få säga, att så underbar o häftig sex som jag har med min pojkvän, det har jag aldrig haft förut.
Kanske inte häftigt i den bemärkelse som det låter, men för mig är det häftigt.
Att verkligen både få känna o höra hur tänd o attraherad han är av mig. Att kunna \"känna\" att det inte bara är sex som gäller, utan hela jag, även utanför sängen.
Att han verkligen vill att jag har det skönt.. att han en hel helg gör allt för att jag ska få njuta... o då inte bara i sängen, utan han pysslar om mig på alla sätt... lagar mat, tar ut barnen så jag får lite \"egentid\", tappar upp badvatten, låter mig få sova ut, m.m. (och då är det inte ens hans barn)
Och sen när det väl är dags för sex, då gör han allt för mig... får mig att komma gång på gång...

Med tidigare pojkvänner, så har jag väl varit \"måttligt\" intresserad av sex, nu tänker jag på det ständigt o min pojkvän kallar min \"min lilla nyfo\" :-)

Jag.. som tidigare föredragit snabb sex med släckta lampor, utan sug o slick... vill nu ha ljuset tänt, älskar suga o bli slickad.. o framför allt... analsex ;) Och att se honom smeka sig själv o göra detsamma framför honom...
Nu har han börjat prata om att han vill binda mig lite lätt.. (med nylonstrumpor) o ge mig en oförglömlig natt.. o jag bara längtar tills han ger sig i kast med det.. en hemlig fantasi jag har. Vet dock inte hur jag ska få honom att förstå hur snart jag vill att det ska ske.. så han tror att han överraskar mig. För jag vill ju bli lite överraskad :-)