vill bara dela med mig...
Bebissnack
  1. Linkan
    #1

    vill bara dela med mig...

    ...idag tog jag7vi beslutet att dra ner på amning till en gång/dygn. Har gråtit över det nu, sörjer att det inte längre funkar, men killen måste ju få mat. Arg har han varit över att inte få ligga vid bröstet och snutta, och det gör ont i mig. Men nu är beslutet taget, nu är det flaska som gäller. Håll tummarna för att morgondagen går lättare...
  2. 1
    vill bara dela med mig... ...idag tog jag7vi beslutet att dra ner på amning till en gång/dygn. Har gråtit över det nu, sörjer att det inte längre funkar, men killen måste ju få mat. Arg har han varit över att inte få ligga vid bröstet och snutta, och det gör ont i mig. Men nu är beslutet taget, nu är det flaska som gäller. Håll tummarna för att morgondagen går lättare...
  3. bigmouth med edith
    #2

    Kram till dig

    Sluta sörj nu, du har tagit det bästa beslutet för dig och din son och han kommer inte må dåligt av det.
  4. 2
    Kram till dig Sluta sörj nu, du har tagit det bästa beslutet för dig och din son och han kommer inte må dåligt av det.
  5. m00n
    #3

    Han kan ju

    om du vill och orkar ha bröstet som tröst och flaskan som näring. Eller så har du honom bara nära ändå, så blir han nog nöjd med mammakärlek ändå.
  6. 3
    Han kan ju om du vill och orkar ha bröstet som tröst och flaskan som näring. Eller så har du honom bara nära ändå, så blir han nog nöjd med mammakärlek ändå.
  7. Lena
    #4

    Du kan ju

    ...hobbyamma, alltså ge bröstet bara som gos och tröst, och så ersättning för resten. Det behöver ju inte vara antingen eller! Känner flera som gjort så och fortsatt amma många månader på det sättet.
  8. 4
    Du kan ju ...hobbyamma, alltså ge bröstet bara som gos och tröst, och så ersättning för resten. Det behöver ju inte vara antingen eller! Känner flera som gjort så och fortsatt amma många månader på det sättet.

Liknande trådar

  1. Vill bara dela med mig
    By compax in forum Sorg
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-05, 06:31
  2. Vill bara dela med mig...
    By bossemor in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-28, 17:58
  3. vill bara dela med mig..
    By femella in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-06-21, 10:32
  4. Vill bara dela med mig:
    By j med 4 in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-24, 07:21
  5. Vill bara dela med mig
    By Moonbeam in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-17, 17:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar