Det är ju FREEEDAAAG!!
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    May 2003
    #1

    Det är ju FREEEDAAAG!!

    Jag har tråkigt, hjärnan har tagit semester och då klickar det fram små fundileringar… Fortsätt meningarna:

    Jag heter i andranamn (inte tilltalsnamn, frivilligt att svara)
    Jag bor i:
    När det åskar och blixtrar…
    När jag är uttråkad…
    När jag är glad…
    Det viktigaste rummet i en bostad är..
    En perfekt ledig dag som singel ser ut såhär…
    En perfekt ledig dag som osingel ser ut såhär…
  2. 1
    Det är ju FREEEDAAAG!! Jag har tråkigt, hjärnan har tagit semester och då klickar det fram små fundileringar… Fortsätt meningarna:

    Jag heter i andranamn (inte tilltalsnamn, frivilligt att svara)
    Jag bor i:
    När det åskar och blixtrar…
    När jag är uttråkad…
    När jag är glad…
    Det viktigaste rummet i en bostad är..
    En perfekt ledig dag som singel ser ut såhär…
    En perfekt ledig dag som osingel ser ut såhär…
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2

    Flu svarar

    Jag heter i andranamn Per
    Jag bor i Lägenhet
    När det åskar och blixtrar blir jag alldeles till mig, tar fram ett glas whiskey & ställer mig på balkongen för att njuta av skådespelet
    När jag är uttråkad pillar jag mig själv i naveln
    När jag är glad ler jag brett med hela ansiktet
    Det viktigaste rummet i en bostad är där köksbordet står
    En perfekt ledig dag som singel ser ut så här:

    Vaknar vid 10-tiden, sträcker på mig, tar en långsam frukost, tittar ut & upptäcker att solen skiner, så jag åker iväg, går på stan, tittar på folk, köper något skoj som jag behövt länge, käkar en sen lunch. Framåt kvällen tar jag en varm dusch, ett glas vin, går ut på krogen, dansar, träffar en underbar kvinna, hånglar och älskar passionerat hela natten.

    En perfekt ledig dag som osingel ser ut såhär:

    Dagen efter ovanstående ;-) vaknar jag upp med min älskade vid min sida som pussar mig godmorgon och hag gjort iordning en mysig frukost på sängen. Vi ligger & myser, länge, länge, innan det börjar vara dags att hitta på någonting, vilket vi gör. Vi spenderar dagen ute i solen, och när kvällen kommer lagar vi en god middag med gott vin tillsammans. Kvällen avslutas med hångel och lika passionerat sex som kvällen innan.

    Jaja, man får ju drömma, väl? ;-)
  4. 2
    Flu svarar Jag heter i andranamn Per
    Jag bor i Lägenhet
    När det åskar och blixtrar blir jag alldeles till mig, tar fram ett glas whiskey & ställer mig på balkongen för att njuta av skådespelet
    När jag är uttråkad pillar jag mig själv i naveln
    När jag är glad ler jag brett med hela ansiktet
    Det viktigaste rummet i en bostad är där köksbordet står
    En perfekt ledig dag som singel ser ut så här:

    Vaknar vid 10-tiden, sträcker på mig, tar en långsam frukost, tittar ut & upptäcker att solen skiner, så jag åker iväg, går på stan, tittar på folk, köper något skoj som jag behövt länge, käkar en sen lunch. Framåt kvällen tar jag en varm dusch, ett glas vin, går ut på krogen, dansar, träffar en underbar kvinna, hånglar och älskar passionerat hela natten.

    En perfekt ledig dag som osingel ser ut såhär:

    Dagen efter ovanstående ;-) vaknar jag upp med min älskade vid min sida som pussar mig godmorgon och hag gjort iordning en mysig frukost på sängen. Vi ligger & myser, länge, länge, innan det börjar vara dags att hitta på någonting, vilket vi gör. Vi spenderar dagen ute i solen, och när kvällen kommer lagar vi en god middag med gott vin tillsammans. Kvällen avslutas med hångel och lika passionerat sex som kvällen innan.

    Jaja, man får ju drömma, väl? ;-)
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3

    Kul!!! Svarar::

    Jag heter i andranamn (inte tilltalsnamn, frivilligt att svara) Martina

    Jag bor i: en lägenhet på 79 kv

    När det åskar och blixtrar…
    myser jag inomhus

    När jag är uttråkad…
    surfar jag

    När jag är glad…
    ler jag ör mig själv

    Det viktigaste rummet i en bostad är..
    vardagsrummet
    En perfekt ledig dag som singel ser ut såhär…
    sovmorgon, brunch, träffa vänner på kvällen

    En perfekt ledig dag som osingel ser ut såhär…
    tjaa efetrsom jag är singel vet ajg inte vad man gör som osingel...
  6. 3
    Kul!!! Svarar:: Jag heter i andranamn (inte tilltalsnamn, frivilligt att svara) Martina

    Jag bor i: en lägenhet på 79 kv

    När det åskar och blixtrar…
    myser jag inomhus

    När jag är uttråkad…
    surfar jag

    När jag är glad…
    ler jag ör mig själv

    Det viktigaste rummet i en bostad är..
    vardagsrummet
    En perfekt ledig dag som singel ser ut såhär…
    sovmorgon, brunch, träffa vänner på kvällen

    En perfekt ledig dag som osingel ser ut såhär…
    tjaa efetrsom jag är singel vet ajg inte vad man gör som osingel...
  7. Medlem sedan
    May 2000
    #4

    åh

    du beskrev det ju mkt bättre än mig! Klart efter att jag träffat vännerna vill jag också ha sex hela natten:)
  8. 4
    åh du beskrev det ju mkt bättre än mig! Klart efter att jag träffat vännerna vill jag också ha sex hela natten:)
  9. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #5

    Japp, det ÄR det!!!!

    Jag heter i andranamn (inte tilltalsnamn, frivilligt att svara): George (Efter farfar)
    Jag bor i: Dalby
    När det åskar och blixtrar… beundrar jag skådespelet
    När jag är uttråkad… slår jag på datorn (notera att jag INTE skrev sätter....)
    När jag är glad… vill jag dela med mig av glädjen!
    Det viktigaste rummet i en bostad är.. toaletten. Jag kan sova i en sovsäck på golvet och äta mat ute, men klara mig utan toalett, nej det går inte!
    En perfekt ledig dag som singel ser ut såhär… En runda på golfbanan i vackert väder!
    En perfekt ledig dag som osingel ser ut såhär… *censur*
  10. 5
    Japp, det ÄR det!!!! Jag heter i andranamn (inte tilltalsnamn, frivilligt att svara): George (Efter farfar)
    Jag bor i: Dalby
    När det åskar och blixtrar… beundrar jag skådespelet
    När jag är uttråkad… slår jag på datorn (notera att jag INTE skrev sätter....)
    När jag är glad… vill jag dela med mig av glädjen!
    Det viktigaste rummet i en bostad är.. toaletten. Jag kan sova i en sovsäck på golvet och äta mat ute, men klara mig utan toalett, nej det går inte!
    En perfekt ledig dag som singel ser ut såhär… En runda på golfbanan i vackert väder!
    En perfekt ledig dag som osingel ser ut såhär… *censur*
  11. Camelia
    #6

    Bor du DÄR???

    ÄR det sant att förebilden till Tiffany Persson hade en kiosk i Dalby??
  12. 6
    Bor du DÄR??? ÄR det sant att förebilden till Tiffany Persson hade en kiosk i Dalby??
  13. -Milou-
    #7

    Meh!

    Jag trodde ju det var ROBIN ju. Ditt andranamn, alltså! ;)
  14. 7
    Meh! Jag trodde ju det var ROBIN ju. Ditt andranamn, alltså! ;)
  15. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #8

    Nja, det vet jag inte

    Kiosken här heter \"Farsans kiosk\" och han som har den är väl inte direkt lik Tiffany...
  16. 8
    Nja, det vet jag inte Kiosken här heter \"Farsans kiosk\" och han som har den är väl inte direkt lik Tiffany...
  17. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #9

    Man kunde tro det

    Fick höra det en del som liten... På den tiden var stavningen \"Christopher\" inte så vanlig heller utanför A.A. Milnes värld.
  18. 9
    Man kunde tro det Fick höra det en del som liten... På den tiden var stavningen \"Christopher\" inte så vanlig heller utanför A.A. Milnes värld.
  19. Medlem sedan
    May 2003
    #10

    Egna svar:

    Jag heter i andranamn (inte tilltalsnamn, frivilligt att svara)
    * Elisabeth
    Jag bor i:
    * litet hus på 80 kvm.
    När det åskar och blixtrar…
    * Virar jag in mig i en filt, sitter på altanen och beundrar skådespelet
    När jag är uttråkad…
    * Sätter jag på hög rockig musik, dansar eller sätter på mig inlines och åker en långtur eller åker och tränar på gymmet
    När jag är glad…
    * Kan jag sätta igång och baka bullar för att bjuda hela kvarterets ungar på.
    Det viktigaste rummet i en bostad är..
    * Köket! Allt händer och kan hända i köket
    En perfekt ledig dag som singel ser ut såhär…
    * Vaknar, äter frukost i morgonrocken. Pysslar lite hemma, åker och tränar. En spännande dejt inplanerad på eftermiddagen med fika på nåt mysigt ställe. Hyr en film på kvällen. Somnar i soffan och masar mig i säng när filmen är slut.
    En perfekt ledig dag som osingel ser ut såhär…
    * Finns två varianter där… väljer semestervarianten. Jag vaknar tidigt, solen har just letat sig in genom fönstret. Jag lutar mig över min älskling, väcker honom genom att blåsa lätt på kinden och halsen. När han precis börjar vakna viskar jag i hans öra: ”sisten ner i vattnet får göra frukost” … vi rusar nakna ner till vattnet och badar, kramas och myser. Blir bjuden på frukost i morgonsolen ..(gissa vem som var först i vattnet.. *ler* ) Solar, badar och njuter av svenska sommaren. Åker och handlar mat till kvällen. Grillat med gott rött till. Älskar och somnar omslingrade i skedställning.
  20. 10
    Egna svar: Jag heter i andranamn (inte tilltalsnamn, frivilligt att svara)
    * Elisabeth
    Jag bor i:
    * litet hus på 80 kvm.
    När det åskar och blixtrar…
    * Virar jag in mig i en filt, sitter på altanen och beundrar skådespelet
    När jag är uttråkad…
    * Sätter jag på hög rockig musik, dansar eller sätter på mig inlines och åker en långtur eller åker och tränar på gymmet
    När jag är glad…
    * Kan jag sätta igång och baka bullar för att bjuda hela kvarterets ungar på.
    Det viktigaste rummet i en bostad är..
    * Köket! Allt händer och kan hända i köket
    En perfekt ledig dag som singel ser ut såhär…
    * Vaknar, äter frukost i morgonrocken. Pysslar lite hemma, åker och tränar. En spännande dejt inplanerad på eftermiddagen med fika på nåt mysigt ställe. Hyr en film på kvällen. Somnar i soffan och masar mig i säng när filmen är slut.
    En perfekt ledig dag som osingel ser ut såhär…
    * Finns två varianter där… väljer semestervarianten. Jag vaknar tidigt, solen har just letat sig in genom fönstret. Jag lutar mig över min älskling, väcker honom genom att blåsa lätt på kinden och halsen. När han precis börjar vakna viskar jag i hans öra: ”sisten ner i vattnet får göra frukost” … vi rusar nakna ner till vattnet och badar, kramas och myser. Blir bjuden på frukost i morgonsolen ..(gissa vem som var först i vattnet.. *ler* ) Solar, badar och njuter av svenska sommaren. Åker och handlar mat till kvällen. Grillat med gott rött till. Älskar och somnar omslingrade i skedställning.
  21. -Milou-
    #11

    det var faktiskt

    mitt förstanamnsval till liten prins. Jag är ju en smula såld på puh och vänner...

    *me like*

    Men så är man ju två om att bestämma namn...
  22. 11
    det var faktiskt mitt förstanamnsval till liten prins. Jag är ju en smula såld på puh och vänner...

    *me like*

    Men så är man ju två om att bestämma namn...
  23. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #12

    Nog tur för dig

    _Numera_ är det väl ingen som associerar Robin till Nalle Puh utan snarare till Björn Borgs son och diverse andra skvallerkändisar?
  24. 12
    Nog tur för dig _Numera_ är det väl ingen som associerar Robin till Nalle Puh utan snarare till Björn Borgs son och diverse andra skvallerkändisar?
  25. -Jools-
    #13

    Jools says:

    Jag heter i andranamn (inte tilltalsnamn, frivilligt att svara)
    **Therese

    Jag bor i:
    **Olivers stuga

    När det åskar och blixtrar…
    **Blir jag liten, tokig och rädd, halvt hysterisk nästan. Jag hoppar (bokstavligen) upp i soffan och studsar på plats samtidigt som jag håller för öronen. Efter varje kaboooom kutar jag snabbt fram till fönstret (fortfarande med händerna för öronen)och spanar efter blixtar, samt påbörjar nedräkning. Ettusenett...ettusentvå...
    Vet inte varför jag är så skrajsen, har väl nåt med The Big Bang att göra kanske? *garvar*

    När jag är uttråkad…
    **Dumglor jag på TV:n. Eller ut genom fönstret.

    När jag är glad…
    **Skrattar jag? Jo, förmodligen. :-D

    Det viktigaste rummet i en bostad är..
    **Vardagsrummet. Mysfaktorn ska vara hög och sittkomforten bekväm och inbjudande. Sparsmakat med möbler och helst färgkoordinerat så att rummet känns vilsamt och skönt att vara i.

    En perfekt ledig dag som singel ser ut såhär…
    **Valfri människa lagar middag åt Jools.

    En perfekt ledig dag som osingel ser ut såhär…
    **Utvald människa lagar middag åt Jools.


  26. 13
    Jools says: Jag heter i andranamn (inte tilltalsnamn, frivilligt att svara)
    **Therese

    Jag bor i:
    **Olivers stuga

    När det åskar och blixtrar…
    **Blir jag liten, tokig och rädd, halvt hysterisk nästan. Jag hoppar (bokstavligen) upp i soffan och studsar på plats samtidigt som jag håller för öronen. Efter varje kaboooom kutar jag snabbt fram till fönstret (fortfarande med händerna för öronen)och spanar efter blixtar, samt påbörjar nedräkning. Ettusenett...ettusentvå...
    Vet inte varför jag är så skrajsen, har väl nåt med The Big Bang att göra kanske? *garvar*

    När jag är uttråkad…
    **Dumglor jag på TV:n. Eller ut genom fönstret.

    När jag är glad…
    **Skrattar jag? Jo, förmodligen. :-D

    Det viktigaste rummet i en bostad är..
    **Vardagsrummet. Mysfaktorn ska vara hög och sittkomforten bekväm och inbjudande. Sparsmakat med möbler och helst färgkoordinerat så att rummet känns vilsamt och skönt att vara i.

    En perfekt ledig dag som singel ser ut såhär…
    **Valfri människa lagar middag åt Jools.

    En perfekt ledig dag som osingel ser ut såhär…
    **Utvald människa lagar middag åt Jools.


  27. -liten-
    #14

    svar


    Jag heter i andranamn (inte tilltalsnamn, frivilligt att svara)
    * Katarina

    Jag bor i:
    * Lägenhet i mindre ort utanför Borås

    När det åskar och blixtrar…
    * Är det mysigt.

    När jag är uttråkad…
    * Sover jag

    När jag är glad…
    * Får jag andra att skratta

    Det viktigaste rummet i en bostad är..
    * det där man kan stänga dörren om sig och bara få vara ifred ett slag...

    En perfekt ledig dag som singel ser ut såhär…
    * Sova länge, äta frukost med barnen, fika i skogen och pizza och film på kvällen

    En perfekt ledig dag som osingel ser ut såhär…
    * Ungefär lika, fast avslutas med sex
  28. 14
    svar
    Jag heter i andranamn (inte tilltalsnamn, frivilligt att svara)
    * Katarina

    Jag bor i:
    * Lägenhet i mindre ort utanför Borås

    När det åskar och blixtrar…
    * Är det mysigt.

    När jag är uttråkad…
    * Sover jag

    När jag är glad…
    * Får jag andra att skratta

    Det viktigaste rummet i en bostad är..
    * det där man kan stänga dörren om sig och bara få vara ifred ett slag...

    En perfekt ledig dag som singel ser ut såhär…
    * Sova länge, äta frukost med barnen, fika i skogen och pizza och film på kvällen

    En perfekt ledig dag som osingel ser ut såhär…
    * Ungefär lika, fast avslutas med sex
  29. CHENOA
    #15

    tjohosan

    Jag heter i andranamn (inte tilltalsnamn, frivilligt att svara)..hmm malin

    Jag bor i: göteborg nånstanns

    När det åskar och blixtrar… så tycker jag det är obehagligt:(

    När jag är uttråkad…så är jag verkligen uttråkad och halvtjurig

    När jag är glad… så är jag verkligen glad och uppåt:)

    Det viktigaste rummet i en bostad är.. köket och toan*S*

    En perfekt ledig dag som singel ser ut såhär… bara fåååååååå sova*S*..nää ingen aning

    En perfekt ledig dag som osingel ser ut såhär…att man slipper gubben nån dag bara få ro om sig själv
  30. 15
    tjohosan Jag heter i andranamn (inte tilltalsnamn, frivilligt att svara)..hmm malin

    Jag bor i: göteborg nånstanns

    När det åskar och blixtrar… så tycker jag det är obehagligt:(

    När jag är uttråkad…så är jag verkligen uttråkad och halvtjurig

    När jag är glad… så är jag verkligen glad och uppåt:)

    Det viktigaste rummet i en bostad är.. köket och toan*S*

    En perfekt ledig dag som singel ser ut såhär… bara fåååååååå sova*S*..nää ingen aning

    En perfekt ledig dag som osingel ser ut såhär…att man slipper gubben nån dag bara få ro om sig själv
  31. Medlem sedan
    Nov 1999
    #16

    okidoki!

    I andra namn heter jag Maria
    Jag bor i en hyresrätt, trerummare i Haninge
    När åskan går är jag skiträdd....
    När jag är uttråkad får jag inte ro med någonting
    När jag är glad blir jag världens tolerantaste och mildaste!
    Kök, eller kanske badrum...
    En perfekt ledig dag som singel är jag alltifrån väldigt uppbokad med kompisar till ensamt navelpillande med en ok i hand.
    En perfekt ledig dag som osingel.... närkontakt i massor av alla de slag....... :)
  32. 16
    okidoki! I andra namn heter jag Maria
    Jag bor i en hyresrätt, trerummare i Haninge
    När åskan går är jag skiträdd....
    När jag är uttråkad får jag inte ro med någonting
    När jag är glad blir jag världens tolerantaste och mildaste!
    Kök, eller kanske badrum...
    En perfekt ledig dag som singel är jag alltifrån väldigt uppbokad med kompisar till ensamt navelpillande med en ok i hand.
    En perfekt ledig dag som osingel.... närkontakt i massor av alla de slag....... :)
  33. Medlem sedan
    Sep 2005
    #17

    Svar från Malin

    Jag heter i andranamn Charlotta Sanna
    Jag bor i Stockholm södra utmarker
    När det åskar och blixtrar… vill jag sitta på balkomen invirad i en filt och dricka te
    När jag är uttråkad…sätter jag mig framför datorn
    När jag är glad…ler jag oavbrutet
    Det viktigaste rummet i en bostad är.. köket
    En perfekt ledig dag som singel ser ut såhär… sovmorgon, lång frukost, promenad, träning, fika med en kompis och vi går runt på stan och shoppar massor för vi är jätterika. Äter middag & dansar. Väljer själv om jag vill gå hem ensam eller tvåsam

    En perfekt ledig dag som osingel ser ut såhär… tillbringar nästan hela dagen i sängen. Jag bákar scones och vi läser tidningen till frukost brevid varandra. Älskar, äter, sover, älskar igen. Senare tar vi en lång promenad vid någon sjö och köper sedan hem sushi och dricker vin och älskar till vi somnar i varandras armar. (är det inte så man lever som osingel?) *S*
  34. 17
    Svar från Malin Jag heter i andranamn Charlotta Sanna
    Jag bor i Stockholm södra utmarker
    När det åskar och blixtrar… vill jag sitta på balkomen invirad i en filt och dricka te
    När jag är uttråkad…sätter jag mig framför datorn
    När jag är glad…ler jag oavbrutet
    Det viktigaste rummet i en bostad är.. köket
    En perfekt ledig dag som singel ser ut såhär… sovmorgon, lång frukost, promenad, träning, fika med en kompis och vi går runt på stan och shoppar massor för vi är jätterika. Äter middag & dansar. Väljer själv om jag vill gå hem ensam eller tvåsam

    En perfekt ledig dag som osingel ser ut såhär… tillbringar nästan hela dagen i sängen. Jag bákar scones och vi läser tidningen till frukost brevid varandra. Älskar, äter, sover, älskar igen. Senare tar vi en lång promenad vid någon sjö och köper sedan hem sushi och dricker vin och älskar till vi somnar i varandras armar. (är det inte så man lever som osingel?) *S*
  35. Medlem sedan
    May 2003
    #18

    Så här!

    Jag heter i andranamn (inte tilltalsnamn, frivilligt att svara)
    -Stefan

    Jag bor i:
    -På andra våningen i mitt lilla radhus!

    När det åskar och blixtrar…
    -Sitter jag på altan eller sitter som en blåsfisk i fönstret och njuter!

    När jag är uttråkad…
    -Hittar jag på nåt att göra,hälsar på nån,tittar på nån film....

    När jag är glad…
    -Är livet bäst!

    Det viktigaste rummet i en bostad är..
    -Vardagsrummet.Stort,skön soffa,tv,STEREON,hembion...Bek vämt med andra ord. :)

    En perfekt ledig dag som singel ser ut såhär…
    -Allvarligt?!En perfekt dag?Ingen aning...
    Jag är rätt nöjd med mina dagar som dom är nu!

    En perfekt ledig dag som osingel ser ut såhär…
    -Spelar faktiskt ingen roll vad som sker!Det viktiga är att det sker tillsammans med den jag älskar och vi båda får utbyte av det! :)
  36. 18
    Så här! Jag heter i andranamn (inte tilltalsnamn, frivilligt att svara)
    -Stefan

    Jag bor i:
    -På andra våningen i mitt lilla radhus!

    När det åskar och blixtrar…
    -Sitter jag på altan eller sitter som en blåsfisk i fönstret och njuter!

    När jag är uttråkad…
    -Hittar jag på nåt att göra,hälsar på nån,tittar på nån film....

    När jag är glad…
    -Är livet bäst!

    Det viktigaste rummet i en bostad är..
    -Vardagsrummet.Stort,skön soffa,tv,STEREON,hembion...Bek vämt med andra ord. :)

    En perfekt ledig dag som singel ser ut såhär…
    -Allvarligt?!En perfekt dag?Ingen aning...
    Jag är rätt nöjd med mina dagar som dom är nu!

    En perfekt ledig dag som osingel ser ut såhär…
    -Spelar faktiskt ingen roll vad som sker!Det viktiga är att det sker tillsammans med den jag älskar och vi båda får utbyte av det! :)
  37. Medlem sedan
    Feb 2001
    #19

    badankan simmar in

    Jag heter i andranamn
    -michaela
    Jag bor i:
    -lådor just nu,
    men annars på Norra Djurgården, mellan Brunnsviken och Odengatan i Sthlm.

    När det åskar och blixtrar…
    -tittar jag ut genom fönstret

    När jag är uttråkad…
    -de är jag aldrig;)

    När jag är glad…
    -å det är jag alltid!

    Det viktigaste rummet i en bostad är..
    -badrummet

    En perfekt ledig dag som singel ser ut såhär…
    -trevligt sällskap, sol och skratt

    En perfekt ledig dag som osingel ser ut såhär…
    -hmmm ja de är spännande
  38. 19
    badankan simmar in Jag heter i andranamn
    -michaela
    Jag bor i:
    -lådor just nu,
    men annars på Norra Djurgården, mellan Brunnsviken och Odengatan i Sthlm.

    När det åskar och blixtrar…
    -tittar jag ut genom fönstret

    När jag är uttråkad…
    -de är jag aldrig;)

    När jag är glad…
    -å det är jag alltid!

    Det viktigaste rummet i en bostad är..
    -badrummet

    En perfekt ledig dag som singel ser ut såhär…
    -trevligt sällskap, sol och skratt

    En perfekt ledig dag som osingel ser ut såhär…
    -hmmm ja de är spännande
  39. Medlem sedan
    Jul 2005
    #20

    Neos svar

    Jag heter i andranamn (inte tilltalsnamn, frivilligt att svara)
    **Thomas
    Jag bor i:
    **ballaste stället i stan
    När det åskar och blixtrar…
    **vill jag vara på landet med tända ljus och en grogg och bara njuta
    När jag är uttråkad…
    **spelar jag gitarr
    När jag är glad…
    **gitarr?
    Det viktigaste rummet i en bostad är..
    **ha ha badrummet ,jobbigt utan
    En perfekt ledig dag som singel ser ut såhär…
    **sitta på en utesrvering på söder och bara njuta av vackra människor
    En perfekt ledig dag som osingel ser ut såhär…
    **sovmorgon, god mat och mys
  40. 20
    Neos svar Jag heter i andranamn (inte tilltalsnamn, frivilligt att svara)
    **Thomas
    Jag bor i:
    **ballaste stället i stan
    När det åskar och blixtrar…
    **vill jag vara på landet med tända ljus och en grogg och bara njuta
    När jag är uttråkad…
    **spelar jag gitarr
    När jag är glad…
    **gitarr?
    Det viktigaste rummet i en bostad är..
    **ha ha badrummet ,jobbigt utan
    En perfekt ledig dag som singel ser ut såhär…
    **sitta på en utesrvering på söder och bara njuta av vackra människor
    En perfekt ledig dag som osingel ser ut såhär…
    **sovmorgon, god mat och mys
Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista

Liknande trådar

  1. Freeedaaag!
    By Sissi82 in forum _05/06 Vinterbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-02, 08:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar