Fick ett glädjeämne också
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #1

    Fick ett glädjeämne också

    Jag har rätt länge hållit på med en uppgift på jobbet som handlar om att hjälpa en annan grupp i huset. Det är egentligen många i huset som skall hjälpa den här gruppen med att ta över olika delar av det som tidigare har varit deras ansvarsområde när mjukvaran struktureras om, men jag har haft en del liggande på mig.

    Jag har haft dåligt samvete för att det har dragit ut på tiden. Det fungerar ju trots allt så en intern omstrukturering har inte haft så hög prioritet.

    Nåja, jag är klar med mitt jobb och den andra gruppen blev eld och lågor. \"Redan?\" \"Snabbt jobbat, ingen annan har ens börjat ännu!\"
    -\"Inget problem, ni kan alltid donera en flaska whisky\" skojade jag med dem och de skojade tillbaka om diverse i liknande stil.

    Idag kommer de med en flaska whisky! Ahhhhhh, i kväll skall det avnjutas Caol Ila... :-)
  2. 1
    Fick ett glädjeämne också Jag har rätt länge hållit på med en uppgift på jobbet som handlar om att hjälpa en annan grupp i huset. Det är egentligen många i huset som skall hjälpa den här gruppen med att ta över olika delar av det som tidigare har varit deras ansvarsområde när mjukvaran struktureras om, men jag har haft en del liggande på mig.

    Jag har haft dåligt samvete för att det har dragit ut på tiden. Det fungerar ju trots allt så en intern omstrukturering har inte haft så hög prioritet.

    Nåja, jag är klar med mitt jobb och den andra gruppen blev eld och lågor. \"Redan?\" \"Snabbt jobbat, ingen annan har ens börjat ännu!\"
    -\"Inget problem, ni kan alltid donera en flaska whisky\" skojade jag med dem och de skojade tillbaka om diverse i liknande stil.

    Idag kommer de med en flaska whisky! Ahhhhhh, i kväll skall det avnjutas Caol Ila... :-)
  3. Soliga Li
    #2

    Li bara ler....

    Sparar du liiite till mig med va?
    Ibland är det som att \"någon\" sett att man behöver lite uppmuntran ....=-)
  4. 2
    Li bara ler.... Sparar du liiite till mig med va?
    Ibland är det som att \"någon\" sett att man behöver lite uppmuntran ....=-)
  5. Medlem sedan
    Mar 2006
    #3

    Shkåll, säger

    Goda saker händer åt goda människor...
  6. 3
    Shkåll, säger Goda saker händer åt goda människor...
  7. Medlem sedan
    Jun 2002
    #4

    Åh va härligt...

    ..gott ska gott ha :o) njut MASSA!!! *skål*
  8. 4
    Åh va härligt... ..gott ska gott ha :o) njut MASSA!!! *skål*
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5

    Grattis!

    Synd att du bor så långt bort, annars hade jag gärna hjälpt till:)
  10. 5
    Grattis! Synd att du bor så långt bort, annars hade jag gärna hjälpt till:)

Liknande trådar

  1. Glädjeämne!
    By MrsPersson in forum _1206 Junibarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2012-05-20, 07:10
  2. Dagans glädjeämne
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2011-04-08, 07:05
  3. Ett glädjeämne!
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-04-22, 21:35
  4. Dagens glädjeämne!
    By adora in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-12-28, 18:47
  5. Dagens glädjeämne
    By S-SWE in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-02, 11:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar