läste precis sviken av sin far..
Kärlek & relationer
  1. Medlem sedan
    Mar 2006
    #1

    läste precis sviken av sin far..

    Och alla andras inlägg.
    Det är väl bara mänsligt att bli förbannad och ledsen om ens far ljuger om att han skulle ha ett förhållande med dotterns vän. Och vännen borde ju även sagt något hon, om dom verkligen var vänner..
    Om min far var lite yngre och min vän lite äldre och dom hade ihop det så skulle jag bli jätteledsen om dom hade det bakom min rygg. Tycker att man ska vara öppen om sånt.

    Men jag skulle väl inte säga upp kontakten med dom.
    Jag skulle fråga min \"vän\" vad hon skulle tycka om att jag hade ett förhållande med hennes far bakom hennes rygg. Tycker att många gick till angrepp mot henne. Det är väl väldigt löjligt att inte bete sig som vuxna, vara öppen och ärlig och säga: ja jag har ihop det med din far.
  2. 1
    läste precis sviken av sin far.. Och alla andras inlägg.
    Det är väl bara mänsligt att bli förbannad och ledsen om ens far ljuger om att han skulle ha ett förhållande med dotterns vän. Och vännen borde ju även sagt något hon, om dom verkligen var vänner..
    Om min far var lite yngre och min vän lite äldre och dom hade ihop det så skulle jag bli jätteledsen om dom hade det bakom min rygg. Tycker att man ska vara öppen om sånt.

    Men jag skulle väl inte säga upp kontakten med dom.
    Jag skulle fråga min \"vän\" vad hon skulle tycka om att jag hade ett förhållande med hennes far bakom hennes rygg. Tycker att många gick till angrepp mot henne. Det är väl väldigt löjligt att inte bete sig som vuxna, vara öppen och ärlig och säga: ja jag har ihop det med din far.
  3. Medlem sedan
    Mar 2006
    #2

    Lite stavfel...

    Mänskligt skulle det stå.

    Sen mena jag att många gick till angrepp mot tjejen som skrev detta om sin far och vän..
  4. 2
    Lite stavfel... Mänskligt skulle det stå.

    Sen mena jag att många gick till angrepp mot tjejen som skrev detta om sin far och vän..

Liknande trådar

  1. Läste precis att det är
    By j-fr in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-22, 15:05
  2. Läste precis
    By Suprise in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-20, 05:21
  3. Läste precis om..
    By fiia in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-19, 19:53
  4. Läste precis
    By myran79 in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-09-27, 12:01
  5. Jag läste precis
    By j-fr in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2006-03-10, 14:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar