Vaknar tidigt....
Bebissnack
  1. Maggan....
    #1

    Vaknar tidigt....

    Min dotter är 8 mån o har sovit hela nätterna fram till nu. Hon vaknar ca 4.30 på morgonen o vill bara vara uppe. Hon vill inte ammas eller få välling. Blöjan brukar vara torr. Och hon får ligga brevid mig men inget duger annat än att sitta nere på golvet o leka. Men sedan då det är dags för pappa o syskon att vakna för att gå till jobb, skola o dagis då somnar hon o sover som en stock. Och då får jag lov att väcka henne eftersom jag måste gå i väg till dagis med storasyater.
  2. 1
    Vaknar tidigt.... Min dotter är 8 mån o har sovit hela nätterna fram till nu. Hon vaknar ca 4.30 på morgonen o vill bara vara uppe. Hon vill inte ammas eller få välling. Blöjan brukar vara torr. Och hon får ligga brevid mig men inget duger annat än att sitta nere på golvet o leka. Men sedan då det är dags för pappa o syskon att vakna för att gå till jobb, skola o dagis då somnar hon o sover som en stock. Och då får jag lov att väcka henne eftersom jag måste gå i väg till dagis med storasyater.
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2

    Två saker...

    lek inte med henne utan låt henne bara ligga.

    Och andra saken, se över hur mycket hon sover på dagen, hon kanske behöver minska ner antal sovturer på dagen.

    Och kom på en tredje sak, natta henne i vagnen när hon somnar om på morgonen så behöver du inte väcka henne när ni ska till dagis. Bara låta henne sova vidare.
  4. 2
    Två saker... lek inte med henne utan låt henne bara ligga.

    Och andra saken, se över hur mycket hon sover på dagen, hon kanske behöver minska ner antal sovturer på dagen.

    Och kom på en tredje sak, natta henne i vagnen när hon somnar om på morgonen så behöver du inte väcka henne när ni ska till dagis. Bara låta henne sova vidare.

Liknande trådar

  1. Vaknar tidigt!
    By Anonym in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-01-11, 13:16
  2. vaknar så tidigt
    By sessa79 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-07-18, 19:24
  3. Vaknar tidigt
    By xsannas in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-27, 10:34
  4. Vaknar tidigt!?
    By alissa in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-20, 20:34
  5. vaknar TIDIGT!!
    By imported_nettan in forum _0408 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-12, 16:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar