Nästa Stockholmsträff!
Hitta nya vänner
  1. Medlem sedan
    Feb 2005
    #1

    Nästa Stockholmsträff!

    Blir den 9 eller 15 maj, beroende på när flest kan och kommer att äga rum på En ful och en gul på Erstagatan. Anmäl intresse här, så bokar jag bord när det börjar närma sig.
  2. 1
    Nästa Stockholmsträff! Blir den 9 eller 15 maj, beroende på när flest kan och kommer att äga rum på En ful och en gul på Erstagatan. Anmäl intresse här, så bokar jag bord när det börjar närma sig.
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2

    I så fall den 15:e,

    men jag vågar inte boka mig säkert ännu.
  4. 2
    I så fall den 15:e, men jag vågar inte boka mig säkert ännu.
  5. Medlem sedan
    Nov 2001
    #3

    kan bara 9 maj :) *IMT*

  6. 3
    kan bara 9 maj :) *IMT*
  7. Vicki
    #4

    Kan den 15\'e

    Bra med datum på två olika veckor :-)
  8. 4
    Kan den 15\'e Bra med datum på två olika veckor :-)
  9. Medlem sedan
    Jan 2002
    #5

    Kan båda datumen...

    ...enligt kalendern. Dagsformen är mer oförutsägbar ;-)
  10. 5
    Kan båda datumen... ...enligt kalendern. Dagsformen är mer oförutsägbar ;-)
  11. Anneli
    #6

    Kan ni inte

    ha en maillista? Här är bara stockholm, stockholm. Inläggen försvinner och man kanske inte tittar in här så ofta.
  12. 6
    Kan ni inte ha en maillista? Här är bara stockholm, stockholm. Inläggen försvinner och man kanske inte tittar in här så ofta.
  13. Medlem sedan
    Feb 2000
    #7

    Men...

    ... gamla inlägg ligger ju kvar, så det är väl bara att bläddra lite?

    Anledningen till att INTE ha en mailinglista är att nya ska kunna följa med, att gruppen ska kunna utökas och inte krympa.

    Tycker du förresten att det rullar på så fort här? Jag tycker det går ganska långsamt, men allt är ju relativt förstås... :-)
  14. 7
    Men... ... gamla inlägg ligger ju kvar, så det är väl bara att bläddra lite?

    Anledningen till att INTE ha en mailinglista är att nya ska kunna följa med, att gruppen ska kunna utökas och inte krympa.

    Tycker du förresten att det rullar på så fort här? Jag tycker det går ganska långsamt, men allt är ju relativt förstås... :-)
  15. Medlem sedan
    Feb 2000
    #8

    Fel dagar ju ;-)

    Kan dessvärre ingen av dagarna, jättetråkigt.
  16. 8
    Fel dagar ju ;-) Kan dessvärre ingen av dagarna, jättetråkigt.
  17. Anneli
    #9

    Ja jag tycker

    det är bara \"tack för i kväll\", \"vi ses i kväll\" \"stockholmsträff i kväll eller?\" \"när är nästa sthlmsträff?\" \"vilket datum?\" lite trist för oss som bor långt från sthlm...
  18. 9
    Ja jag tycker det är bara \"tack för i kväll\", \"vi ses i kväll\" \"stockholmsträff i kväll eller?\" \"när är nästa sthlmsträff?\" \"vilket datum?\" lite trist för oss som bor långt från sthlm...
  19. M©ckan
    #10

    Ordna

    en egen mailinglista istälef för o klaga på de som har en kommunikation.
  20. 10
    Ordna en egen mailinglista istälef för o klaga på de som har en kommunikation.
  21. Anneli
    #11

    Hade jättegärna gjort

    om jag varit från stockholm, men det är jag ju (tyvärr?) inte. Vet att många andra snackgrupper här på aff har maillistor för att inte \"tjata ut\" de andra. Det tycker jag är en bra lösning. Och jag klagar inte, det var ett förslag!
  22. 11
    Hade jättegärna gjort om jag varit från stockholm, men det är jag ju (tyvärr?) inte. Vet att många andra snackgrupper här på aff har maillistor för att inte \"tjata ut\" de andra. Det tycker jag är en bra lösning. Och jag klagar inte, det var ett förslag!
  23. Medlem sedan
    Feb 2005
    #12

    Jamen,

    vi använder ju den här sidan just till det den är avsedd för. Och, som sagt, en mejllista skulle förstöra en hel del av syftet med våra träffar, så svaret är: nej.
  24. 12
    Jamen, vi använder ju den här sidan just till det den är avsedd för. Och, som sagt, en mejllista skulle förstöra en hel del av syftet med våra träffar, så svaret är: nej.
  25. Anneli
    #13

    Jaha ok

    vem bestämmer det? Bara undrar, inget illa. Såååååååå tråkigt med bara en massa stockholmstjat sida upp och sida ner! Tänk er in i situationen
  26. 13
    Jaha ok vem bestämmer det? Bara undrar, inget illa. Såååååååå tråkigt med bara en massa stockholmstjat sida upp och sida ner! Tänk er in i situationen
  27. Medlem sedan
    Feb 2005
    #14

    Vi som

    försöker anordna träffarna bestämmer givetvis hur vi kommunicerar. Och de som administrerar aff bestämmer att på den här snacksidan får man kommunicera om just sådana saker.

    Jag tänker mig in i situationen, men lyckas faktiskt inte alls förstå ditt problem. Läs inte de inlägg som handlar om Stockholm om du tycker det är så himla tråkigt - så är ju problemet löst.
  28. 14
    Vi som försöker anordna träffarna bestämmer givetvis hur vi kommunicerar. Och de som administrerar aff bestämmer att på den här snacksidan får man kommunicera om just sådana saker.

    Jag tänker mig in i situationen, men lyckas faktiskt inte alls förstå ditt problem. Läs inte de inlägg som handlar om Stockholm om du tycker det är så himla tråkigt - så är ju problemet löst.
  29. Anneli
    #15

    Nja

    problemet kvarstår ju att inläggen försvinner fort. Alla kanske inte sitter och bläddrar tillbaka och man är kanske inte här inne så ofta. Jag förstår inte varför inte stockholmsgänget kan ha en mailinglista som många andra?? Ok att skriva in bokade träffar här inne så ingen missar, men just allt snack om datum, plats, när, var, hur o.s.v är lite drygt.
  30. 15
    Nja problemet kvarstår ju att inläggen försvinner fort. Alla kanske inte sitter och bläddrar tillbaka och man är kanske inte här inne så ofta. Jag förstår inte varför inte stockholmsgänget kan ha en mailinglista som många andra?? Ok att skriva in bokade träffar här inne så ingen missar, men just allt snack om datum, plats, när, var, hur o.s.v är lite drygt.
  31. Medlem sedan
    Feb 2005
    #16

    Men vi är ju flera som förklarat:

    Därför att våra träffar är öppna för alla och alla som vill delta ska kunna vara med och planera, även om de inte varit med någon gång tidigare och alltså omöjligt kan stå på mejllistan.

    Det finns nog en del som tycker det är rätt tröttsamt med det här tjatet som vi håller på med i den här tråden nu också, eller så kanske de orkar skrolla förbi och inte bryr sig, vad vet jag?
  32. 16
    Men vi är ju flera som förklarat: Därför att våra träffar är öppna för alla och alla som vill delta ska kunna vara med och planera, även om de inte varit med någon gång tidigare och alltså omöjligt kan stå på mejllistan.

    Det finns nog en del som tycker det är rätt tröttsamt med det här tjatet som vi håller på med i den här tråden nu också, eller så kanske de orkar skrolla förbi och inte bryr sig, vad vet jag?
  33. Medlem sedan
    Jan 2003
    #17

    Eftersom

    inlägget längst ner på sidan just nu är över en månad gammalt, så finns det väl ingen anledning att klaga? Det är väl bara trevligt att det är NÅN sorts aktivitet på sidan.

    Och nej, jag bor inte i stockholm själv - detta är ett forum avsedd för snack och det finns en utmärkt sökfunktion om man vill hitta gamla inlägg.
  34. 17
    Eftersom inlägget längst ner på sidan just nu är över en månad gammalt, så finns det väl ingen anledning att klaga? Det är väl bara trevligt att det är NÅN sorts aktivitet på sidan.

    Och nej, jag bor inte i stockholm själv - detta är ett forum avsedd för snack och det finns en utmärkt sökfunktion om man vill hitta gamla inlägg.
  35. Anneli
    #18

    Därför

    tänkte jag att man kan ju skriva domplanerade träffarna här inne och övrigt om datum och så i maillistan. så tänkte jag
  36. 18
    Därför tänkte jag att man kan ju skriva domplanerade träffarna här inne och övrigt om datum och så i maillistan. så tänkte jag
  37. Anneli
    #19

    Som sagt

    så tittar ju inte alla in så ofta som en gång i månaden. men men då vet jag
  38. 19
    Som sagt så tittar ju inte alla in så ofta som en gång i månaden. men men då vet jag
  39. Medlem sedan
    Sep 2001
    #20

    Faktum är...

    frånsett det alla har förklarat för dig - att träffarna är för nya&gamla, så det är inget fast gäng - att vi noterade att vi hade fyraårsjubileum för några veckor sen.
    Och mig veterligt har ingen klagat förut.
    Här finns ju gäng från flera andra städer som ibland gör en hel del inlägg för att komma överens om tider,platser samt boka&avboka - ska de också vara tvungna att göra maillistor då?
    Vad tycker du att träffassidan ska vara till om vi inte får planera träffar?

  40. 20
    Faktum är... frånsett det alla har förklarat för dig - att träffarna är för nya&gamla, så det är inget fast gäng - att vi noterade att vi hade fyraårsjubileum för några veckor sen.
    Och mig veterligt har ingen klagat förut.
    Här finns ju gäng från flera andra städer som ibland gör en hel del inlägg för att komma överens om tider,platser samt boka&avboka - ska de också vara tvungna att göra maillistor då?
    Vad tycker du att träffassidan ska vara till om vi inte får planera träffar?

Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Nästa Stockholmsträff?
    By Nataluskan & Olga in forum _0906 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-10-12, 09:06
  2. Nästa stockholmsträff
    By MymlanI in forum Hitta nya vänner
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-01-13, 06:36
  3. Nästa Stockholmsträff
    By Elisha in forum Hitta nya vänner
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-11-20, 23:37
  4. Nästa Stockholmsträff?
    By MymlanI in forum Hitta nya vänner
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-07, 15:05
  5. Nästa stockholmsträff 31 maj|8 jun
    By Vicki in forum Hitta nya vänner
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-05-20, 10:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar