Bästa tvillingvagnen?
Bebissnack
  1. J m twins i magen
    #1

    Bästa tvillingvagnen?

    Hej! Väntar tvillingar i slutet av sommaren och har så smått börjat fundera på vagn. Tänkte rådfråga er experter lite. Jag kommer att använda vagnen väldigt mycket, långa promenader, gå på stan, till och från dagis osv. Vill ha en bra, smidig och lättkörd vagn. Vilken ska man välja då?
  2. 1
    Bästa tvillingvagnen? Hej! Väntar tvillingar i slutet av sommaren och har så smått börjat fundera på vagn. Tänkte rådfråga er experter lite. Jag kommer att använda vagnen väldigt mycket, långa promenader, gå på stan, till och från dagis osv. Vill ha en bra, smidig och lättkörd vagn. Vilken ska man välja då?
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2

    Jag röstar på...

    Ora Duoletto om du vill ha en allsidig vagn. Sthlms modell (kommer in och fram över allt). Vändbar och delbara ryggstöd. Bra varukorg och härligt gung. Jättebra vagn som räcker länge.

    Annars har du ju den omåttligt populära Urban Jungle men då får du sätta bebisarna framåt ganska tidigt iom att liggdelen/liggdelarna är små och den bara är framåtvänd som sittvagn. I gengäld har den otroligt trevlig körkomfort. Särskilt i stan (liiite sämre ute på landsbygden med ojämn terräng och underlag enligt min erfarenhet).

    Men som sagt, min röst går till Ora Duoletto som är en av de absolut bästa tvilling/syskonvagnar jag testat. Skulle jag få två små skulle jag helt klart skaffa en sån igen.
  4. 2
    Jag röstar på... Ora Duoletto om du vill ha en allsidig vagn. Sthlms modell (kommer in och fram över allt). Vändbar och delbara ryggstöd. Bra varukorg och härligt gung. Jättebra vagn som räcker länge.

    Annars har du ju den omåttligt populära Urban Jungle men då får du sätta bebisarna framåt ganska tidigt iom att liggdelen/liggdelarna är små och den bara är framåtvänd som sittvagn. I gengäld har den otroligt trevlig körkomfort. Särskilt i stan (liiite sämre ute på landsbygden med ojämn terräng och underlag enligt min erfarenhet).

    Men som sagt, min röst går till Ora Duoletto som är en av de absolut bästa tvilling/syskonvagnar jag testat. Skulle jag få två små skulle jag helt klart skaffa en sån igen.
  5. Medlem sedan
    Apr 2003
    #3

    Inte Brio i alla fall...

    Jag har en Twinette och är inte särskilt nöjd. Den bästa vet jag inte däremot ;-)
  6. 3
    Inte Brio i alla fall... Jag har en Twinette och är inte särskilt nöjd. Den bästa vet jag inte däremot ;-)
  7. Medlem sedan
    Nov 2003
    #4

    och som vanligt

    håller jag med. Ora duoletto är den bästa tvilling/syskonvagn jag haft.
  8. 4
    och som vanligt håller jag med. Ora duoletto är den bästa tvilling/syskonvagn jag haft.
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5

    Varför...

    är du inte nöjd med den? *nyfiken*
  10. 5
    Varför... är du inte nöjd med den? *nyfiken*
  11. Medlem sedan
    Dec 2003
    #6

    UJ eller babyproffsens *imt*

    .
  12. 6
    UJ eller babyproffsens *imt* .
  13. Medlem sedan
    Dec 2002
    #7

    Nöjd med min Twinette o Dubbel-UJ

    Sålde Twinetten som är ganska lätt för blev såååå sugen på Dubbel-UJ som var lättare oxå!! (har problem med höft+ben+rygg)
  14. 7
    Nöjd med min Twinette o Dubbel-UJ Sålde Twinetten som är ganska lätt för blev såååå sugen på Dubbel-UJ som var lättare oxå!! (har problem med höft+ben+rygg)

Liknande trådar

  1. Era bästa bästa recept?
    By cilia m june & lisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2012-04-18, 13:45
  2. Wiiiiiiii! Bästa bästa dagen idag!
    By marmeglad in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2010-04-08, 14:57
  3. Bästa tvillingvagnen?
    By HannaT in forum Bebissnack
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2007-09-08, 19:14
  4. sälja tvillingvagnen
    By Cama m 2 in forum _0506 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-24, 14:06
  5. bästa spar, bästa räntan?
    By Mie in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 09:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar