fördröjd utlösning..
Sex & erotik
  1. Anonym..
    #1

    fördröjd utlösning..

    Undrar bara om det som min kille säger stämmer..
    Ibland under dom långa sexpassen så håller han sig (?) så att det ska bli skönt mer än en gång..
    Nu undrar jag hur det kan va skönt för honom ändå och nästan alltid när det är så så får han ingen utlösning överhuvudtaget.. Han säger att de e just för att han hållt sig,att det är svårt att få utlösning då..Stämmer detta?? Låter kanske som en idiot men jag har ingen killkompis som jag kan fråga.
    Ha det bra!
  2. 1
    fördröjd utlösning.. Undrar bara om det som min kille säger stämmer..
    Ibland under dom långa sexpassen så håller han sig (?) så att det ska bli skönt mer än en gång..
    Nu undrar jag hur det kan va skönt för honom ändå och nästan alltid när det är så så får han ingen utlösning överhuvudtaget.. Han säger att de e just för att han hållt sig,att det är svårt att få utlösning då..Stämmer detta?? Låter kanske som en idiot men jag har ingen killkompis som jag kan fråga.
    Ha det bra!
  3. Medlem sedan
    Nov 2005
    #2

    det kan

    stämma det har jag hört förut..det är för att han har hållit sig länge då försvinner det faktiskt..samt det är ok att det kan hända ibland men är det alltid så där?? du är inget idiot för att du frågar ..det finns inga dumma frågor bara dumma svar..jag är inget äkar och sånt men jag har hört att det kan hända och hur ofta ingen aning hoppast att du svar bättre svar..lycka til
  4. 2
    det kan stämma det har jag hört förut..det är för att han har hållit sig länge då försvinner det faktiskt..samt det är ok att det kan hända ibland men är det alltid så där?? du är inget idiot för att du frågar ..det finns inga dumma frågor bara dumma svar..jag är inget äkar och sånt men jag har hört att det kan hända och hur ofta ingen aning hoppast att du svar bättre svar..lycka til
  5. Eva
    #3

    Absolut!

    Frågar min man här bredvid mej, han håller med att om man \"håller sig\" flera gånger under en och samma akt så brukar det \"låsa sig\" sen när det väl är dags att släppa efter....
    Han har däremot inte så många tips att dela med sig av.
  6. 3
    Absolut! Frågar min man här bredvid mej, han håller med att om man \"håller sig\" flera gånger under en och samma akt så brukar det \"låsa sig\" sen när det väl är dags att släppa efter....
    Han har däremot inte så många tips att dela med sig av.
  7. Anonym..
    #4

    tack

    för svaren!det händer bara när vi myser i någon eller några timmar..
    tycker att det inte borde vara så skönt för mannen då..
  8. 4
    tack för svaren!det händer bara när vi myser i någon eller några timmar..
    tycker att det inte borde vara så skönt för mannen då..
  9. budda
    #5

    överskattat

    med orgasmen. Läs lite om Tantrisk sex och hur man skjuter upp orgasmen.
  10. 5
    överskattat med orgasmen. Läs lite om Tantrisk sex och hur man skjuter upp orgasmen.
  11. Medlem sedan
    Mar 1999
    #6

    Stämmer

    Det kan vara hur skönt som helst, för en stor del av njutningen är att kunna ge njutning.

    Man får orgasmer men inte utlösning, och har man hållt sig länge krävs det betydligt mer stimulans för att få utlösning men kombinerat med orgasm kan det bli en rejäl resa.
  12. 6
    Stämmer Det kan vara hur skönt som helst, för en stor del av njutningen är att kunna ge njutning.

    Man får orgasmer men inte utlösning, och har man hållt sig länge krävs det betydligt mer stimulans för att få utlösning men kombinerat med orgasm kan det bli en rejäl resa.

Liknande trådar

  1. Fördröjd reaktion (döda hästar)
    By Nissa in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2011-02-28, 09:12
  2. fördröjd utdrivning
    By mimar in forum Bebissnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-06-16, 10:07
  3. Fördröjd mens ??
    By anonymt namn in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-18, 09:41
  4. Fördröjd reaktion på björk?
    By catto in forum Astma & allergi - barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-14, 10:13
  5. fördröjd utdrivning nattetid
    By Kantarella in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-08, 19:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar