Snart dags....
Separation
  1. Medlem sedan
    Nov 2000
    #1

    Snart dags....

    Nu är snart vår betänketid på skilsmässan slut och det är dags att skicka in det slutgiltiga pappret. Men, vad skriver man? Typ att vi fortfarande vill skiljas, vill ha fortsatt delad vårdnad och kommer själva överens om vart barnen ska bo, eller? Känner mej lite förvirrad, allt jag funderar på att skriva låter så fånigt...
  2. 1
    Snart dags.... Nu är snart vår betänketid på skilsmässan slut och det är dags att skicka in det slutgiltiga pappret. Men, vad skriver man? Typ att vi fortfarande vill skiljas, vill ha fortsatt delad vårdnad och kommer själva överens om vart barnen ska bo, eller? Känner mej lite förvirrad, allt jag funderar på att skriva låter så fånigt...
  3. Solo
    #2

    Du behöver bara skriva

    att ni fortfarande vill skiljas. Vårdnad och boende är ingenting som rätten bryr sig om annat än om ni är oense och det blir rättstvist.
  4. 2
    Du behöver bara skriva att ni fortfarande vill skiljas. Vårdnad och boende är ingenting som rätten bryr sig om annat än om ni är oense och det blir rättstvist.
  5. Medlem sedan
    Nov 2000
    #3

    OK

    tack för svaret! Vi är väldigt överens om vårdnad och boende, och pengar är vi inte heller osams om. Då blir det en enkel liten lapp, bara.
  6. 3
    OK tack för svaret! Vi är väldigt överens om vårdnad och boende, och pengar är vi inte heller osams om. Då blir det en enkel liten lapp, bara.
  7. Medlem sedan
    Dec 2001
    #4

    Nya personbevis...

    ... och lite formellt, typ \"vi, NN pn xxxxxx-xxxx och YY, pn xxxxxx-xxxx, ansöker härmed gemensamt om att tingsrätten enligt inlämnad ansökan upplöser äktenskapet.\"
  8. 4
    Nya personbevis... ... och lite formellt, typ \"vi, NN pn xxxxxx-xxxx och YY, pn xxxxxx-xxxx, ansöker härmed gemensamt om att tingsrätten enligt inlämnad ansökan upplöser äktenskapet.\"
  9. Medlem sedan
    Nov 2000
    #5

    Just det,

    nya personbevis var det ju också. Tack för påminnelsen, det hade jag glömt!
  10. 5
    Just det, nya personbevis var det ju också. Tack för påminnelsen, det hade jag glömt!

Liknande trådar

  1. Snart är det dags!
    By Julia+Sanna+snitt3/9 in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-09-03, 07:40
  2. Snart dags!!
    By smulan-75 in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-06, 12:45
  3. HM - snart dags för 10%?
    By Fideli_76 in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-08-12, 14:50
  4. Snart dags!
    By _stina_s_ in forum Melodifestivalen
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-15, 19:17
  5. Nu är det snart dags...
    By nickan73 in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-08-27, 16:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar