Hallå Stockholmsgänget!
Hitta nya vänner
  1. Medlem sedan
    Feb 2005
    #1

    Hallå Stockholmsgänget!

    Blev det någon träff förra veckan? Bestämde ni något om nästa?
  2. 1
    Hallå Stockholmsgänget! Blev det någon träff förra veckan? Bestämde ni något om nästa?
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2
    Undrar jag med.
    Fick inte behålla mitt Q som nick
  4. 2
    Undrar jag med.
    Fick inte behålla mitt Q som nick
  5. Medlem sedan
    Jan 2002
    #3
    Fast med ditt nya nick kommer jag lättare ihåg vad du heter från gång till gång :-)
  6. 3
    Fast med ditt nya nick kommer jag lättare ihåg vad du heter från gång till gång :-)
  7. Medlem sedan
    Jan 2002
    #4
    Och med lite tur, typ en fredagsträff, eller möjligen tisdag, så kan jag hänga på!

    Jomen, tisdag blir bra, när var hur? :-)
  8. 4
    Och med lite tur, typ en fredagsträff, eller möjligen tisdag, så kan jag hänga på!

    Jomen, tisdag blir bra, när var hur? :-)
  9. Medlem sedan
    Sep 2001
    #5
    Förlåt, förlåt, förlåt!!!

    Har totalt glömt att skriva - Vicki och jag hade en trevlig middag på Operabaren i all stillhet, och vi föreslår följande alternativ för nästa träff;
    4 oktober alt. 18 oktober.
    Plats - förslagsvis Matkultur eller annan krog i omgivningarna.... Nöjd???
    :-)
  10. 5
    Förlåt, förlåt, förlåt!!!

    Har totalt glömt att skriva - Vicki och jag hade en trevlig middag på Operabaren i all stillhet, och vi föreslår följande alternativ för nästa träff;
    4 oktober alt. 18 oktober.
    Plats - förslagsvis Matkultur eller annan krog i omgivningarna.... Nöjd???
    :-)
  11. Medlem sedan
    Jan 2002
    #6

    Nä...

    ...då kan inte jag, det är en onsdag. Men nästa gång kanske blir en tisdag? *hoppas lite fåfängt*
  12. 6
    Nä... ...då kan inte jag, det är en onsdag. Men nästa gång kanske blir en tisdag? *hoppas lite fåfängt*
  13. Medlem sedan
    May 2004
    #7
    Kan båda som det ser ut. Fast jag går gärna till någon annan restaurang om jag får önska.
  14. 7
    Kan båda som det ser ut. Fast jag går gärna till någon annan restaurang om jag får önska.
  15. Medlem sedan
    Sep 2001
    #8
    Någon speciell anledning? Tänkte att du kanske har sett deras aktuella meny - jag har inte lyckats hitta den...

    Mig spelar det ingen roll alls, det finns ju mängder av trevliga ställen i de där kvarteren!
  16. 8
    Någon speciell anledning? Tänkte att du kanske har sett deras aktuella meny - jag har inte lyckats hitta den...

    Mig spelar det ingen roll alls, det finns ju mängder av trevliga ställen i de där kvarteren!
  17. Medlem sedan
    Feb 2005
    #9

    Utmärkt!

    Men jag kan bara den 4 oktober. Matkulturs meny torde finnas på hemsidan som verkar funka nu igen:

    www.matkultur.nu
  18. 9
    Utmärkt! Men jag kan bara den 4 oktober. Matkulturs meny torde finnas på hemsidan som verkar funka nu igen:

    www.matkultur.nu
  19. Medlem sedan
    Feb 2005
    #10

    Ajdå

    Nu såg jag att du inte ville gå dit. Av de övriga restauranger jag föreslog har En ful och en gul fått sina rättigheter indragna, vilket i och för sig inte gör mig något just nu, men ni andra kanske tycker det blir trist. Vart vill du gå?
  20. 10
    Ajdå Nu såg jag att du inte ville gå dit. Av de övriga restauranger jag föreslog har En ful och en gul fått sina rättigheter indragna, vilket i och för sig inte gör mig något just nu, men ni andra kanske tycker det blir trist. Vart vill du gå?
  21. Medlem sedan
    May 2004
    #11
    Hej igen, klart jag följer med om ni vill gå dit. Är ju som bekant för demokrati. Tyckte bara inte att det var så gott som det kostade.
  22. 11
    Hej igen, klart jag följer med om ni vill gå dit. Är ju som bekant för demokrati. Tyckte bara inte att det var så gott som det kostade.
  23. Medlem sedan
    Feb 2005
    #12

    Men alltså

    Vi behöver absolut inte gå just dit. Jag bara tänker att ju närmare hem för mig, desto större chans att jag kan vara med och då kan jag lägga mindre tid på förflyttning och mer tid på ert trevliga sällskap. Men är det någon av de andra jag föreslog som du tycker om?
  24. 12
    Men alltså Vi behöver absolut inte gå just dit. Jag bara tänker att ju närmare hem för mig, desto större chans att jag kan vara med och då kan jag lägga mindre tid på förflyttning och mer tid på ert trevliga sällskap. Men är det någon av de andra jag föreslog som du tycker om?
  25. Medlem sedan
    May 2004
    #13
    En ful och en gul har jag aldrig varit på och för mig går det bra med alkoholfritt. Men det beror ju på vad de andra vill.
  26. 13
    En ful och en gul har jag aldrig varit på och för mig går det bra med alkoholfritt. Men det beror ju på vad de andra vill.
  27. Medlem sedan
    May 2005
    #14

    Jag kan båda dagarna

    .
  28. 14
    Jag kan båda dagarna .
  29. Medlem sedan
    Nov 2001
    #15
    kan bara 18:e *IMT*
  30. 15
    kan bara 18:e *IMT*
  31. Medlem sedan
    Feb 2005
    #16

    Men hur ska det bli nu då?

    Vad jag förstår så kan lika många båda dagarna, men jag kan inte den 18:e och Myzan kan inte den 4:e, så jag vet inte vilket som ska tas. Och inte heller vart det ska gås. Men om det ska bli den 4:e, så är det ju snart. Vad säger ni? Hur ska vi göra?
  32. 16
    Men hur ska det bli nu då? Vad jag förstår så kan lika många båda dagarna, men jag kan inte den 18:e och Myzan kan inte den 4:e, så jag vet inte vilket som ska tas. Och inte heller vart det ska gås. Men om det ska bli den 4:e, så är det ju snart. Vad säger ni? Hur ska vi göra?
  33. Medlem sedan
    Sep 2001
    #17
    Kaos på jobbet..... Plus 50-årsfirande i helgen - jag tror inte att jag kan komma den 4:e som det ser ut nu, tyvärr. Det skulle i såna fall vara om jag tog med mig sonen, han sitter mest och ritar bokstäver så han stör inte direkt....;-)
    Vi ska nämligen på hans första friidrottsträning, den slutar 19.15.
    Hade trott att maken skulle ta det, men han ska på tjänsteresa... :-(

    Kan niinte ta båda dagarna? :-)

    Jag kommer inte att ha så mycket tid att vara här den närmsta tiden, så om vi ska iväg på onsdag redan får nog någon annan hantera bokning etc, sorry!
  34. 17
    Kaos på jobbet..... Plus 50-årsfirande i helgen - jag tror inte att jag kan komma den 4:e som det ser ut nu, tyvärr. Det skulle i såna fall vara om jag tog med mig sonen, han sitter mest och ritar bokstäver så han stör inte direkt....;-)
    Vi ska nämligen på hans första friidrottsträning, den slutar 19.15.
    Hade trott att maken skulle ta det, men han ska på tjänsteresa... :-(

    Kan niinte ta båda dagarna? :-)

    Jag kommer inte att ha så mycket tid att vara här den närmsta tiden, så om vi ska iväg på onsdag redan får nog någon annan hantera bokning etc, sorry!
  35. Medlem sedan
    Nov 2002
    #18
    Kan man få hänga på? Nyligen hittat hit till detta snack... Bor i sthlm och vill också komma med på era träffar. Ulrika heter jag... Jag kan den 4 okt och ev även den 18.
  36. 18
    Kan man få hänga på? Nyligen hittat hit till detta snack... Bor i sthlm och vill också komma med på era träffar. Ulrika heter jag... Jag kan den 4 okt och ev även den 18.
  37. Medlem sedan
    Sep 2001
    #19
    Självklart ska du hänga på!!

    Det är ju hela tanken med att vi ses - att lära känna nya människor.
    Hoppas vi ses! Om inte denna vända (med tanke på mitt kaotiska liv)
    så nästa!
  38. 19
    Självklart ska du hänga på!!

    Det är ju hela tanken med att vi ses - att lära känna nya människor.
    Hoppas vi ses! Om inte denna vända (med tanke på mitt kaotiska liv)
    så nästa!
  39. Medlem sedan
    Feb 2005
    #20

    Nu har det kört ihop sig

    för mig, så jag kan varken den 4:e eller den 18:e. Därför tar jag min hand från denna träff och inriktar min energi på nästa. Jag har en idé om restaurang då, en som vi inte varit på...
  40. 20
    Nu har det kört ihop sig för mig, så jag kan varken den 4:e eller den 18:e. Därför tar jag min hand från denna träff och inriktar min energi på nästa. Jag har en idé om restaurang då, en som vi inte varit på...
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Hallå hallå, har ni plockat fram
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-03-12, 15:15
  2. Mensen halla, hallå, hallå
    By -Catharina- in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-01-29, 21:23
  3. Stockholmsgänget!
    By Elisha in forum Hitta nya vänner
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-12-05, 19:12
  4. Stockholmsgänget!
    By Vicki. in forum Hitta nya vänner
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-30, 15:26
  5. Stockholmsgänget!
    By Eowyn in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-04-25, 09:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar