Hej...om någon minns
Sex & erotik
  1. accept
    #1

    Hej...om någon minns

    Jag gjorde det...och det var fantastiskt och jag skäms inte.
    Det finns en kvinna här, inte bara en mamma och partner.

    Jag inser att jag inte kan har det så här som jag har det hemma (med sex).
    Ni som svarade på inlägg, tack för alla synpunkter.
  2. 1
    Hej...om någon minns Jag gjorde det...och det var fantastiskt och jag skäms inte.
    Det finns en kvinna här, inte bara en mamma och partner.

    Jag inser att jag inte kan har det så här som jag har det hemma (med sex).
    Ni som svarade på inlägg, tack för alla synpunkter.
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2
    Hoppas du är ärlig mot din man då så kan han få bestämma om han vill va med dig eller inte. Det är inget du ska bestämma åt honom
  4. 2
    Hoppas du är ärlig mot din man då så kan han få bestämma om han vill va med dig eller inte. Det är inget du ska bestämma åt honom
  5. accept
    #3
    Jag är ärlig om situationen kräver det. jag kommer inte att ljuga om han frågar men det tror jag inte han gör, han bryr sig inte om sex har jag erfarit under flera år.Tack för ditt svar MattiasLj.
  6. 3
    Jag är ärlig om situationen kräver det. jag kommer inte att ljuga om han frågar men det tror jag inte han gör, han bryr sig inte om sex har jag erfarit under flera år.Tack för ditt svar MattiasLj.
  7. Medlem sedan
    Jan 2006
    #4
    Tycker inte att du ska vänta på att han frågar. Varför ska du lämna över ansvaret att ta reda på om du har varit otrogen till honom?

    Stå för det du gör och berätta det för honom.
  8. 4
    Tycker inte att du ska vänta på att han frågar. Varför ska du lämna över ansvaret att ta reda på om du har varit otrogen till honom?

    Stå för det du gör och berätta det för honom.
  9. Medlem sedan
    May 1999
    #5
    Han kanske inte bryr sig om sex, men därför betyder det inte att han kanske gillar tanken att du är med en annan.
    Du tror att det är sex.. och det är det kanske nu.. men vänta ett tag, och du kommer kanske att märka att du inte tänker på myckat annat än denna, orala, man.
    .
    Det är då det är sista chansen att välja väg.
    Det är då du måste vara härlig och säja som det är... till en av männen.
    .
    Skriv gärna och berätta hur det går, men ta det på forumet som heter "Otrohet" istället. Där passar den här grejjen bättre.
  10. 5
    Han kanske inte bryr sig om sex, men därför betyder det inte att han kanske gillar tanken att du är med en annan.
    Du tror att det är sex.. och det är det kanske nu.. men vänta ett tag, och du kommer kanske att märka att du inte tänker på myckat annat än denna, orala, man.
    .
    Det är då det är sista chansen att välja väg.
    Det är då du måste vara härlig och säja som det är... till en av männen.
    .
    Skriv gärna och berätta hur det går, men ta det på forumet som heter "Otrohet" istället. Där passar den här grejjen bättre.
  11. Medlem sedan
    Sep 2006
    #6

    Cunnilingus?

    Jag vill absolut inte gå i polemik med MattiasLj. I andra sammanhang brukar jag dela hans uppfattning. Hoppas att han respekterar att jag, i denna fråga, är av annan uppfattning.

    Du ska ABSOLUT inte säga något till några andra än oss här på KoM. Du bör låta det gå flera veckor innan du EVENTUELLT fattar några avgörande beslut. Gör inget förhastat!

    Om första mötet blev en succé så kan du vara rätt säker på att nästa möte blir ännu bättre. Hoppas att han inte tröttnar.

    För mig – och säkert för de flesta andra här på KoM – är det så länge sedan jag för första gången fick oralsex. Mina minnesbilder är rätt vaga. Jag brukar inte vara särskilt nyfiken på skribenters ocensurerade berättelser, men jag måste erkänna att jag är nyfiken på hur du tyckte det var att för första gången i livet få uppleva cunnilingus…….
  12. 6
    Cunnilingus? Jag vill absolut inte gå i polemik med MattiasLj. I andra sammanhang brukar jag dela hans uppfattning. Hoppas att han respekterar att jag, i denna fråga, är av annan uppfattning.

    Du ska ABSOLUT inte säga något till några andra än oss här på KoM. Du bör låta det gå flera veckor innan du EVENTUELLT fattar några avgörande beslut. Gör inget förhastat!

    Om första mötet blev en succé så kan du vara rätt säker på att nästa möte blir ännu bättre. Hoppas att han inte tröttnar.

    För mig – och säkert för de flesta andra här på KoM – är det så länge sedan jag för första gången fick oralsex. Mina minnesbilder är rätt vaga. Jag brukar inte vara särskilt nyfiken på skribenters ocensurerade berättelser, men jag måste erkänna att jag är nyfiken på hur du tyckte det var att för första gången i livet få uppleva cunnilingus…….
  13. Medlem sedan
    Jan 2006
    #7
    Jag respekterar allas åsikter och tankar även när jag inte håller med dom
  14. 7
    Jag respekterar allas åsikter och tankar även när jag inte håller med dom
  15. Medlem sedan
    Nov 2006
    #8

    Egotrippat

    enligt min egen åsikt. Även om han inte bryr sig om sex så kanske inte han uppskattar att du har sex med andra. Du har väl knappast ensamrätt om vad som ska vara tillåtet i erat förhållande så tycker du ska berätta det som sker o låta han ta ställning. Som Markus säger nu e det sex men sex har en förmåga att ge mera än bara sex i slutändan.
  16. 8
    Egotrippat enligt min egen åsikt. Även om han inte bryr sig om sex så kanske inte han uppskattar att du har sex med andra. Du har väl knappast ensamrätt om vad som ska vara tillåtet i erat förhållande så tycker du ska berätta det som sker o låta han ta ställning. Som Markus säger nu e det sex men sex har en förmåga att ge mera än bara sex i slutändan.
  17. accept
    #9
    Gabriel Oscarsson, stort tack för ditt inlägg.
    Det verkar som om folk (ovanstående skribenter) inte skulle gilla en beskrivning. Jag avstår, efter detta.
    Men tack....=)
  18. 9
    Gabriel Oscarsson, stort tack för ditt inlägg.
    Det verkar som om folk (ovanstående skribenter) inte skulle gilla en beskrivning. Jag avstår, efter detta.
    Men tack....=)
  19. m00n
    #10
    Tycker inte du ska berätta, däremot att du ska ha skyddat sex så du inte drar på dig ev smitta!

    Landa i det här och se vad det gör med dig och allt omkring dig. förhastadig inte. MEN såklart fortsätter du träffa den här andre så behöver du väl berätta tillsist, menlåt allt sjunka in först. Blev det bara en engångsgrej så finns väl ingenanledning att såra maken??
  20. 10
    Tycker inte du ska berätta, däremot att du ska ha skyddat sex så du inte drar på dig ev smitta!

    Landa i det här och se vad det gör med dig och allt omkring dig. förhastadig inte. MEN såklart fortsätter du träffa den här andre så behöver du väl berätta tillsist, menlåt allt sjunka in först. Blev det bara en engångsgrej så finns väl ingenanledning att såra maken??
  21. accept
    #11
    Hejsan, det blev inget oralsex utan annat (som om det spelar roll).

    Jag ska vara härlig, precis som du skriver =)
  22. 11
    Hejsan, det blev inget oralsex utan annat (som om det spelar roll).

    Jag ska vara härlig, precis som du skriver =)
  23. accept
    #12
    Du är klok du! Tack för din synpunkt.

    Vi har 40 mil emellan oss så vi har inga planer att upprepa detta precis. Men jag förstår vad jag går miste om och jag kan inte leva så längre.
  24. 12
    Du är klok du! Tack för din synpunkt.

    Vi har 40 mil emellan oss så vi har inga planer att upprepa detta precis. Men jag förstår vad jag går miste om och jag kan inte leva så längre.
  25. Medlem sedan
    Nov 2006
    #13

    Monka

    En fråga fast lite tvärt om då, har ju läst att träffat o suktar efter din nya långväga (Grattis)

    Men om han nu inte skulle gilla det sexet ni har e det då OK att han går ut o har en engånggrej?
  26. 13
    Monka En fråga fast lite tvärt om då, har ju läst att träffat o suktar efter din nya långväga (Grattis)

    Men om han nu inte skulle gilla det sexet ni har e det då OK att han går ut o har en engånggrej?
  27. Medlem sedan
    Jan 2006
    #14
    Sårat maken har hon antagligen redan gjort även fast han inte vet om det än.
  28. 14
    Sårat maken har hon antagligen redan gjort även fast han inte vet om det än.
  29. Medlem sedan
    Jan 2006
    #15
    Bra fråga. Hur skulle du reagera accept om nu din man kom och sa att han varit otrogen?
  30. 15
    Bra fråga. Hur skulle du reagera accept om nu din man kom och sa att han varit otrogen?
  31. accept
    #16
    Tro det eller ej men jag har sagt att om han träffar ej kvinna som får honom att må bra eller som han tycker om t ex när han reser med jobbet ... är det ok för han betyder så mycket för mig. Att han sen inte vill ha sex med mig i någon stor utstrcäning...ja det är tråkigt när det andra fungerar bra.
    Sex är en sak, kärlek något lite annorlunda.

    Lever du med någon??
  32. 16
    Tro det eller ej men jag har sagt att om han träffar ej kvinna som får honom att må bra eller som han tycker om t ex när han reser med jobbet ... är det ok för han betyder så mycket för mig. Att han sen inte vill ha sex med mig i någon stor utstrcäning...ja det är tråkigt när det andra fungerar bra.
    Sex är en sak, kärlek något lite annorlunda.

    Lever du med någon??
  33. Medlem sedan
    Jan 2006
    #17
    Jag ja. Har levt tillsammans med min sambo i 6 år nu och ska gifta oss nästa år.
  34. 17
    Jag ja. Har levt tillsammans med min sambo i 6 år nu och ska gifta oss nästa år.
  35. accept
    #18
    Tack för ditt svar=)
  36. 18
    Tack för ditt svar=)
  37. accept
    #19
    Han sårar mig, och vet om det.
  38. 19
    Han sårar mig, och vet om det.
  39. accept
    #20
    Tack för alla svar!
    Jag har suttit med honom i kväll och försökt prata...
  40. 20
    Tack för alla svar!
    Jag har suttit med honom i kväll och försökt prata...
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Någon som minns/vet
    By marie_70 in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-03-17, 16:15
  2. Någon som minns mig?
    By ksna in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-25, 10:11
  3. Någon som minns mig?
    By ksna in forum _01 Vårbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-09, 18:02
  4. Någon som minns mig?
    By Denise m M01,L04 in forum _0405 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-23, 09:50
  5. Här är vi!(om någon minns oss??)
    By kicki m Ida-02+Elin 050818 in forum _0508 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-01, 19:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar