm, here I come!

    Faktiskt en väldigt trevlig upplevelse, o mannen blir otroligt tänd av det. Men, visst, blött blir det!
  22. 11
    fontänorgasm, here I come! Faktiskt en väldigt trevlig upplevelse, o mannen blir otroligt tänd av det. Men, visst, blött blir det!
  23. Medlem sedan
    Jan 2000
    #12

    ja men ta o använd en..

    handduk dårå..svårare än så behöver det ju inte vara..
  24. 12
    ja men ta o använd en.. handduk dårå..svårare än så behöver det ju inte vara..
  25. Anchita
    #13

    tror inte du svarade mig men...

    just det gör vi! Eller nä, inte en handduk eftersom sexet nästan alltid kommer spontant o häftigt. Vill inte, tänker inte på att springa iväg för att hämta en handduk då. Vi tar det som finns i närheten, t-shirts eller annat.
  26. 13
    tror inte du svarade mig men... just det gör vi! Eller nä, inte en handduk eftersom sexet nästan alltid kommer spontant o häftigt. Vill inte, tänker inte på att springa iväg för att hämta en handduk då. Vi tar det som finns i närheten, t-shirts eller annat.
  27. Medlem sedan
    Aug 2004
    #14

    Se då

    ..till att kicka dig hitåt a.s.a.p.
  28. 14
    Se då ..till att kicka dig hitåt a.s.a.p.
  29. Medlem sedan
    Jan 2000
    #15

    svarade J..

    precis..man tager vad man haver..:) o det behövs ingen fontänorgasm här för att det skall bli ordentligt blött..behövs bara en bra karl..*skratt*..o eftersom alternativet är mindre blött så väljer jag mer blött..mer blött kan man torka bort..mindre blött är betydligt svårare att göra något åt..en massa slabbiga glidmedel o dyligt..bläää.. :)
  30. 15
    svarade J.. precis..man tager vad man haver..:) o det behövs ingen fontänorgasm här för att det skall bli ordentligt blött..behövs bara en bra karl..*skratt*..o eftersom alternativet är mindre blött så väljer jag mer blött..mer blött kan man torka bort..mindre blött är betydligt svårare att göra något åt..en massa slabbiga glidmedel o dyligt..bläää.. :)
  31. Medlem sedan
    May 2004
    #16

    Japps..

    ...har ju turbo under huven dagen till ära!
  32. 16
    Japps.. ...har ju turbo under huven dagen till ära!
  33. Medlem sedan
    Nov 2003
    #17

    Sa ja det då?

    Jag menar bara att blött inte alltid är positivt.. fast det är mest ett problem som jag upplever på egen hand.. med partner får det gärna vara lite blötare..
  34. 17
    Sa ja det då? Jag menar bara att blött inte alltid är positivt.. fast det är mest ett problem som jag upplever på egen hand.. med partner får det gärna vara lite blötare..
  35. Medlem sedan
    Jan 2000
    #18

    ojdå?..

    du menar att du blir mer blöt på egen hand än med din partner?..

    byt partner.. :)
  36. 18
    ojdå?.. du menar att du blir mer blöt på egen hand än med din partner?..

    byt partner.. :)
  37. Medlem sedan
    Nov 2003
    #19

    Alltså.. jag satt bara o väntade

    på att du skulle skriva sådär.. därför jag inte brydde mej om att poängtera att jag inte menade så.. för jag ville se att jag skulle ha rätt..

    Nej jag blir inte blötare på egen hand.. min partner är dock större än de leksaker jag brukar använda.. så därför blir inte det blöta ett lika stort problem som när jag leker med mej själv..
  38. 19
    Alltså.. jag satt bara o väntade på att du skulle skriva sådär.. därför jag inte brydde mej om att poängtera att jag inte menade så.. för jag ville se att jag skulle ha rätt..

    Nej jag blir inte blötare på egen hand.. min partner är dock större än de leksaker jag brukar använda.. så därför blir inte det blöta ett lika stort problem som när jag leker med mej själv..
  39. Medlem sedan
    Jan 2000
    #20

    det gick ju att tyda så..

    så det var ju inte så konstigt att jag trodde att du menade så som du skrev..att skriva nåt man inte menar är ju rätt dumt eller hur?..

    och en stor kuk suger inte åt sig det blöta..det är ingen svamp..*skratt*..så om du blir precis lika blöt oavsett partner eller inte så blir du precis lika blöt oavsett partner eller inte.. :)
  40. 20
    det gick ju att tyda så.. så det var ju inte så konstigt att jag trodde att du menade så som du skrev..att skriva nåt man inte menar är ju rätt dumt eller hur?..

    och en stor kuk suger inte åt sig det blöta..det är ingen svamp..*skratt*..så om du blir precis lika blöt oavsett partner eller inte så blir du precis lika blöt oavsett partner eller inte.. :)
Sidan 1 av 5 123 ... SistaSista

Liknande trådar

  1. fukt i krypgrund?
    By -Helena m AoM- in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-08, 11:32
  2. Mäta fukt?
    By Ulrika med 2+1 in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-14, 21:39
  3. Fukt i en källarvägg :(
    By caet in forum Hem & fritid
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-08-06, 15:26
  4. Polar och fukt
    By FiaLisa-N in forum Resesnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-04, 18:20
  5. Duschutrymme - Fukt
    By melkev in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-14, 10:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar