ny erfarenhet...
Bebissnack
  1. anonymt namn
    #1

    ny erfarenhet...

    Har jobbat inom neonatalen för några år sedan å jobbar nu som barnmorska. Fick mitt första barn 5v för tidigt å var tvungen att ha honom på samma avd. som jag arbetat. Det var verkligen en stor erfarenhet att va på "andra" sidan. Kommer ha mer förståelse för alla föräldrar som har sitt barn vårdat där.
    kram på er alla....
  2. 1
    ny erfarenhet... Har jobbat inom neonatalen för några år sedan å jobbar nu som barnmorska. Fick mitt första barn 5v för tidigt å var tvungen att ha honom på samma avd. som jag arbetat. Det var verkligen en stor erfarenhet att va på "andra" sidan. Kommer ha mer förståelse för alla föräldrar som har sitt barn vårdat där.
    kram på er alla....
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2
    du blir säkert en bätttre bm av din erfarenhet tror jag.. det är alltid annars att vara på "andra sidan".

    Hoppas att det går bra med barnet!
  4. 2
    du blir säkert en bätttre bm av din erfarenhet tror jag.. det är alltid annars att vara på "andra sidan".

    Hoppas att det går bra med barnet!
  5. Medlem sedan
    Jul 2004
    #3
    Hej, jag har också fått en son född 13 veckor för tidigt, å just nu så har är jag färdig med usk utbildningen och har ahft praktik på neonatal avd i eskilstuna, ska börja jobba där på timmar, det jag ville säga är att jag är den enda där som får så bra kontakt med föräldrarna just för min erfarenhet och förståelse. Det var av den anledningen som jag nu utbildat mig till undersköterska.. Vill göra det bästa för dom små liven och deras oroliga föräldrar. Många julkramar till er alla!!!
  6. 3
    Hej, jag har också fått en son född 13 veckor för tidigt, å just nu så har är jag färdig med usk utbildningen och har ahft praktik på neonatal avd i eskilstuna, ska börja jobba där på timmar, det jag ville säga är att jag är den enda där som får så bra kontakt med föräldrarna just för min erfarenhet och förståelse. Det var av den anledningen som jag nu utbildat mig till undersköterska.. Vill göra det bästa för dom små liven och deras oroliga föräldrar. Många julkramar till er alla!!!

Liknande trådar

  1. Ny erfarenhet.
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-03-31, 15:41
  2. Erfarenhet av IG i Sv (el Ma, Eng) IV pr
    By Ann Onym in forum Tonåringar
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-05-17, 09:40
  3. ni som har erfarenhet
    By Malin IGAF in forum Många barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-15, 21:25
  4. Nån som har erfarenhet av...
    By -Esmeralda- in forum _0506 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-22, 13:56
  5. Nån som har erfarenhet
    By Jenny bf 14/6 in forum _0606 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-05, 14:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar