Tänkte bara
Singelmingel
  1. msBetty
    #1

    Tänkte bara

    ...säga godmorgon på er allihop å önskar att ni får en bra fredag :-) själv ska jag ta å dansa i säng nu... så god morgon och god natt på er :-)
  2. 1
    Tänkte bara ...säga godmorgon på er allihop å önskar att ni får en bra fredag :-) själv ska jag ta å dansa i säng nu... så god morgon och god natt på er :-)
  3. -Milou-
    #2

    *gäsp*

    Här vaknar prins sjusovare klockan...6.40. Ja, jag får väl säga att det var okej, iom att han somnade ca 17.15 igår? :D

    Idag ska jag packa kartonger. Och sånt. Städa lite?

    Natti MsBetty o dröm sött!
  4. 2
    *gäsp* Här vaknar prins sjusovare klockan...6.40. Ja, jag får väl säga att det var okej, iom att han somnade ca 17.15 igår? :D

    Idag ska jag packa kartonger. Och sånt. Städa lite?

    Natti MsBetty o dröm sött!
  5. Soliga Li
    #3

    Morrn morrn!!!

    Li är vaken och försöker komma i skick för att ta sig till plugget....
  6. 3
    Morrn morrn!!! Li är vaken och försöker komma i skick för att ta sig till plugget....
  7. Medlem sedan
    Dec 2005
    #4

    Go´morron msBetty...

    ..och ALLA Ni andra!
    Önskar Dig med en härlig fredag!!!

    Här blir det barn i helgen.. en lätt återhämtning av veckan som gått.
    Jag får leva med frustration över att jag fortfarande INTE VET nåt om jobbet än...........*SUCK*
    Har gett mig den på att INTE vara den som ringer iaf..
    *tjurig*
    Frånsett det...
    Så friade jag igår till nån..*knäpp*
  8. 4
    Go´morron msBetty... ..och ALLA Ni andra!
    Önskar Dig med en härlig fredag!!!

    Här blir det barn i helgen.. en lätt återhämtning av veckan som gått.
    Jag får leva med frustration över att jag fortfarande INTE VET nåt om jobbet än...........*SUCK*
    Har gett mig den på att INTE vara den som ringer iaf..
    *tjurig*
    Frånsett det...
    Så friade jag igår till nån..*knäpp*
  9. -Milou-
    #5

    men du, jag sa ju att vi skulle

    hålla det hemligt! Frieriet, alltså! *skojar*

    men najs att fria, frågan är bara vad du gör när han/hon (*S*) säger \"I do\" ??

    Du vet, att säga \"jag bara skojade\" KAN ju misstolkas... ;)

    Och jobbet, ja... Jäkla dom som inte ringer, de borde FATTA att du är som klippt o skuren för det! :)
  10. 5
    men du, jag sa ju att vi skulle hålla det hemligt! Frieriet, alltså! *skojar*

    men najs att fria, frågan är bara vad du gör när han/hon (*S*) säger \"I do\" ??

    Du vet, att säga \"jag bara skojade\" KAN ju misstolkas... ;)

    Och jobbet, ja... Jäkla dom som inte ringer, de borde FATTA att du är som klippt o skuren för det! :)
  11. Medlem sedan
    Dec 2005
    #6

    kunde inte låta bli....*suck*

    Frieriet..ja...
    Det är en man jag haft kontakt med i snart4år, vi bor på så olika håll, och lever så olika liv att det är omöjligt, ingen har lust med uppoffringar..
    Sa det till honom igår, - Hade det varit annorlunda hade jag friat redan för 2år sedan till honom!
    Fast det har jag aldrig sagt innan, jag har aldrig velat gifta mig heller med nån annan..

    Jobbet..ja...
    Snart är jag sur.. då vill jag inte ha det sen! Bara för att...
    *blänger*
  12. 6
    kunde inte låta bli....*suck* Frieriet..ja...
    Det är en man jag haft kontakt med i snart4år, vi bor på så olika håll, och lever så olika liv att det är omöjligt, ingen har lust med uppoffringar..
    Sa det till honom igår, - Hade det varit annorlunda hade jag friat redan för 2år sedan till honom!
    Fast det har jag aldrig sagt innan, jag har aldrig velat gifta mig heller med nån annan..

    Jobbet..ja...
    Snart är jag sur.. då vill jag inte ha det sen! Bara för att...
    *blänger*
  13. -Milou-
    #7

    ja, känner igen

    stoltheten. FAN vad det är SVÅRT att böja på nacken och skrapa med foten! *ryser*

    Men mannen då: Tänk om han säger ja? *eeek* Får jag komma på bröllopet då? :D

  14. 7
    ja, känner igen stoltheten. FAN vad det är SVÅRT att böja på nacken och skrapa med foten! *ryser*

    Men mannen då: Tänk om han säger ja? *eeek* Får jag komma på bröllopet då? :D

  15. Medlem sedan
    Dec 2005
    #8

    FAN är det OCH svårt

    *skrattar*
    Jag fick tyst på han några sekunder igår iaf... ;) Han blev stum..*fniss* Inte ofta det händer!
    OM han skulle säga \"ja\" - ingen lyckligare än jag! Och JA, du blir bjuden!
    ...men ärligt talat, den dagen den sorgen/lyckan!
  16. 8
    FAN är det OCH svårt *skrattar*
    Jag fick tyst på han några sekunder igår iaf... ;) Han blev stum..*fniss* Inte ofta det händer!
    OM han skulle säga \"ja\" - ingen lyckligare än jag! Och JA, du blir bjuden!
    ...men ärligt talat, den dagen den sorgen/lyckan!
  17. LinBlå
    #9

    Morrn eller nåt..

    Sjuk son här. Feber och klagar på magont.. Så inget dagis och mina \"möten\" inställda. Om barn nu tvunget ska bli sjuka, måste de bli det en fredag?

    Nåja, beroende på tillstånd på son om en stund, så ska jag släpa iväg oss att handla. Sen ska det städas här och sen ikväll åker barn till sin pappa. Hoppas jag..
  18. 9
    Morrn eller nåt.. Sjuk son här. Feber och klagar på magont.. Så inget dagis och mina \"möten\" inställda. Om barn nu tvunget ska bli sjuka, måste de bli det en fredag?

    Nåja, beroende på tillstånd på son om en stund, så ska jag släpa iväg oss att handla. Sen ska det städas här och sen ikväll åker barn till sin pappa. Hoppas jag..
  19. -Milou-
    #10

    Ha, han är ju sjuk..

    så då kan inte pappa ha honom? *ironisk nu*

    (Ja, jag vet. HÄR inne finns fina, engagerade pappor...)

    Pussa sjuk son från oss!
  20. 10
    Ha, han är ju sjuk.. så då kan inte pappa ha honom? *ironisk nu*

    (Ja, jag vet. HÄR inne finns fina, engagerade pappor...)

    Pussa sjuk son från oss!
  21. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #11

    Morrn!

    Arbetsveckan är över, killarna är levererade till skolan för vidare befordran till deras mamma.

    Så ikväll skall jag sjunka ihop i en liten hög. Om jag någonsin kommer hem alltså, det är en hel del att fixa på jobbet också...
  22. 11
    Morrn! Arbetsveckan är över, killarna är levererade till skolan för vidare befordran till deras mamma.

    Så ikväll skall jag sjunka ihop i en liten hög. Om jag någonsin kommer hem alltså, det är en hel del att fixa på jobbet också...
  23. LinBlå
    #12

    Det är ju just det.. *gulp*

    Skickade ett mail till pappan i fråga. Var kanske dumt.. Nåja!

    Pussar framförda! Vad lugnt det är när han är sjuk. *inser*
  24. 12
    Det är ju just det.. *gulp* Skickade ett mail till pappan i fråga. Var kanske dumt.. Nåja!

    Pussar framförda! Vad lugnt det är när han är sjuk. *inser*
  25. -Milou-
    #13

    en liten bacill att plocka fram

    när man behöver lugn o ro?

    Burkad Bacill? En bacill-lus-k? :D

    För det är inte den stora godingen som är sjuk, antar jag?
  26. 13
    en liten bacill att plocka fram när man behöver lugn o ro?

    Burkad Bacill? En bacill-lus-k? :D

    För det är inte den stora godingen som är sjuk, antar jag?
  27. LinBlå
    #14

    Joho, storebror!

    Det lugna är; han orkar inte bråka med lillebror.. ;o) Lillebror äter ut snögubbar ur digestivekex.. *S*

    Bacill på burk kan vara bra att ha tillgängligt! *samlar baciller och konserverar*
  28. 14
    Joho, storebror! Det lugna är; han orkar inte bråka med lillebror.. ;o) Lillebror äter ut snögubbar ur digestivekex.. *S*

    Bacill på burk kan vara bra att ha tillgängligt! *samlar baciller och konserverar*
  29. Medlem sedan
    May 2001
    #15

    Liten?

    Med 175+ har jag svårt att tänka mig att det blir en _liten_ hög. *skratt*
  30. 15
    Liten? Med 175+ har jag svårt att tänka mig att det blir en _liten_ hög. *skratt*

Liknande trådar

  1. Tänkte bara...
    By Geo75 in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-02-08, 22:28
  2. Tänkte bara
    By Jempos in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2009-10-29, 14:02
  3. Tänkte bara
    By Mackan in forum Singelmingel
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-06-13, 22:22
  4. Tänkte bara...
    By niklasl in forum Känsliga snack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-03-17, 00:57
  5. tänkte bara
    By M©ckan in forum Singelmingel
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-13, 18:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar