NU är det L!
Namn, dop & namngivning
  1. Medlem sedan
    Apr 2004
    #1

    NU är det L!

    Here we go!
    bigmouth med edith & charlie
  2. 1
    NU är det L! Here we go!
  3. Medlem sedan
    Apr 2004
    #2
    JA
    Såå svårt att välja tjejnamn på L! Men okej, Lucia då. (Fast jag skulle lika gärna kunna sagt Lilja eller Liva.) Och Lucifer.

    NEJ
    Lejla & Linus
  4. 2
    JA
    Såå svårt att välja tjejnamn på L! Men okej, Lucia då. (Fast jag skulle lika gärna kunna sagt Lilja eller Liva.) Och Lucifer.

    NEJ
    Lejla & Linus
  5. S-mamman
    #3
    Min favoritbokstav - finns SÅ många fina namn på L!

    Men måste jag välja endast två så blir det
    LOVIN och LILJA

    Väljer däremot inte: LEIF och LISA
  6. 3
    Min favoritbokstav - finns SÅ många fina namn på L!

    Men måste jag välja endast två så blir det
    LOVIN och LILJA

    Väljer däremot inte: LEIF och LISA
  7. Medlem sedan
    Sep 2005
    #4
    Ja: Lovin & Líadan,men som sagt,finns många fina namn på L,skulle kunna välja Lily,London coh massa andra namn =)

    Nej:
    Lars & Lisa
  8. 4
    Ja: Lovin & Líadan,men som sagt,finns många fina namn på L,skulle kunna välja Lily,London coh massa andra namn =)

    Nej:
    Lars & Lisa
  9. Medlem sedan
    Feb 2002
    #5
    Ja till Lily och Loke
    Nej till Lizette och Leif
  10. 5
    Ja till Lily och Loke
    Nej till Lizette och Leif
  11. Medlem sedan
    Feb 2006
    #6
    Då väljer jag tveklöst Lydia och Levi, inte Lambert eller Lisette!
  12. 6
    Då väljer jag tveklöst Lydia och Levi, inte Lambert eller Lisette!
  13. Medlem sedan
    Oct 2002
    #7
    Har också svårt att välja, det finns flera både flick- och pojknamn som jag mycket väl skulle kunna ge ett barn. Men det får bli:
    Lucia och Lavrans (efter Kristin Lavransdotters pappa)
    och NEJ till Lillemor och Lucifer
  14. 7
    Har också svårt att välja, det finns flera både flick- och pojknamn som jag mycket väl skulle kunna ge ett barn. Men det får bli:
    Lucia och Lavrans (efter Kristin Lavransdotters pappa)
    och NEJ till Lillemor och Lucifer
  15. M m fyra
    #8
    Ja: Leo och Lova
    Nej: Larry och Lillemor
  16. 8
    Ja: Leo och Lova
    Nej: Larry och Lillemor
  17. Medlem sedan
    Apr 2001
    #9
    JA: LISA och Love

    NEJ: Till Bigmouths favoriter. Huga!
  18. 9
    JA: LISA och Love

    NEJ: Till Bigmouths favoriter. Huga!
  19. Medlem sedan
    Apr 2004
    #10
    Du, vi pekar inte ut varandra i den här enkäten, skriv gärna samma namn men inga dissningar. Det gäller inte bara mig utan alla. Okej?
  20. 10
    Du, vi pekar inte ut varandra i den här enkäten, skriv gärna samma namn men inga dissningar. Det gäller inte bara mig utan alla. Okej?
  21. Mamijo
    #11
    JA till Lilja och Leon

    NEJ till Lillemor och Lennart
  22. 11
    JA till Lilja och Leon

    NEJ till Lillemor och Lennart
  23. Medlem sedan
    Apr 2001
    #12
    Du, det var absolut inte meningen att peka ut dig på något sätt. Ville inte ens skriva (!) karlnamnet du gillar så det kändes bekvämast att referera till ditt inlägg. Lat, jag vet!

    Ta det inte så allvarligt! Du får gäääärna referera till mina inlägg om du känner för det

    Får passa på att tacka för en trevlig enkät du startat! Hoppas det gör någon sorts sammanställning sedan
  24. 12
    Du, det var absolut inte meningen att peka ut dig på något sätt. Ville inte ens skriva (!) karlnamnet du gillar så det kändes bekvämast att referera till ditt inlägg. Lat, jag vet!

    Ta det inte så allvarligt! Du får gäääärna referera till mina inlägg om du känner för det

    Får passa på att tacka för en trevlig enkät du startat! Hoppas det gör någon sorts sammanställning sedan
  25. Medlem sedan
    Nov 1999
    #13
    JA: Pojknamn är ju jättesvårt! Leonard?
    Laura och Lydia får dela på förstaplatsen

    Nej: Leif och Laila
  26. 13
    JA: Pojknamn är ju jättesvårt! Leonard?
    Laura och Lydia får dela på förstaplatsen

    Nej: Leif och Laila
  27. Medlem sedan
    Oct 2002
    #14
    E det inte fusk att skriva "skulle lika gärna kunna sagt det och det"? Då kringgår man ju regeln om att bara välja ETT namn? Själv hade jag lika gärna kunna sagt Leonora&Leander eller Lydia&Laban, och nej till Lilith&Loke, men det skriver jag inte.
  28. 14
    E det inte fusk att skriva "skulle lika gärna kunna sagt det och det"? Då kringgår man ju regeln om att bara välja ETT namn? Själv hade jag lika gärna kunna sagt Leonora&Leander eller Lydia&Laban, och nej till Lilith&Loke, men det skriver jag inte.
  29. Medlem sedan
    Jan 2004
    #15
    Ja till Lysander och Lo
    Nej till Leif och Lena
  30. 15
    Ja till Lysander och Lo
    Nej till Leif och Lena
  31. Medlem sedan
    Apr 2004
    #16
    Jag tog det inte allvarligt, jag skiter fullständigt i om någon avskyr mina favoritnamn (det händer dagligen i denna enkät). Men för allas trevnad pekar vi inte ut någon, oavsett vem det är. Man vet aldrig vem som tar illa upp.
  32. 16
    Jag tog det inte allvarligt, jag skiter fullständigt i om någon avskyr mina favoritnamn (det händer dagligen i denna enkät). Men för allas trevnad pekar vi inte ut någon, oavsett vem det är. Man vet aldrig vem som tar illa upp.
  33. Medlem sedan
    Apr 2004
    #17
    Jo, det är fusk. Jag införde just en regel att man får fuska EN gång under hela enkätserien, det är rätt många som gjort det redan och det måste ju vara rättvist.
  34. 17
    Jo, det är fusk. Jag införde just en regel att man får fuska EN gång under hela enkätserien, det är rätt många som gjort det redan och det måste ju vara rättvist.
  35. Medlem sedan
    Oct 2002
    #18
    OK, då tar jag mitt fusk imorgon eftersom jag inte gjort det hittills!
  36. 18
    OK, då tar jag mitt fusk imorgon eftersom jag inte gjort det hittills!
  37. Medlem sedan
    Apr 2006
    #19
    Ja:
    Lucas och Lovisa

    Nej:
    Loke och Liv
  38. 19
    Ja:
    Lucas och Lovisa

    Nej:
    Loke och Liv
  39. Medlem sedan
    Oct 2001
    #20
    Då använder jag oxå mitt fusk idag!

    JA!
    Lucia och Loe (men jag kunde lika gärna ha sagt Lovis, Leona, Lilja eller Leonie)

    NEJ!
    Leif och Lizette
  40. 20
    Då använder jag oxå mitt fusk idag!

    JA!
    Lucia och Loe (men jag kunde lika gärna ha sagt Lovis, Leona, Lilja eller Leonie)

    NEJ!
    Leif och Lizette
Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar