Vit beläggning
Bebissnack
  1. bli_mamma
    #1

    Vit beläggning

    på tungan. Min lilla flicka fick det. Hur vet man om det är Torsk eller bara lite mjölkrester? Jag kan inte öppna hennes mun och skrapa beläggningen med tungskrapa.
  2. 1
    Vit beläggning på tungan. Min lilla flicka fick det. Hur vet man om det är Torsk eller bara lite mjölkrester? Jag kan inte öppna hennes mun och skrapa beläggningen med tungskrapa.
  3. Medlem sedan
    Feb 2002
    #2

    Har hon ont?

    Om du inte kan få in ett finger och skrapa lite med nageln, kan du bedömma om hon har ont? Typ gnäller när hon ska amma? Har DU ont i bröstvårtorna?

    De flesta barn har vit beläggning, men om varken mamma eller bebis har besvär av det är det ju ingen fara...
  4. 2
    Har hon ont? Om du inte kan få in ett finger och skrapa lite med nageln, kan du bedömma om hon har ont? Typ gnäller när hon ska amma? Har DU ont i bröstvårtorna?

    De flesta barn har vit beläggning, men om varken mamma eller bebis har besvär av det är det ju ingen fara...
  5. bli_mamma
    #3

    Hon verkar

    inte ha ont. Inte jag heller har ont. Om det var Torsk skulle jag få ont på en gång då eller tar det tid innan bröstet blir infekterat? Tack för svaret :-))
  6. 3
    Hon verkar inte ha ont. Inte jag heller har ont. Om det var Torsk skulle jag få ont på en gång då eller tar det tid innan bröstet blir infekterat? Tack för svaret :-))

Liknande trådar

  1. Beläggning på tungan?
    By Venus in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-07-01, 18:36
  2. beläggning på tungan
    By Cammmi in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-11, 13:33
  3. Vit beläggning?
    By Gamla mamman in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-18, 19:37
  4. Vit beläggning...
    By *Lillan* in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-04, 20:51
  5. Vit beläggning
    By *Lillan* in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-05-04, 11:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar