UPPROP
Singelmingel
  1. nettan
    #1

    UPPROP

    Tänkte ropa första gången nu, sen blir det tjatkampanj efter det.....

    Efter skriverier om skabb på finlandsbåtens personal så känns inte åland så där jäääkla frestande längre....

    Så det blir en hederlig krogrunda på söder istället.

    Så jag hojtar till nu i god tid så ni inte bokar in nåt annat. *s*

    Så gott folk ärade kamrater och allt vad det heter.....
    Fredag v 8....... vilka känner sig manade????

    Oroa er inte, om ni inte vet än...räknar med att ropa flera gånger till innan vi är där.
  2. 1
    UPPROP Tänkte ropa första gången nu, sen blir det tjatkampanj efter det.....

    Efter skriverier om skabb på finlandsbåtens personal så känns inte åland så där jäääkla frestande längre....

    Så det blir en hederlig krogrunda på söder istället.

    Så jag hojtar till nu i god tid så ni inte bokar in nåt annat. *s*

    Så gott folk ärade kamrater och allt vad det heter.....
    Fredag v 8....... vilka känner sig manade????

    Oroa er inte, om ni inte vet än...räknar med att ropa flera gånger till innan vi är där.
  3. Medlem sedan
    Dec 1999
    #2

    Jaaaa!!!!

    Jag ropar först (?) !!!

    Iofs ska jag få barnen då men mormor & morfar brukar vara pigga på att låna dem ibland!

    Kuuuuuuuuuul, ska skriva in i almanckan nu och prata med mamma i veckan ;-).
    Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv.
    (Sören Kierkegaard)

    Hellre bortkommen & omkörd än omkommen & bortkörd!!!
  4. 2
    Jaaaa!!!! Jag ropar först (?) !!!

    Iofs ska jag få barnen då men mormor & morfar brukar vara pigga på att låna dem ibland!

    Kuuuuuuuuuul, ska skriva in i almanckan nu och prata med mamma i veckan ;-).
  5. Medlem sedan
    Jun 2002
    #3
    då har jag prexis mottagit mina kids efter 2 veckors frånvaro och då brukar jag vilja mysa med dom...

    Så jag hoppas ni får det trevligt =)
  6. 3
    då har jag prexis mottagit mina kids efter 2 veckors frånvaro och då brukar jag vilja mysa med dom...

    Så jag hoppas ni får det trevligt =)
  7. nettan
    #4
    Äh...tråkmånsa....här ville du inte med för att det skulle vara båt,. Nu blir det garanterat vattenfritt och så bangar du ändå... hmpf......
  8. 4
    Äh...tråkmånsa....här ville du inte med för att det skulle vara båt,. Nu blir det garanterat vattenfritt och så bangar du ändå... hmpf......
  9. nettan
    #5
    Kul!!!!!
  10. 5
    Kul!!!!!
  11. Medlem sedan
    Nov 2006
    #6

    Ska fråga om lov...

    Nä just fanken e ju massa år sedan jag skilde mig . V8 FREDAG, PÅMINN MIG jag e ju man o glömmer sådant
  12. 6
    Ska fråga om lov... Nä just fanken e ju massa år sedan jag skilde mig . V8 FREDAG, PÅMINN MIG jag e ju man o glömmer sådant
  13. nettan
    #7
    haha....jag skrev ju att detta var första uppropet.... sen blir det a´la tjata när uppropet hamnar en sida bak.... så det är ingen risk att nån ska behöva missa.
  14. 7
    haha....jag skrev ju att detta var första uppropet.... sen blir det a´la tjata när uppropet hamnar en sida bak.... så det är ingen risk att nån ska behöva missa.
  15. Medlem sedan
    Jun 2006
    #8
    ´Jag skulle ville vara med men kan icke, hämtar mina barn då..
  16. 8
    ´Jag skulle ville vara med men kan icke, hämtar mina barn då..
  17. uttern
    #9
    På vatten eller land, har ingen betydelse. Jag får lov att hålla mig hemma i Gbg. *suck*
  18. 9
    På vatten eller land, har ingen betydelse. Jag får lov att hålla mig hemma i Gbg. *suck*
  19. nettan
    #10
    Aha.. ja, det är ju aktiviteter som förutsätter barnfrihet så nästa gång då kanske?
  20. 10
    Aha.. ja, det är ju aktiviteter som förutsätter barnfrihet så nästa gång då kanske?
  21. nettan
    #11
    Men du vet att du har ungefär lika långt till stockholm som mig? Liiiiiiiite närmare till o med tror jag. *tipsar* x2000 går nästan en gång i timmen från dig.
  22. 11
    Men du vet att du har ungefär lika långt till stockholm som mig? Liiiiiiiite närmare till o med tror jag. *tipsar* x2000 går nästan en gång i timmen från dig.
  23. uttern
    #12
    Jo tack, jag vet. Ska till dit på ons och sedan hem igen samma dag! De dagarna känns det som om x2000 är mitt hem och jag trivs inte!

    Men någon gång kanske det infaller, att jag är i Sthlm och att någon vill gå ut och festa?! Eller utmanade jag ödet där? *ryser*
  24. 12
    Jo tack, jag vet. Ska till dit på ons och sedan hem igen samma dag! De dagarna känns det som om x2000 är mitt hem och jag trivs inte!

    Men någon gång kanske det infaller, att jag är i Sthlm och att någon vill gå ut och festa?! Eller utmanade jag ödet där? *ryser*
  25. Medlem sedan
    Jun 2006
    #13
    Jo om inte Du kan ändra det till veckan efter?
  26. 13
    Jo om inte Du kan ändra det till veckan efter?
  27. nettan
    #14
    Tja....jag gör en sån resa varje månad....lilltösen har ju sin pappa där så oftast åker jag bara över dan och hämtar... 10 timmar sammanlagt går åt.... hela dan mao men det går de med så jag vet hur det känns.
    Myyyyyycket roligare att åka på fredan , gå ut , ha kul, vila lördag och sen åka hem söndag.
  28. 14
    Tja....jag gör en sån resa varje månad....lilltösen har ju sin pappa där så oftast åker jag bara över dan och hämtar... 10 timmar sammanlagt går åt.... hela dan mao men det går de med så jag vet hur det känns.
    Myyyyyycket roligare att åka på fredan , gå ut , ha kul, vila lördag och sen åka hem söndag.
  29. Snöiga Li
    #15
    Hm, vi får se i vilken del av landet jag befinner mig då.
    Kanske, kanske inte...
  30. 15
    Hm, vi får se i vilken del av landet jag befinner mig då.
    Kanske, kanske inte...
  31. nettan
    #16
    *ler*
    Ja... jag kommer å ropa upp fler gånger innan v8 så vi får väl se hur många vi blir i slutändan.
  32. 16
    *ler*
    Ja... jag kommer å ropa upp fler gånger innan v8 så vi får väl se hur många vi blir i slutändan.
  33. nettan
    #17
    Näpp! Har också barn och hämtnings/lämningstider att tänka på. V8 är jag i stockholm, inte v7 eller v9 ... då är jag hemma i norrlandsskogarna
  34. 17
    Näpp! Har också barn och hämtnings/lämningstider att tänka på. V8 är jag i stockholm, inte v7 eller v9 ... då är jag hemma i norrlandsskogarna
  35. Medlem sedan
    Jun 2002
    #18
    mm då får jag vara en tråkmåns... men tiden med kidsen iaf dom där 1a dagarna är så värdefull för mej...
  36. 18
    mm då får jag vara en tråkmåns... men tiden med kidsen iaf dom där 1a dagarna är så värdefull för mej...
  37. nettan
    #19
    jo...förstår ju det...var därför jag infogade en smiley ju.

    Det går fler tåg, jag är ju i stockholm rätt ofta.....
  38. 19
    jo...förstår ju det...var därför jag infogade en smiley ju.

    Det går fler tåg, jag är ju i stockholm rätt ofta.....
  39. Medlem sedan
    Jun 2002
    #20
    ber om ursäkt för mitt snorkiga/trista inlägg... Är låg låg och ser inte riktigt klart ibland. Såklart så såg jag smajlien och vet att du inte menade ngt illa..

    kram på dej å flåt ! :-/ *dum-em*
  40. 20
    ber om ursäkt för mitt snorkiga/trista inlägg... Är låg låg och ser inte riktigt klart ibland. Såklart så såg jag smajlien och vet att du inte menade ngt illa..

    kram på dej å flåt ! :-/ *dum-em*
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Upprop!!!
    By hoppfull in forum _0706 Junibarn
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 09:40
  2. Upprop!
    By Kajsa-Lisa in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-11-03, 08:59
  3. Upprop
    By amia in forum _05 Vårbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-30, 23:53
  4. Upprop
    By Tira in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-23, 11:56
  5. Upprop...
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-13, 08:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar