bara jag som reagerar
Sex & erotik
  1. upprörd!!
    #1

    bara jag som reagerar

    läste en sida tillbaks där en kvinna beskriver hur hennes man bestämmer över när och om hon ska få orgasm, hur hon inte ens får onanera utan tillåtelse... om hon beter sig illa eller bryter mot någon av dess regler så STRAFFAR han henne genom att piska henne eller sätta tabasco i hennes underliv... Det är ju fan misshandel, varför är det ingen som reagerar, hon kan ju absolut inte må bra!!
  2. 1
    bara jag som reagerar läste en sida tillbaks där en kvinna beskriver hur hennes man bestämmer över när och om hon ska få orgasm, hur hon inte ens får onanera utan tillåtelse... om hon beter sig illa eller bryter mot någon av dess regler så STRAFFAR han henne genom att piska henne eller sätta tabasco i hennes underliv... Det är ju fan misshandel, varför är det ingen som reagerar, hon kan ju absolut inte må bra!!
  3. Camelia
    #2

    BDSM

    Is a way of life och det finns massor med människor som njuter av det och mår jättebra av att leva så. Det är ju alldeles _frivilligt_ om du nu inte redan visste det.
  4. 2
    BDSM Is a way of life och det finns massor med människor som njuter av det och mår jättebra av att leva så. Det är ju alldeles _frivilligt_ om du nu inte redan visste det.
  5. upprörd!!
    #3

    men seriöst

    man kan omöjligt må bra om man väljer att bli behandlad så, och man kan helt klart inte vara frisk om man tänder på att tortera en annan människa
  6. 3
    men seriöst man kan omöjligt må bra om man väljer att bli behandlad så, och man kan helt klart inte vara frisk om man tänder på att tortera en annan människa
  7. Camelia
    #4

    För att?

    Det ligger utanför din fattningsförmåga och dina snäva ramar?
  8. 4
    För att? Det ligger utanför din fattningsförmåga och dina snäva ramar?
  9. Anchita
    #5

    Ett troll i mina ögon *asg*

    du är ju ett litet troll ju!
  10. 5
    Ett troll i mina ögon *asg* du är ju ett litet troll ju!
  11. Medlem sedan
    Nov 2002
    #6

    Varför reagera?

    Varför \"ska\" man reagera på hur människor väljer att leva sina liv och vad de gillar att göra i sina sexliv, hur främmande det de gör än skulle vara för en själv? Bara för att _de_ valt det, gör det och trivs med det, behöver man ju inte göra det själv.

    Jag är säker på att mångas magar vänder sig när jag berättar att jag älskar att äta gröna oliver till mjölk, t ex. Men jag hoppas ingen kommer med pekpinnen och talar om för mig att jag inte borde äta det så.
  12. 6
    Varför reagera? Varför \"ska\" man reagera på hur människor väljer att leva sina liv och vad de gillar att göra i sina sexliv, hur främmande det de gör än skulle vara för en själv? Bara för att _de_ valt det, gör det och trivs med det, behöver man ju inte göra det själv.

    Jag är säker på att mångas magar vänder sig när jag berättar att jag älskar att äta gröna oliver till mjölk, t ex. Men jag hoppas ingen kommer med pekpinnen och talar om för mig att jag inte borde äta det så.
  13. mrxyz
    #7

    klart man reagerar

    Du har rätt, såvitt inte paret är ett S/M par.
  14. 7
    klart man reagerar Du har rätt, såvitt inte paret är ett S/M par.
  15. tyrla
    #8

    håller med, imt

  16. 8
    håller med, imt
  17. Medlem sedan
    Aug 2002
    #9

    Då jag inte vet om

    Paret du beskrivet finns i verkligheten eller om det är trolleri trollera det handlar om fanns det ingen anl. att svara....

    Men rent allmänt anser jag att det som ett par gör i sitt hem och som har med sex att göra och som inte skadar utan sker då båda vill det är helt OK och jag skulle aldrig drömma om att döma någon...
  18. 9
    Då jag inte vet om Paret du beskrivet finns i verkligheten eller om det är trolleri trollera det handlar om fanns det ingen anl. att svara....

    Men rent allmänt anser jag att det som ett par gör i sitt hem och som har med sex att göra och som inte skadar utan sker då båda vill det är helt OK och jag skulle aldrig drömma om att döma någon...
  19. Camelia
    #10

    Eftersom hon skrev att han

    Är hennes master så får man väl anta att de ägnar sig åt BDSM och inte åt hustrutortyr.
  20. 10
    Eftersom hon skrev att han Är hennes master så får man väl anta att de ägnar sig åt BDSM och inte åt hustrutortyr.
  21. slavinna
    #11

    ah

    det är mig du talar om... och precis som nån säger så handlar det om bdsm, att han är min Master och äger mig, och vi har regler som vi kommit överens om, där han bestämmer, och sköter jag mig inte blir jag straffad, men det här har jag valt själv, jag vill ha ett sånt förhållande... kritisera inte nåt du inte vet nåt om
  22. 11
    ah det är mig du talar om... och precis som nån säger så handlar det om bdsm, att han är min Master och äger mig, och vi har regler som vi kommit överens om, där han bestämmer, och sköter jag mig inte blir jag straffad, men det här har jag valt själv, jag vill ha ett sånt förhållande... kritisera inte nåt du inte vet nåt om
  23. dellA
    #12

    fast är det säkert att

    det verkligen handlar om deras sexliv. Det kan ju lika gärna bara handla om makt.
    Och att misshandla någon för att man vill ha makt över den andra personen, då är det kanske inte lika ok...
  24. 12
    fast är det säkert att det verkligen handlar om deras sexliv. Det kan ju lika gärna bara handla om makt.
    Och att misshandla någon för att man vill ha makt över den andra personen, då är det kanske inte lika ok...
  25. Medlem sedan
    Nov 2002
    #13

    Frågan är bara

    hur man ska veta det. Och i första antagandet, när man läser här vad folk skriver frivilligt, är nog att det är just frivilligt.
  26. 13
    Frågan är bara hur man ska veta det. Och i första antagandet, när man läser här vad folk skriver frivilligt, är nog att det är just frivilligt.
  27. Hoover
    #14

    Fy tusan!

    Hur kan NÅGON tycka om gröna oliver? Borde klassas som giftmordsförsök att servera dylikt. Näe, svarta Kalamataoliver skall det vara, allt annat är sjukt och perverst. Vet skäms och gå genast till bikt.
  28. 14
    Fy tusan! Hur kan NÅGON tycka om gröna oliver? Borde klassas som giftmordsförsök att servera dylikt. Näe, svarta Kalamataoliver skall det vara, allt annat är sjukt och perverst. Vet skäms och gå genast till bikt.
  29. familjsen
    #15

    håller med upprörd!!

    det är inte friskt och jag misstänker övergrepp eller annan traumatik bakom som skadad kroppsuppfattningen.
  30. 15
    håller med upprörd!! det är inte friskt och jag misstänker övergrepp eller annan traumatik bakom som skadad kroppsuppfattningen.
  31. tee
    #16

    Att tycka om

    Kalamataoliver är ju sjukt! Hur kan nån äta dem när det finns vanliga svarta eller gröna också.

    Har nån smakat fil med madeira. Nästan lika gott som att doppa McDonalds pommes frites i glass. *S*
  32. 16
    Att tycka om Kalamataoliver är ju sjukt! Hur kan nån äta dem när det finns vanliga svarta eller gröna också.

    Har nån smakat fil med madeira. Nästan lika gott som att doppa McDonalds pommes frites i glass. *S*
  33. Medlem sedan
    Nov 2003
    #17

    Nej jag reagerar inte eftersom

    jag själv gillar såna lekar..just tabasco har jag inte testat men är inte främmande inför det.. =) Det är jättespännande o upphetsande med såna dominanslekar.. testa vettja =)

    Och visst.. det kan röra sej om misshandel också som motiveras med nån sorts BDSM men det behöver absolut inte handla om misshandel..det vet jag av personlig erfarenhet..
  34. 17
    Nej jag reagerar inte eftersom jag själv gillar såna lekar..just tabasco har jag inte testat men är inte främmande inför det.. =) Det är jättespännande o upphetsande med såna dominanslekar.. testa vettja =)

    Och visst.. det kan röra sej om misshandel också som motiveras med nån sorts BDSM men det behöver absolut inte handla om misshandel..det vet jag av personlig erfarenhet..
  35. Medlem sedan
    Nov 2003
    #18

    Visserligen så är jag inte helt

    frisk i alla avseenden men vad gäller mina sexuella fantasier så är det något jag mår bra o njuter av o det är det enda som är viktigt..
  36. 18
    Visserligen så är jag inte helt frisk i alla avseenden men vad gäller mina sexuella fantasier så är det något jag mår bra o njuter av o det är det enda som är viktigt..
  37. Hoover
    #19

    Du är anmäld!

    Det här är något som redax genast måste ta itu med! Doppa pommes i glass är väl något som är totalförbjudet till och med i Knutby? Nu har du verkligen gått över gränsen för vad som kan anses normalt! Gå och skäms!
  38. 19
    Du är anmäld! Det här är något som redax genast måste ta itu med! Doppa pommes i glass är väl något som är totalförbjudet till och med i Knutby? Nu har du verkligen gått över gränsen för vad som kan anses normalt! Gå och skäms!
  39. Medlem sedan
    Nov 2002
    #20

    Jajaja ...

    *asg*, jag vet att det är lite kinky, men _någon_ liten ynka njutning måste man väl få unna sig här i livet ;-). Jag brukar inte tvinga i gästerna mjölk till oliverna i alla fall.
    Men OK, jag ska ta Kalamataoliver nästa gång, bara för att visa min stora flexibilitet och kompromissvilka, skafferiet innehåller nog en sortering av 10-11 sorters oliver. Man kan aldrig ha för många burkar oliver är ett av mina motton.

    :-D
  40. 20
    Jajaja ... *asg*, jag vet att det är lite kinky, men _någon_ liten ynka njutning måste man väl få unna sig här i livet ;-). Jag brukar inte tvinga i gästerna mjölk till oliverna i alla fall.
    Men OK, jag ska ta Kalamataoliver nästa gång, bara för att visa min stora flexibilitet och kompromissvilka, skafferiet innehåller nog en sortering av 10-11 sorters oliver. Man kan aldrig ha för många burkar oliver är ett av mina motton.

    :-D
Sidan 1 av 5 123 ... SistaSista

Liknande trådar

  1. Hur reagerar ni
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-10-19, 20:08
  2. reagerar jag fel??
    By marman in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-29, 21:03
  3. ok vad jag oxå reagerar på då...
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2008-04-12, 09:58
  4. Hur reagerar ni?
    By magnolia in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2007-10-09, 15:52
  5. Är det bara jag som reagerar...
    By Hanna in forum Bebissnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-28, 16:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar