Kan attraktionen komma senare?
Kärlek & relationer
  1. anonyn nu
    #1

    Kan attraktionen komma senare?

    Jag är en ensamstående mamma som haft en trasslig relation med mitt barns pappa, han kunde aldrig bestämma sig för om han ville bo med oss eller ej, och vi bråkade mycket. Nu har jag provat ett träffa andra under ett år ungefär, men haft \"återfall\" med mitt ex några gånger. Varje gång jag träffat någon har det gått för snabbt för mig, de har varit väldigt säkra på sin sak, medan jag varit mer tvivlande och till sist fått kalla fötter och dragit mig undan.
    För några veckor sedan träffade jag en ny, och nu bestämde jag mig för att ta det väldigt lugnt och lära känna varann... jag gillar honom verkligen som person. Däremot vet jag inte hur attraherad jag är. I helgen skulle vi \"gosa\" lite för första gången och det kändes bra när han tog på mig men inte bra för mig att ta på honom. Kyssarna var hemska!!! Nu känner jag mig helt förvirrad, för vi hade redan börjat planera semester ihop och kommit varandra väldigt nära mentalt, men fysiskt verkar det inte fungera... Eller kan sånt ändras?! Vad tror ni?
  2. 1
    Kan attraktionen komma senare? Jag är en ensamstående mamma som haft en trasslig relation med mitt barns pappa, han kunde aldrig bestämma sig för om han ville bo med oss eller ej, och vi bråkade mycket. Nu har jag provat ett träffa andra under ett år ungefär, men haft \"återfall\" med mitt ex några gånger. Varje gång jag träffat någon har det gått för snabbt för mig, de har varit väldigt säkra på sin sak, medan jag varit mer tvivlande och till sist fått kalla fötter och dragit mig undan.
    För några veckor sedan träffade jag en ny, och nu bestämde jag mig för att ta det väldigt lugnt och lära känna varann... jag gillar honom verkligen som person. Däremot vet jag inte hur attraherad jag är. I helgen skulle vi \"gosa\" lite för första gången och det kändes bra när han tog på mig men inte bra för mig att ta på honom. Kyssarna var hemska!!! Nu känner jag mig helt förvirrad, för vi hade redan börjat planera semester ihop och kommit varandra väldigt nära mentalt, men fysiskt verkar det inte fungera... Eller kan sånt ändras?! Vad tror ni?
  3. Medlem sedan
    Sep 2001
    #2

    Ge det tid!

    Du har varit med om många avskräckande (avtändande??) erfarenheter, så det är inte konstigt om ditt undermedvetna och din kropp är lite \"skeptiska\". Låt det ta sin tid! Prata om det, han förstår säkert, om han är rätt för dig. Felet behöver ju inte ligga hos honom i hans kropp.
  4. 2
    Ge det tid! Du har varit med om många avskräckande (avtändande??) erfarenheter, så det är inte konstigt om ditt undermedvetna och din kropp är lite \"skeptiska\". Låt det ta sin tid! Prata om det, han förstår säkert, om han är rätt för dig. Felet behöver ju inte ligga hos honom i hans kropp.
  5. Hillbillie
    #3

    ta det lugnt

    planera inte så mycket, och inte för långt framåt. Om du vill ge det en chans så ses som vänner ett tag, utan krav. Om han är rätt så väntar han!
    Inte konstigt att du tvekar att binda dig efter vad du gått igenom. Attraktionen kan komma om du inte känner att du måste hitta den. Om du trasslar in dig för mycket med honom innan dess, så finns risken att du känner pressen att få attraktionen - och så uteblir den just därför.
  6. 3
    ta det lugnt planera inte så mycket, och inte för långt framåt. Om du vill ge det en chans så ses som vänner ett tag, utan krav. Om han är rätt så väntar han!
    Inte konstigt att du tvekar att binda dig efter vad du gått igenom. Attraktionen kan komma om du inte känner att du måste hitta den. Om du trasslar in dig för mycket med honom innan dess, så finns risken att du känner pressen att få attraktionen - och så uteblir den just därför.
  7. anonym igen
    #4

    Tack för era svar

    Så kan det säkert vara.... vi får se hur det utvecklas helt enkelt. Tycker dock det är jobbigt att utsätta någon annan för min tveksamhet, eftersom jag själv varit offer för det och vet hur det känns... men han får ju välja om han vill vänta eller ej.
  8. 4
    Tack för era svar Så kan det säkert vara.... vi får se hur det utvecklas helt enkelt. Tycker dock det är jobbigt att utsätta någon annan för min tveksamhet, eftersom jag själv varit offer för det och vet hur det känns... men han får ju välja om han vill vänta eller ej.

Liknande trådar

  1. attraktionen till min man är borta
    By moody in forum Kärlek & relationer
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2011-08-29, 13:03
  2. Biverkningar kan komma långt senare
    By EtylkvicksilverSqual in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-08-15, 12:06
  3. Man komma till öjn o man komma...
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-03-30, 20:57
  4. Kommer attraktionen tror ni?
    By anna in forum Sex & erotik
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-06-20, 18:20
  5. Attraktionen som försvann
    By cecilia in forum Sex & erotik
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2005-11-06, 08:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar