nu är jag flyttad
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    nu är jag flyttad

    och allt står i en enda röra i vardagsrummet. Men så skönt det är att vara på plats! Jag ska aldrig mer flytta... (Hmm, tror jag på det själv? näääääää.) Inget bredband än, men tjuvsurfar på grannens trådlösa!!! (Säg det inte till honom...)
  2. 1
    nu är jag flyttad och allt står i en enda röra i vardagsrummet. Men så skönt det är att vara på plats! Jag ska aldrig mer flytta... (Hmm, tror jag på det själv? näääääää.) Inget bredband än, men tjuvsurfar på grannens trådlösa!!! (Säg det inte till honom...)
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2

    *sotis*

    Jag vill också flytta och ha en enda röra och plocka fram skruvdragaren och få skruva ihop och spika upp och äta middag på vardagsrumsgolvet innan bordet kommit på plats och bestämma var soffan ska stå och tapetsera om och..... *muttrar avundsjukt*

    Välkommen hem får man väl säga då?! Och Glad Påsk!
  4. 2
    *sotis* Jag vill också flytta och ha en enda röra och plocka fram skruvdragaren och få skruva ihop och spika upp och äta middag på vardagsrumsgolvet innan bordet kommit på plats och bestämma var soffan ska stå och tapetsera om och..... *muttrar avundsjukt*

    Välkommen hem får man väl säga då?! Och Glad Påsk!
  5. Medlem sedan
    Jul 2004
    #3

    Härligt

    särskilt biten med tjuvsurfning :)
  6. 3
    Härligt särskilt biten med tjuvsurfning :)
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4

    ja det är tur

    att jag har en datornörd till son!
  8. 4
    ja det är tur att jag har en datornörd till son!
  9. Medlem sedan
    May 2000
    #5

    Kuö!

    ja det är sannerligen ett jobbigt projekt att flytta med desto roligare när man väl kommit i ordning:)
  10. 5
    Kuö! ja det är sannerligen ett jobbigt projekt att flytta med desto roligare när man väl kommit i ordning:)
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6

    jag ville egentligen inte flytta...

    men nu känns det bra! Kul att ha en ny stad att upptäcka! Och bättre pendling till jobbet. Lite längre till pyjamasnissarna (=kampsportsträning) men bilen behöver ju luftas ibland. Får bostadsbidrag så det kommer att funka ekonomiskt också!
  12. 6
    jag ville egentligen inte flytta... men nu känns det bra! Kul att ha en ny stad att upptäcka! Och bättre pendling till jobbet. Lite längre till pyjamasnissarna (=kampsportsträning) men bilen behöver ju luftas ibland. Får bostadsbidrag så det kommer att funka ekonomiskt också!
  13. Medlem sedan
    Jun 2005
    #7

    Grattis...

    ...människan är gjord för att bo i städer. Det är roligare att titta på folk än på sädesfält och träd.
    Inflyttningsfest?
  14. 7
    Grattis... ...människan är gjord för att bo i städer. Det är roligare att titta på folk än på sädesfält och träd.
    Inflyttningsfest?
  15. Medlem sedan
    May 2001
    #8

    Grattis,

    när blir det inflyttningsfest? ;-)
  16. 8
    Grattis, när blir det inflyttningsfest? ;-)

Liknande trådar

  1. BF flyttad
    By SuperIza in forum _1007 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-02-19, 22:19
  2. Flyttad
    By totten2 in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-02-02, 18:42
  3. Flyttad
    By Nanna80 in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-16, 13:07
  4. Flyttad 1 dag
    By maja1972 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-07, 19:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar