födelsedag
Kärlek & relationer
  1. undrar
    #1

    födelsedag

    vad skulle ni tycka om ert barn fyllde år och så stack pappan iväg efter middagen på träning? Han kommer hem när barnet sover. Är jag överkänslig eller borde man inte vara hemma hos sitt barn den gången per år då det fyller år?
  2. 1
    födelsedag vad skulle ni tycka om ert barn fyllde år och så stack pappan iväg efter middagen på träning? Han kommer hem när barnet sover. Är jag överkänslig eller borde man inte vara hemma hos sitt barn den gången per år då det fyller år?
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2
    Personligen skulle jag bli vansinnig. Skulle sätta mig ner och prata med papsen..
  4. 2
    Personligen skulle jag bli vansinnig. Skulle sätta mig ner och prata med papsen..
  5. Medlem sedan
    Apr 2003
    #3
    jag skulle bli tokarg och skulle sagt ngt att han inte skulle iväg och träna, mao hade inte släppt iväg honom
  6. 3
    jag skulle bli tokarg och skulle sagt ngt att han inte skulle iväg och träna, mao hade inte släppt iväg honom
  7. Medlem sedan
    Jul 2005
    #4
    Ja, om det inte var en ettåring som ändå skulle gå och lägga sig skulle jag bli arg. Men tycker i vilket fall som helst att det inte är ok att bara sticka iväg, födelsedag eller inte, man frågar väl om det är ok.
  8. 4
    Ja, om det inte var en ettåring som ändå skulle gå och lägga sig skulle jag bli arg. Men tycker i vilket fall som helst att det inte är ok att bara sticka iväg, födelsedag eller inte, man frågar väl om det är ok.
  9. Medlem sedan
    Sep 2006
    #5
    Manligt svar: Det beror på hur engagerad han är i vanliga fall. Är han en engagerad pappa, så ser iaf. jag inget större problem i det. Men om han är mindre engagerad för övrigt så är det väl det minsta man kan begära att han anstränger sig på barnets födelsedag.
  10. 5
    Manligt svar: Det beror på hur engagerad han är i vanliga fall. Är han en engagerad pappa, så ser iaf. jag inget större problem i det. Men om han är mindre engagerad för övrigt så är det väl det minsta man kan begära att han anstränger sig på barnets födelsedag.
  11. gwendolyn
    #6
    jag skulle bli sur. struntar i hur engegerad eller inte han är i vanliga fall och hur gammalt barnet är. födelsedag har man en gång om året och klarar man inte av att avstå frpn träning en dag om året borde man fundera lite. födelsedagar är viktiga, även för små barn.
  12. 6
    jag skulle bli sur. struntar i hur engegerad eller inte han är i vanliga fall och hur gammalt barnet är. födelsedag har man en gång om året och klarar man inte av att avstå frpn träning en dag om året borde man fundera lite. födelsedagar är viktiga, även för små barn.
  13. Medlem sedan
    Aug 2004
    #7

    Manligt svar 2

    Att åka iväg och träna på sitt barns födelsedag för att komma hem när barnet sover tycker jag tydligt signalerar bristande engagemang. Det är klart att det kan finnas goda skäl att prioritera ett träningspass en kväll inför en stor tävling eller dylikt men då får man ordna födelsedagsfirandet så att det stämmer med träningen.

    Att bara sticka iväg efter middagen skulle göra mig som partner mycket orolig...
  14. 7
    Manligt svar 2 Att åka iväg och träna på sitt barns födelsedag för att komma hem när barnet sover tycker jag tydligt signalerar bristande engagemang. Det är klart att det kan finnas goda skäl att prioritera ett träningspass en kväll inför en stor tävling eller dylikt men då får man ordna födelsedagsfirandet så att det stämmer med träningen.

    Att bara sticka iväg efter middagen skulle göra mig som partner mycket orolig...

Liknande trådar

  1. Födelsedag!
    By ms_skywalker in forum _0905 Majbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-04-22, 17:30
  2. Har födelsedag i dag OT
    By Kine62 in forum Vikt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-08-29, 05:21
  3. Födelsedag
    By Naturell in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2008-07-11, 11:53
  4. Födelsedag!
    By Grodan och Arvid in forum _0607 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-05-29, 12:03
  5. Födelsedag
    By -sl- in forum Mat & dryck
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-13, 12:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar