Sabai Sabai den 21/1 kl 18.30
Hitta nya vänner
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    Sabai Sabai den 21/1 kl 18.30

    Hej, Vi bestämde att vi skulle äta Thailänds mat nästa gång och då på Sabai Sabai på Kammakargatan. Hoppas att många kan hänga med. Vi hade svårt att hitta alternativa dagar och därför blev det endast ett datum den här gången.

    Vilka vill med?
  2. 1
    Sabai Sabai den 21/1 kl 18.30 Hej, Vi bestämde att vi skulle äta Thailänds mat nästa gång och då på Sabai Sabai på Kammakargatan. Hoppas att många kan hänga med. Vi hade svårt att hitta alternativa dagar och därför blev det endast ett datum den här gången.

    Vilka vill med?
  3. Medlem sedan
    Sep 2001
    #2
    Januari???
    Hoppas ni menar november :-) Om det är 21 november kan jag faktiskt, hoppas på det!
  4. 2
    Januari???
    Hoppas ni menar november :-) Om det är 21 november kan jag faktiskt, hoppas på det!
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Kommer (den 21/11) :-)
  6. 3
    Kommer (den 21/11) :-)
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4
    Naturligtvis menar jag november. Ursäkta felskrivningen.
  8. 4
    Naturligtvis menar jag november. Ursäkta felskrivningen.
  9. Medlem sedan
    Oct 2001
    #5

    Jag vill med

    Noterar datum och ställe i almanackan.
  10. 5
    Jag vill med Noterar datum och ställe i almanackan.
  11. Medlem sedan
    Feb 2005
    #6

    Tyvärr

    hinner nog bara fram och tillbaka och vända mellan amningarna, så jag får stå över. Och hoppas på ett mer närliggande ställe nästa gång.
  12. 6
    Tyvärr hinner nog bara fram och tillbaka och vända mellan amningarna, så jag får stå över. Och hoppas på ett mer närliggande ställe nästa gång.
  13. Medlem sedan
    Nov 2001
    #7

    jag vill

    och kan!
    tänker vägra om maken säger att jag måste vara hemma för att han ska jobba
    kramar från oss
  14. 7
    jag vill och kan!
    tänker vägra om maken säger att jag måste vara hemma för att han ska jobba
    kramar från oss
  15. Medlem sedan
    Aug 2002
    #8
    Hej
    Jag skulle gärna vilja följa med om det är ok? Är ganska ny härinne. Känner ingen här så det hade vart skoj.
  16. 8
    Hej
    Jag skulle gärna vilja följa med om det är ok? Är ganska ny härinne. Känner ingen här så det hade vart skoj.
  17. Medlem sedan
    Sep 2001
    #9
    Självklart!

    Det är ju det som är meningen - att träffa nya människor, alltså :-)
    Hoppas vi ses!
  18. 9
    Självklart!

    Det är ju det som är meningen - att träffa nya människor, alltså :-)
    Hoppas vi ses!
  19. Medlem sedan
    May 2004
    #10
    Jag anmäler dig också. Du är välkommen!
  20. 10
    Jag anmäler dig också. Du är välkommen!
  21. saran
    #11

    Jag är ny här

    och hade gärna velat följa med.
    Tvärr gillat jag inte valet av restaurang eftersom jag har varit där förut och blev grymt besviken. Maten var kass, äcklig....

    Hoppas ialla fall på ett annat ställe till nästa träff.
    Ha de så bra
  22. 11
    Jag är ny här och hade gärna velat följa med.
    Tvärr gillat jag inte valet av restaurang eftersom jag har varit där förut och blev grymt besviken. Maten var kass, äcklig....

    Hoppas ialla fall på ett annat ställe till nästa träff.
    Ha de så bra
  23. Medlem sedan
    May 2004
    #12
    Du vågar inte ge stället en chans till? Nu är det visserligen bra länge sedan jag var där själv, men har alltid fått jättegod mat, bland det bästa jag ätit ute.

    Annars kan du ju hänga på och ta något att dricka och bara träffa oss om du vill se vilka vi är.
  24. 12
    Du vågar inte ge stället en chans till? Nu är det visserligen bra länge sedan jag var där själv, men har alltid fått jättegod mat, bland det bästa jag ätit ute.

    Annars kan du ju hänga på och ta något att dricka och bara träffa oss om du vill se vilka vi är.
  25. Medlem sedan
    Aug 2006
    #13
    Jag kommer också - vi blir många!
  26. 13
    Jag kommer också - vi blir många!
  27. Medlem sedan
    Jan 2002
    #14

    Kanske, kanske.

    Jag slutar redan 17:15, så om det fungerar med familjen kan jag komma. Det var längesedan!
  28. 14
    Kanske, kanske. Jag slutar redan 17:15, så om det fungerar med familjen kan jag komma. Det var längesedan!
  29. Medlem sedan
    May 2004
    #15
    Jag gör en reservation för åtta personer, då har jag med Miriam som kanske kommer också. Ska bli roligt med ett stort gäng igen. Vi syns!
  30. 15
    Jag gör en reservation för åtta personer, då har jag med Miriam som kanske kommer också. Ska bli roligt med ett stort gäng igen. Vi syns!
  31. Medlem sedan
    Jan 2002
    #16

    Nej.

    Jag kommer inte. Det är för mycket kvällsjobb och kvällskör så jag kan/vill inte vara borta ytterligare en kväll nästa vecka. Tyvärr.

    Med min nya tjänst känns det svårt att komma överhuvudtaget. De enda teoretiskt möjliga kvällarna är tisdag och fredag. Och då hellre fredag.

    Ha det så kul!
  32. 16
    Nej. Jag kommer inte. Det är för mycket kvällsjobb och kvällskör så jag kan/vill inte vara borta ytterligare en kväll nästa vecka. Tyvärr.

    Med min nya tjänst känns det svårt att komma överhuvudtaget. De enda teoretiskt möjliga kvällarna är tisdag och fredag. Och då hellre fredag.

    Ha det så kul!
  33. Medlem sedan
    May 2005
    #17
    Jag kan inte nästa tisdag! Jag har ju ungar. Vet inte vad jag tänkte när jag valde dag och anmälde mig!
  34. 17
    Jag kan inte nästa tisdag! Jag har ju ungar. Vet inte vad jag tänkte när jag valde dag och anmälde mig!
  35. Medlem sedan
    Sep 2001
    #18
    Jag kommer garanterat!! Ska bli jättekul!
  36. 18
    Jag kommer garanterat!! Ska bli jättekul!
  37. Medlem sedan
    May 2004
    #19
    Kul! Det var verkligen länge sedan vi sågs nu. Ska bli roligt att höra om Rhodosresan.
  38. 19
    Kul! Det var verkligen länge sedan vi sågs nu. Ska bli roligt att höra om Rhodosresan.
  39. Medlem sedan
    Feb 2000
    #20

    Hej tjejer!

    Jag vill också komma, om det funkar trots att jag är så sen?

    Behöver miljöbyte!
  40. 20
    Hej tjejer! Jag vill också komma, om det funkar trots att jag är så sen?

    Behöver miljöbyte!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar