fråga till män (även på fråga pappo
Sex & erotik
  1. undrar
    #1

    fråga till män (även på fråga pappo

    Har ni erfarenheter av att tjejer är dåliga på att suga? Vad är det som är fel i så fall? (för löst/hårt)? Undrar för att min kille inte verkar njuta ibland när jag ger honom oralsex. Han ligger bara där och till slut tröttnar jag och känner mig jättedålig. Men ibland vet jag att han njuter av det också så det kanske är jag som gör fel på nåt sätt. Eller kan det vara nåt annat? (Jo jag vet att jag kan fråga honom, men jag frågar er också.) Har ni fått dålig oralsex? Vad var det som gjorde den dålig?
  2. 1
    fråga till män (även på fråga pappo Har ni erfarenheter av att tjejer är dåliga på att suga? Vad är det som är fel i så fall? (för löst/hårt)? Undrar för att min kille inte verkar njuta ibland när jag ger honom oralsex. Han ligger bara där och till slut tröttnar jag och känner mig jättedålig. Men ibland vet jag att han njuter av det också så det kanske är jag som gör fel på nåt sätt. Eller kan det vara nåt annat? (Jo jag vet att jag kan fråga honom, men jag frågar er också.) Har ni fått dålig oralsex? Vad var det som gjorde den dålig?
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2

    Lika säkert som...

    ... att det finns killar som behöver visas hur de ska ge just mig oralsex, lika säkert finns det tjejer som behöver visas av deras kille hur de ska göra... Tycker du det är roligt o mysigt så borde det märkas, vad gör du när han tycker det är skönt? Jag tycker nog du ska fråga vad just han tycker vore extra skönt iaf... =)
  4. 2
    Lika säkert som... ... att det finns killar som behöver visas hur de ska ge just mig oralsex, lika säkert finns det tjejer som behöver visas av deras kille hur de ska göra... Tycker du det är roligt o mysigt så borde det märkas, vad gör du när han tycker det är skönt? Jag tycker nog du ska fråga vad just han tycker vore extra skönt iaf... =)
  5. you nerver know
    #3

    Fråga han

    vad just han tycker om, vi tjej vill ju ha det olika och det vill säker killarna å. En öppen kommunikation i ett förhållande ger bättre sexliv
  6. 3
    Fråga han vad just han tycker om, vi tjej vill ju ha det olika och det vill säker killarna å. En öppen kommunikation i ett förhållande ger bättre sexliv
  7. sydman
    #4

    svarar som 1:a kille

    att ja jag har råkat ut för det..
    helt utan engagemang hon sög för att hon skulle det inte för att det skulle ge varken mig eller henne ngt utan bara för att och det gjorde att jag tappade lusten
  8. 4
    svarar som 1:a kille att ja jag har råkat ut för det..
    helt utan engagemang hon sög för att hon skulle det inte för att det skulle ge varken mig eller henne ngt utan bara för att och det gjorde att jag tappade lusten
  9. nordman
    #5

    Att vara bra på sugning

    Om en kvinna ska kunna välja bland de allra bästa männen så måste hon kunna suga kuk, annars blir hon utkonkurrerad av andra kvinnor. Tänk på att minst var tionde kvinna är riktigt bra på att suga!
  10. 5
    Att vara bra på sugning Om en kvinna ska kunna välja bland de allra bästa männen så måste hon kunna suga kuk, annars blir hon utkonkurrerad av andra kvinnor. Tänk på att minst var tionde kvinna är riktigt bra på att suga!
  11. Medlem sedan
    Feb 2006
    #6

    Får jag svara fast jag är

    kvinna? Fråga honom hur han vill att du ska göra, om du enbart ska suga, eller runka honom lite lätt samtidigt, kanske smeka han skinkor, hans anus , pung... prova lite olika sug sätt, virvla med tungan, sug lite på pungen också, prova både fort, och mindra fort, sug in den helt, blås lite på kuken, ja det finns mängder av sätt, men fråga honom om han tycker det är skönt, prata, lek, skratta.
  12. 6
    Får jag svara fast jag är kvinna? Fråga honom hur han vill att du ska göra, om du enbart ska suga, eller runka honom lite lätt samtidigt, kanske smeka han skinkor, hans anus , pung... prova lite olika sug sätt, virvla med tungan, sug lite på pungen också, prova både fort, och mindra fort, sug in den helt, blås lite på kuken, ja det finns mängder av sätt, men fråga honom om han tycker det är skönt, prata, lek, skratta.
  13. Body to Body
    #7

    Va fan..

    ...talar du om, vaddå \"utkonkurrerad\"?? Är du helt puckad eller??

    Vad vet du om hur bra \"var tionde kvinna\" suger, det var bland det dummaste jag nånsin hört!

    Låter som du pratar nån jäkla avels-tävling eller nåt!
  14. 7
    Va fan.. ...talar du om, vaddå \"utkonkurrerad\"?? Är du helt puckad eller??

    Vad vet du om hur bra \"var tionde kvinna\" suger, det var bland det dummaste jag nånsin hört!

    Låter som du pratar nån jäkla avels-tävling eller nåt!
  15. Medlem sedan
    Jan 1998
    #8

    Psst....

    Ett tvättäkta troll!
  16. 8
    Psst.... Ett tvättäkta troll!
  17. Body to Body
    #9

    Tyvärr...

    ...är jag inte helt övertygad om det, det finns säkert idioter som med såna här puckade inlägg försöker \"sporra oss kvinnor\" att riktigt lägga manken till och ta i och anstränga oss lite extra när vi suger, allt för att kunna konkurrera med varandra och vara den där tionde som suger riktigt bra!

    Tjohoo!
  18. 9
    Tyvärr... ...är jag inte helt övertygad om det, det finns säkert idioter som med såna här puckade inlägg försöker \"sporra oss kvinnor\" att riktigt lägga manken till och ta i och anstränga oss lite extra när vi suger, allt för att kunna konkurrera med varandra och vara den där tionde som suger riktigt bra!

    Tjohoo!
  19. tyrla
    #10

    tycker du om

    att suga k*k så kommer förmodligen det att märkas, och ge god respons.
    Kanske är du för tveksam och osäker bara ?
    vågar inte ta för dig av det som bjuds?
  20. 10
    tycker du om att suga k*k så kommer förmodligen det att märkas, och ge god respons.
    Kanske är du för tveksam och osäker bara ?
    vågar inte ta för dig av det som bjuds?
  21. Medlem sedan
    Sep 2003
    #11

    Suger hon dåligt suger det fett

    Brist på engagemang har man väl råkat ut för någon gång, dvs hon har gjort det mer för att hon \"måste\" än för att hon njuter av det. Och då blir det sällan bra. Sen har jag råkat ut för tjejer som tagit i lite för hårt, kanske; de har greppat lillkillen och börjat tugga på den, som om det vore någon jäkla kebabrulle från pizzeria Milano.

    Det gör ont.

    Det låter som om ni behöver prata mer med varann i sängen; ni skulle båda vinna på att han visar/berättar hur han vill att du suger honom.

    Hm, jag vet inte om du blev klokare, men du fick i alla fall svar ifrån någon som inte har problem med könstillhörigheten här ;-)
  22. 11
    Suger hon dåligt suger det fett Brist på engagemang har man väl råkat ut för någon gång, dvs hon har gjort det mer för att hon \"måste\" än för att hon njuter av det. Och då blir det sällan bra. Sen har jag råkat ut för tjejer som tagit i lite för hårt, kanske; de har greppat lillkillen och börjat tugga på den, som om det vore någon jäkla kebabrulle från pizzeria Milano.

    Det gör ont.

    Det låter som om ni behöver prata mer med varann i sängen; ni skulle båda vinna på att han visar/berättar hur han vill att du suger honom.

    Hm, jag vet inte om du blev klokare, men du fick i alla fall svar ifrån någon som inte har problem med könstillhörigheten här ;-)
  23. Medlem sedan
    Jan 1998
    #12

    Näää...

    ...DET vägrar jag tro.

    Jag må verka cynisk (här) men jag har ändå en VISS tro på mänskligheten. Vilken även inbegriper den manliga halvan av mänskligheten. Kul va, killar?

  24. 12
    Näää... ...DET vägrar jag tro.

    Jag må verka cynisk (här) men jag har ändå en VISS tro på mänskligheten. Vilken även inbegriper den manliga halvan av mänskligheten. Kul va, killar?

  25. Medlem sedan
    Nov 2003
    #13

    Bland de bästa männen?

    o vad definierar \"de bästa männen\" om jag får fråga? att de är bra på att slicka fitta lr vad? Jag skulle då inte vilja ha en man som valde mej för att jag var bra på att suga lr som valde bort mej för att jag var dålig på det..
  26. 13
    Bland de bästa männen? o vad definierar \"de bästa männen\" om jag får fråga? att de är bra på att slicka fitta lr vad? Jag skulle då inte vilja ha en man som valde mej för att jag var bra på att suga lr som valde bort mej för att jag var dålig på det..
  27. Medlem sedan
    Jan 2003
    #14

    Enligt min erfarenhet så

    suger alla kvinnor som tycker om att suga väldigt bra. Det märks ganska snabbt om de bara gör det för min skull. (Äh ni fattar vad jag menar va?)
  28. 14
    Enligt min erfarenhet så suger alla kvinnor som tycker om att suga väldigt bra. Det märks ganska snabbt om de bara gör det för min skull. (Äh ni fattar vad jag menar va?)
  29. farson
    #15

    Så här tycker jag

    Det får inte vara för hårt. Och tänderna får inte kännas.
    Mycket tunga. Mjuk, men ändå bestämd hand. Min älskade skulle kunna hålla kurs i detta. Hon är bara för fantastiskt bra. Nästan skamligt att det bara är jag som får njuta hennes känsla och färdighet.
    Din kille kanske inte vågar säga hur han vill ha det. Han kanske tycker att han ska vara glad och tacksam för att du suger honom och att han inte kan komma med något som skulle kunna uppfattas som kritik.
    Så fråga honom.
  30. 15
    Så här tycker jag Det får inte vara för hårt. Och tänderna får inte kännas.
    Mycket tunga. Mjuk, men ändå bestämd hand. Min älskade skulle kunna hålla kurs i detta. Hon är bara för fantastiskt bra. Nästan skamligt att det bara är jag som får njuta hennes känsla och färdighet.
    Din kille kanske inte vågar säga hur han vill ha det. Han kanske tycker att han ska vara glad och tacksam för att du suger honom och att han inte kan komma med något som skulle kunna uppfattas som kritik.
    Så fråga honom.
  31. Body to Body
    #16

    Jag men jag säger ju..

    ...att det är det mest idiotiska inlägg jag läst på länge, låt oss hoppas att det är ett troll, som Eliza tror.

    Själv är jag långt ifrån säker på det.
  32. 16
    Jag men jag säger ju.. ...att det är det mest idiotiska inlägg jag läst på länge, låt oss hoppas att det är ett troll, som Eliza tror.

    Själv är jag långt ifrån säker på det.
  33. M©ckan
    #17

    INte tugga som cigarr

    suga som pipa :)

    OM man inte vill eller är intresserad så blir det klent med resultat som bekant. Finns dåliga, sämre o värdelösa och den perfekta
  34. 17
    INte tugga som cigarr suga som pipa :)

    OM man inte vill eller är intresserad så blir det klent med resultat som bekant. Finns dåliga, sämre o värdelösa och den perfekta
  35. Medlem sedan
    Sep 2003
    #18

    Men INTE...

    ... använda piprensare. Det gör skitont.
  36. 18
    Men INTE... ... använda piprensare. Det gör skitont.
  37. M©ckan
    #19

    Det

    uttalande får de(ni) som provat det stå för ;)
  38. 19
    Det uttalande får de(ni) som provat det stå för ;)

Liknande trådar

  1. Även här fråga om mkp
    By amnettan in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-11-21, 16:48
  2. hej alla mammor och även pappo
    By MALJE in forum _05 Höstbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-04-02, 08:08
  3. Även en fråga till
    By anonym just nu in forum Diabetes
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-10, 14:34
  4. FP-fråga... (även på ank aug -04)
    By Lillblomma in forum _04 Alla barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-11-30, 14:54
  5. FP-fråga... (även på ank aug -04)
    By Lillblomma in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-29, 11:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar