Hej är lite ny här inne på
Bebissnack
  1. Medlem sedan
    Oct 2005
    #1

    Hej är lite ny här inne på

    barnvagnsnacket!!!
    Vi har i dag kolla i en nyöppnad barnvagnsaffär, och givetvis så fanns där en Bugaboo och den vart jue bara så helt underbar!!!
    Nu undrar jag om ni tycker att det är värt att lägga ner 6995 på en ny barnvagn, eftersom detta är vårt sista barn( iofs så får man både ligg,sittdel och myggnät och regnskydd för 6995kr) kan man sen efter andvändningen sälja denna vagn och vad får man för en vagn i fint skick?????? för får man inte bra för den så vill jag nog inte lägga ut så mkt pengar på en alldeles ny vagn .....
    Slutundrat för min del Tack!!!!
    Kramis!!!
  2. 1
    Hej är lite ny här inne på barnvagnsnacket!!!
    Vi har i dag kolla i en nyöppnad barnvagnsaffär, och givetvis så fanns där en Bugaboo och den vart jue bara så helt underbar!!!
    Nu undrar jag om ni tycker att det är värt att lägga ner 6995 på en ny barnvagn, eftersom detta är vårt sista barn( iofs så får man både ligg,sittdel och myggnät och regnskydd för 6995kr) kan man sen efter andvändningen sälja denna vagn och vad får man för en vagn i fint skick?????? för får man inte bra för den så vill jag nog inte lägga ut så mkt pengar på en alldeles ny vagn .....
    Slutundrat för min del Tack!!!!
    Kramis!!!
  3. Anna m. Simon o Lukas
    #2

    värt pengarna är ju en smaksak

    men jag tycker det, har en själv och är toknöjd, och om man tänker efter kostar väl en välutrustad Brio/emmaljunga/teutonia lika mycket om inte mer ibland? Du kan ju hitta en begagnad pa Blocket, da kostar den lite mindre och ja, du kan nog sälja den efter uttjänad tid (vad kan man inte sälja?), för hur mycket är ju omöjligt att säga da du antagligen har vagnen ca 3 ar. Lycka till med vagnsvalet!
  4. 2
    värt pengarna är ju en smaksak men jag tycker det, har en själv och är toknöjd, och om man tänker efter kostar väl en välutrustad Brio/emmaljunga/teutonia lika mycket om inte mer ibland? Du kan ju hitta en begagnad pa Blocket, da kostar den lite mindre och ja, du kan nog sälja den efter uttjänad tid (vad kan man inte sälja?), för hur mycket är ju omöjligt att säga da du antagligen har vagnen ca 3 ar. Lycka till med vagnsvalet!
  5. Medlem sedan
    Oct 2005
    #3

    Åhh tack

    Vi har suttit och tänkt nu och vi kommer nog att köpa en sån men kanske en camelon istället känns det som nu .... !!!
    Men dom levereas utan åkpåse och skötväska , men kan ju kanske hitta någon beg väska allafall!!!!
    Kramisar!!!!
  6. 3
    Åhh tack Vi har suttit och tänkt nu och vi kommer nog att köpa en sån men kanske en camelon istället känns det som nu .... !!!
    Men dom levereas utan åkpåse och skötväska , men kan ju kanske hitta någon beg väska allafall!!!!
    Kramisar!!!!
  7. Medlem sedan
    Feb 2006
    #4

    vi har

    också en bugaboo och är sååå nöjd!
  8. 4
    vi har också en bugaboo och är sååå nöjd!
  9. Anna m. Simon o Lukas
    #5

    visst

    akpase har jag inte bugaboos (har en Brio jag kom över till skammligt bra pris)och inte deras väska heller, men det fungerar ju utmärkt bra ända! Vad har ni tänkt er för färg? *nyfiken i en strut*
  10. 5
    visst akpase har jag inte bugaboos (har en Brio jag kom över till skammligt bra pris)och inte deras väska heller, men det fungerar ju utmärkt bra ända! Vad har ni tänkt er för färg? *nyfiken i en strut*
  11. Medlem sedan
    Oct 2005
    #6

    Hej Anna!!

    Vi känner nog att en svart är en bra färg, kan jue kombinera med en fin åkpåse !!!
    Vi blev bara sååå genom kära i denna vagn !!!
    Vilken färg har du??
    Kramis!!
  12. 6
    Hej Anna!! Vi känner nog att en svart är en bra färg, kan jue kombinera med en fin åkpåse !!!
    Vi blev bara sååå genom kära i denna vagn !!!
    Vilken färg har du??
    Kramis!!
  13. Anna m. Simon o Lukas
    #7

    sand/röd och bla

    har jag! kan byta mellan röd och bla topp, alltid roligt, kör bla just nu. Har sett en svart/sand, det var snyggt, bara som tips alltsa!
  14. 7
    sand/röd och bla har jag! kan byta mellan röd och bla topp, alltid roligt, kör bla just nu. Har sett en svart/sand, det var snyggt, bara som tips alltsa!

Liknande trådar

  1. hej, ny här inne... lite frågor :)
    By Fläderblomma in forum Träning
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-09-26, 16:40
  2. Här inne är det lite mer aktivitet (OT)
    By mallimell+3 in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-09, 13:55
  3. Var inne och tjuvläste lite...
    By bossemor in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2008-04-06, 10:11
  4. Läser lite inne på jan-08..
    By lindamari in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-09-11, 10:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar