Vilken ligginsats skall man välja
Bebissnack
  1. hellmut
    #1

    Vilken ligginsats skall man välja

    en hård eller mjuk? Har bf när det är vinter. Hur är den här billiga (vad den nu heter?) men är det brios lågpris?
  2. 1
    Vilken ligginsats skall man välja en hård eller mjuk? Har bf när det är vinter. Hur är den här billiga (vad den nu heter?) men är det brios lågpris?
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2

    Menar du carena?

    Jag har bara använt hårdlift, men jag vet inte vad som är bäst till vintern. Inbillar mig dock att det finns bättre plats för overaller och åkpåse i en hårdlift, å andra sidan funkerar ju mjukliften i sig som en åkpåse och så kan man bara ha nån extra filt i på vintern. Men det beror ju kanske lite på vart i landet du bor? Är det 30 grader kallt på vintern måste man ju ha lite mer åkpåse...
    Mycket svammel, kanske inte så mycket svar ifrån mig.
  4. 2
    Menar du carena? Jag har bara använt hårdlift, men jag vet inte vad som är bäst till vintern. Inbillar mig dock att det finns bättre plats för overaller och åkpåse i en hårdlift, å andra sidan funkerar ju mjukliften i sig som en åkpåse och så kan man bara ha nån extra filt i på vintern. Men det beror ju kanske lite på vart i landet du bor? Är det 30 grader kallt på vintern måste man ju ha lite mer åkpåse...
    Mycket svammel, kanske inte så mycket svar ifrån mig.
  5. hellmut
    #3

    Ja just den!

    :)

    Ja, det är just därför jag frågar. Kan inte bestämma mig för vad som är bäst. Bor i södra sverige, det är ju mest fuktiga vintrar men inte så kallt. Fukt är visserligen också en kyla i sig.

    Tack för hjälpen iallafall.
  6. 3
    Ja just den! :)

    Ja, det är just därför jag frågar. Kan inte bestämma mig för vad som är bäst. Bor i södra sverige, det är ju mest fuktiga vintrar men inte så kallt. Fukt är visserligen också en kyla i sig.

    Tack för hjälpen iallafall.

Liknande trådar

  1. Vilken spjälsäng skall man välja
    By Victoria bf 2/5, v. 21 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2016-08-09, 10:58
  2. Vilken äppelsort skall jag välja?
    By Marija m S-02 & I-05 in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-12, 16:11
  3. Vilken färg skall jag välja? *OT*
    By Marija m S-02 & I-05 in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-05-29, 11:33
  4. Vilken färg skall jag välja?
    By Marija m S-02 & I-05 in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-05-26, 19:24
  5. Vad skall jag välja?
    By Marit in forum Hem & fritid
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-01-29, 10:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar