Nytt upprop för stockholmsträff
Hitta nya vänner
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Nytt upprop för stockholmsträff

    Den 18 ligger som förslag för nästa Stockholmsträff. Eftersom det känns som om vi kanske inte är så många som kan så lägger jag själv in den 16 som alternativdag. När kan ni komma?

    Kolla in restaurangerna Sjögräs eller Söderkisen, båda på Söder.
  2. 1
    Nytt upprop för stockholmsträff Den 18 ligger som förslag för nästa Stockholmsträff. Eftersom det känns som om vi kanske inte är så många som kan så lägger jag själv in den 16 som alternativdag. När kan ni komma?

    Kolla in restaurangerna Sjögräs eller Söderkisen, båda på Söder.
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2

    Inte nåt datum...

    ...som vanligt. Tänkte att jag skulle svara ändå så att ni vet att jag finns i bakgrunden :-)

    Ha det najs!
  4. 2
    Inte nåt datum... ...som vanligt. Tänkte att jag skulle svara ändå så att ni vet att jag finns i bakgrunden :-)

    Ha det najs!
  5. Medlem sedan
    Nov 2001
    #3
    kan 18:e *IMT*
  6. 3
    kan 18:e *IMT*
  7. Saran
    #4

    Får man fråga?

    Vad är ni för gäng som träffas?
    Får man vara med kanske?
  8. 4
    Får man fråga? Vad är ni för gäng som träffas?
    Får man vara med kanske?
  9. Medlem sedan
    May 2004
    #5
    Jag kan bara den 16:e.
  10. 5
    Jag kan bara den 16:e.
  11. Medlem sedan
    May 2004
    #6
    Vi välkomnar alltid nya. Vi är några som setts i flera år nu och under tiden har även nya kommit med. Vi skriver alltid här så andra kan hänga på också.

    Vi kanske ses nästa vecka!
  12. 6
    Vi välkomnar alltid nya. Vi är några som setts i flera år nu och under tiden har även nya kommit med. Vi skriver alltid här så andra kan hänga på också.

    Vi kanske ses nästa vecka!
  13. Medlem sedan
    Feb 2005
    #7

    Kan inte

    någon, bidar min tid...
  14. 7
    Kan inte någon, bidar min tid...
  15. Medlem sedan
    Oct 2001
    #8

    Tufft

    Jobbar mot en deadline på fredagen.Följer vad ni kommer fram till,ser om jag kan komma loss.
    Vore trevligt att följa med.Finns det något förslag på var?
  16. 8
    Tufft Jobbar mot en deadline på fredagen.Följer vad ni kommer fram till,ser om jag kan komma loss.
    Vore trevligt att följa med.Finns det något förslag på var?
  17. Medlem sedan
    May 2005
    #9
    Bara två stycken båda dagarna... Ska vi hitta en annan dag längre fram? Jag kan också 30 oktober.
  18. 9
    Bara två stycken båda dagarna... Ska vi hitta en annan dag längre fram? Jag kan också 30 oktober.
  19. Medlem sedan
    Oct 2001
    #10

    Bra förslag

    Funkar bra för mig.
  20. 10
    Bra förslag Funkar bra för mig.
  21. Medlem sedan
    Jan 2003
    #11

    Hej

    är ni på denna forum, låter intressant med era träfafr, skulle gärna vilja träffa liet folk....När träfafs ni(alltså vilken tid) då jag har två små barn och har svårt att vara borta på kvällarna!
    Jelena med L,MoA
  22. 11
    Hej är ni på denna forum, låter intressant med era träfafr, skulle gärna vilja träffa liet folk....När träfafs ni(alltså vilken tid) då jag har två små barn och har svårt att vara borta på kvällarna!
  23. Medlem sedan
    Nov 2001
    #12
    kan 30:e *IMT*
  24. 12
    kan 30:e *IMT*
  25. Medlem sedan
    Nov 2001
    #13

    halloj

    vi ses vid 18.30 o äter middag tillsammans. alla nya är naturligtvis välkomna, det är bla därför vi skriver om träffarna här *ler*
    jag lämnar mina tre småttisar hemma med deras pappa o så har jag egentid
    hoppas vi ses,
    kramar från oss
  26. 13
    halloj vi ses vid 18.30 o äter middag tillsammans. alla nya är naturligtvis välkomna, det är bla därför vi skriver om träffarna här *ler*
    jag lämnar mina tre småttisar hemma med deras pappa o så har jag egentid
    hoppas vi ses,
    kramar från oss
  27. Medlem sedan
    Aug 2006
    #14
    Hej! Jag följer också gärna med. Är ny här i stan och skulle vara SÅ trevligt att gå ut och äta någon kväll!
  28. 14
    Hej! Jag följer också gärna med. Är ny här i stan och skulle vara SÅ trevligt att gå ut och äta någon kväll!
  29. Medlem sedan
    May 2004
    #15
    30:e blir bra. imt
  30. 15
    30:e blir bra. imt
  31. Medlem sedan
    Sep 2001
    #16
    18:e var ju bra för mig, som jag sa tidigare, men det verkar inte som om det blir av?
    30:- är väl måndag? Jag jobbar troligen till 22, i närheten av Odenplan - men blir ni ute länge kanske jag kan komma förbi!

    Jag far till Grekland med sonen på söndag kväll, så jag återvänder först natten till den 30:e - du har ju mitt numer, så kanske du kan skicka ett sms nä du ser hur det blir?

    Ledsen att jag är så upptagen jämt, men sen blir det lugnare i nov/dec!
  32. 16
    18:e var ju bra för mig, som jag sa tidigare, men det verkar inte som om det blir av?
    30:- är väl måndag? Jag jobbar troligen till 22, i närheten av Odenplan - men blir ni ute länge kanske jag kan komma förbi!

    Jag far till Grekland med sonen på söndag kväll, så jag återvänder först natten till den 30:e - du har ju mitt numer, så kanske du kan skicka ett sms nä du ser hur det blir?

    Ledsen att jag är så upptagen jämt, men sen blir det lugnare i nov/dec!
  33. Medlem sedan
    May 2005
    #17
    Jag kände att jag behövde göra nytt upprop med anmälningar så här nära inpå för att se vilka som fallit ifrån och då verkade vi bara bli två. Nu kunde du ju fortfarande, men jag var inte säker på det. Jag har ännu inte något för mig imorgon kväll och kan fortfarande köra om ni andra fortfarande är på? Meddela senast imorgon så kan jag boka på eftermiddagen.
  34. 17
    Jag kände att jag behövde göra nytt upprop med anmälningar så här nära inpå för att se vilka som fallit ifrån och då verkade vi bara bli två. Nu kunde du ju fortfarande, men jag var inte säker på det. Jag har ännu inte något för mig imorgon kväll och kan fortfarande köra om ni andra fortfarande är på? Meddela senast imorgon så kan jag boka på eftermiddagen.
  35. Medlem sedan
    May 2005
    #18

    4 st + ev 2 nya den 30e

    Då är nu 4 stycken anmälda till den 30, Myzan, Elisha, BM och jag. Hur var det med Jelena och Jossu, kommer ni också?
  36. 18
    4 st + ev 2 nya den 30e Då är nu 4 stycken anmälda till den 30, Myzan, Elisha, BM och jag. Hur var det med Jelena och Jossu, kommer ni också?
  37. Medlem sedan
    Nov 2001
    #19

    tyvärr

    måste jag banga... igen *sucka*
    fick just veta att maken jobbar den kvällen!
    hoppas på bättre tur nästa gång!
    kramelikram
  38. 19
    tyvärr måste jag banga... igen *sucka*
    fick just veta att maken jobbar den kvällen!
    hoppas på bättre tur nästa gång!
    kramelikram
  39. Medlem sedan
    Aug 2006
    #20
    Hej!
    Jag följer gärna med. Och Söder passar mig utmärkt, båda förslagen låter bra.
  40. 20
    Hej!
    Jag följer gärna med. Och Söder passar mig utmärkt, båda förslagen låter bra.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Stockholmsträff i morgon *upprop*
    By Lillblomma in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-07-24, 19:03
  2. nytt upprop 26/4
    By Mackan in forum Singelmingel
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-20, 19:44
  3. Nytt upprop Gbg/Mölndal
    By Mamma A med lilla C in forum Hitta nya vänner
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-05, 16:09
  4. OBS! Stockholmsträff, nytt ställe
    By Vicki in forum Hitta nya vänner
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-02-21, 16:42
  5. Ett nytt upprop kanske?
    By Mini mE m Mini in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 50
    Senaste inlägg: 2005-11-01, 11:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar