Sex efter förlossning
Sex & erotik
  1. Anonymis
    #1

    Sex efter förlossning

    Fick barn för 2,5 månad sen. Har haft sex 3 gånger efter förlossningen och har märkt att orgasmerna känns mycket svagare än innan. Är det här något som kommer att rätta till sig? Minns inte att det var såhär efter första barnet.
  2. 1
    Sex efter förlossning Fick barn för 2,5 månad sen. Har haft sex 3 gånger efter förlossningen och har märkt att orgasmerna känns mycket svagare än innan. Är det här något som kommer att rätta till sig? Minns inte att det var såhär efter första barnet.
  3. 9-barnsmamma
    #2

    Tror det beror på musklerna..

    att de kanske inte är som de ska ännu.Hade likadant och jag har stor erfarenhet av att det blir bra igen.Åtminstone för mig.Mina orgasmer är lika starka som tidigare.Så starka att de nästan gör ont ibland..
    Jag har fött nio barn.
  4. 2
    Tror det beror på musklerna.. att de kanske inte är som de ska ännu.Hade likadant och jag har stor erfarenhet av att det blir bra igen.Åtminstone för mig.Mina orgasmer är lika starka som tidigare.Så starka att de nästan gör ont ibland..
    Jag har fött nio barn.
  5. mari
    #3

    Knipövningarna

    hur är det med dem ;-)?
  6. 3
    Knipövningarna hur är det med dem ;-)?
  7. Anonymis
    #4

    Jodå..

    Jag försöker hinna med dem! Kanske borde knipa mer men jag gör övningar varje dag, hoppas att det hjälper!
  8. 4
    Jodå.. Jag försöker hinna med dem! Kanske borde knipa mer men jag gör övningar varje dag, hoppas att det hjälper!
  9. Anonymis
    #5

    Tack!

    Då hoppas jag att det blir bättre snart!
  10. 5
    Tack! Då hoppas jag att det blir bättre snart!
  11. 9-barnsmamma
    #6

    Har aldrig gjort knipövningar..

    jo,det är kanske dumt men jag har aldrig nånsin läckt eller haft problem..Har fått tillbaka muskulaturen och min gynekolog säger att det inte märks att jag fött nio barn eftersom jag har så bra muskulatur där nere.
    MEN det är nog genetiskt,har haft tur.Däremot hänger magen lite,snyft..men det är en annan historia det.
  12. 6
    Har aldrig gjort knipövningar.. jo,det är kanske dumt men jag har aldrig nånsin läckt eller haft problem..Har fått tillbaka muskulaturen och min gynekolog säger att det inte märks att jag fött nio barn eftersom jag har så bra muskulatur där nere.
    MEN det är nog genetiskt,har haft tur.Däremot hänger magen lite,snyft..men det är en annan historia det.

Liknande trådar

  1. sex efter förlossning
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-11-18, 15:44
  2. Sex efter förlossning
    By Bebis i nov.. in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-02-04, 22:03
  3. Efter förlossning..?
    By anonymt namn in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-23, 10:34
  4. Sex efter förlossning?!
    By anonymt namn in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-22, 14:16
  5. Efter förlossning
    By Kiwi in forum Jämlikt?
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-03-23, 20:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar