Hård i magen?
Bebissnack
  1. Medlem sedan
    May 2003
    #1

    Hård i magen?

    Efter att rätt länge ha kämpat med amningen har jag nu beslutat att ge flaska istället. I den mån han accepterar bröstet så får han det men när det stular mycket (vilket det oftast gör) så får han flaska istället. känns ganska skönt att ha fattat beslutet och både jag och han är nöjd. Men då dök problemet upp - han har blivit hård i magen och har idag haft det jättejobbigt med att bajsa. Han är 3,5 månad och får Nan 1. Vad ska jag göra? Tips behövs!
  2. 1
    Hård i magen? Efter att rätt länge ha kämpat med amningen har jag nu beslutat att ge flaska istället. I den mån han accepterar bröstet så får han det men när det stular mycket (vilket det oftast gör) så får han flaska istället. känns ganska skönt att ha fattat beslutet och både jag och han är nöjd. Men då dök problemet upp - han har blivit hård i magen och har idag haft det jättejobbigt med att bajsa. Han är 3,5 månad och får Nan 1. Vad ska jag göra? Tips behövs!
  3. Hoppsan
    #2

    Bifidus

    Köp Bifidus på Apoteket. Det är en ersättning från Semper som hjälper till vid hård mage. Vi ger en flaska bifidus per dag, det håller magen i schack!
  4. 2
    Bifidus Köp Bifidus på Apoteket. Det är en ersättning från Semper som hjälper till vid hård mage. Vi ger en flaska bifidus per dag, det håller magen i schack!

Liknande trådar

  1. hård i magen
    By minica in forum _1009 Septemberbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2011-04-06, 07:03
  2. Hård i magen
    By Mammahaj in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-11-18, 23:09
  3. Hård i magen
    By stjärnablå in forum _1106 Junibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-11-18, 09:45
  4. Hård i magen
    By angylp in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-06, 21:08
  5. Hård i magen
    By Johan8105 in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-04-23, 22:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar