hur ofta blir du slickad?
Sex & erotik
  1. gäst här
    #1
  2. 1
    hur ofta blir du slickad? undrar..
  3. Minnie
    #2

    så ofta jag

    vill!! min man älskar att slicka mig.
  4. 2
    så ofta jag vill!! min man älskar att slicka mig.
  5. Gundin halflingboot
    #3

    Aldrig

    han tycker inte om den biten!
    Vi har det bra ändå
  6. 3
    Aldrig han tycker inte om den biten!
    Vi har det bra ändå
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4

    Vad trist!

    Tack o lov har jag inte träffat någon man som inte uppskattar ömsesidig oralsex. Upptäckte jag att någon inte ville (tycker om att) ge mig den njutningen så skulle det nog ta slut där o då, det är lika viktigt som penetrationen för min del...
  8. 4
    Vad trist! Tack o lov har jag inte träffat någon man som inte uppskattar ömsesidig oralsex. Upptäckte jag att någon inte ville (tycker om att) ge mig den njutningen så skulle det nog ta slut där o då, det är lika viktigt som penetrationen för min del...
  9. Accept
    #5

    Samma här!

    Men kan sakna det...
  10. 5
    Samma här! Men kan sakna det...
  11. Medlem sedan
    Mar 2002
    #6

    Samma här.

    Skulle inte kunna ha det på något annat sätt...
  12. 6
    Samma här. Skulle inte kunna ha det på något annat sätt...
  13. Medlem sedan
    Mar 2002
    #7

    Som ovan sagt...

    ... så skulle jag inte gå vidare i en sådan relation men rent hypotetiskt skulle jag aldrig suga en man som inte ville slicka mig, no way...
  14. 7
    Som ovan sagt... ... så skulle jag inte gå vidare i en sådan relation men rent hypotetiskt skulle jag aldrig suga en man som inte ville slicka mig, no way...
  15. Elsa
    #8

    Varje dag om jag vill...

    Jag och min man älskar oralsex...vi tycker nästan det är bättre än ren penetration..
  16. 8
    Varje dag om jag vill... Jag och min man älskar oralsex...vi tycker nästan det är bättre än ren penetration..
  17. a-nym
    #9

    Följdfråga

    Jag kan tänka mig att slicka ofta men jag vill helst ha en nyduschad mus. Hur gör era män, slickar oavsett renhetsgrad? :)
  18. 9
    Följdfråga Jag kan tänka mig att slicka ofta men jag vill helst ha en nyduschad mus. Hur gör era män, slickar oavsett renhetsgrad? :)
  19. Accept
    #10

    Jag...

    ...suger gärna, nu har det gått så många år sedan jag fick o-sex så det skulle kännas konstigt att börja nu.
  20. 10
    Jag... ...suger gärna, nu har det gått så många år sedan jag fick o-sex så det skulle kännas konstigt att börja nu.
  21. Accept
    #11

    Lyckost... •imt•

  22. 11
    Lyckost... •imt•
  23. Accept
    #12

    Jag ville på den tiden

    det begav sig alltid vara nyduschad.
    Träffade en man som jag diskuterade o-sex med, han älskade det så mycket att han kunde göra det även under mens.
  24. 12
    Jag ville på den tiden det begav sig alltid vara nyduschad.
    Träffade en man som jag diskuterade o-sex med, han älskade det så mycket att han kunde göra det även under mens.
  25. Medlem sedan
    Mar 2002
    #13

    Förstår inte...

    .. hur en partner gärna tar emot men utan att ge tillbaka (spec om man vet att någon gillar det)? Det känns så snålt o oömsesidigt. Tur att du kan njuta på andra sätt, det är inte alla som kan komma med bara in/ut - slut sex... :)
  26. 13
    Förstår inte... .. hur en partner gärna tar emot men utan att ge tillbaka (spec om man vet att någon gillar det)? Det känns så snålt o oömsesidigt. Tur att du kan njuta på andra sätt, det är inte alla som kan komma med bara in/ut - slut sex... :)
  27. Medlem sedan
    Mar 2002
    #14

    Loves it! :) *imt*

    ...
  28. 14
    Loves it! :) *imt* ...
  29. Medlem sedan
    Mar 2002
    #15

    Jag ser...

    ... självklart till att vara ren när det kommer till sex, oavsett oralsexet. Det förväntar jag mig även av min partner fö (flensost är _ingen_ favvo!)... :)
  30. 15
    Jag ser... ... självklart till att vara ren när det kommer till sex, oavsett oralsexet. Det förväntar jag mig även av min partner fö (flensost är _ingen_ favvo!)... :)
  31. Medlem sedan
    Mar 2002
    #16

    Nja...

    ... vet inte det precis, som sagt så skulle det inte funka på något annat sätt heller. Jag tar ansvar för min sexualitet o njutning. Fast visst, kanske har jag haft tur som bara mött män som älskar det lika mycket som jag! :)
  32. 16
    Nja... ... vet inte det precis, som sagt så skulle det inte funka på något annat sätt heller. Jag tar ansvar för min sexualitet o njutning. Fast visst, kanske har jag haft tur som bara mött män som älskar det lika mycket som jag! :)
  33. a-nym
    #17

    Vi har oftast

    sex på kvällen och min fru vill ju pga frisyren inte duscha på kvällen. Man får väl köpa bidé. :)
  34. 17
    Vi har oftast sex på kvällen och min fru vill ju pga frisyren inte duscha på kvällen. Man får väl köpa bidé. :)
  35. Jenny
    #18

    Man

    behöver ju inte duscha hela kroppen. Det räcker väl med att göra musen ren?
  36. 18
    Man behöver ju inte duscha hela kroppen. Det räcker väl med att göra musen ren?
  37. Elsa
    #19

    Mmmmm helt underbart...

    Igår låg vi och såg en film då min man sa: \"Det är bara att säga till om du vill bli slickad\"...Gissa vad jag svarade??
  38. 19
    Mmmmm helt underbart... Igår låg vi och såg en film då min man sa: \"Det är bara att säga till om du vill bli slickad\"...Gissa vad jag svarade??
  39. Elsa
    #20

    Musen ska inte tvättas FÖR mycket..

    men visst ser man till attt vara ren....fast en alltför stark tvållukt i underlivet är inte särskilt uphetsande....enligt min man..
  40. 20
    Musen ska inte tvättas FÖR mycket.. men visst ser man till attt vara ren....fast en alltför stark tvållukt i underlivet är inte särskilt uphetsande....enligt min man..
Sidan 1 av 6 123 ... SistaSista

Liknande trådar

  1. Vill bli slickad..
    By Slickepottisen in forum Sex & erotik
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2013-11-19, 19:19
  2. Bli slickad
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-09-11, 19:47
  3. Det jag ofta blir
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2008-12-30, 18:01
  4. Det är inte ofta jag blir arg
    By Ballerina in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-01-21, 15:50
  5. Att bli slickad.
    By Tjej. in forum Sex & erotik
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2005-11-29, 12:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar