Onani ok?
Sex & erotik
  1. anonymt namn
    #1

    Onani ok?

    Äntligen en sida där jag vågar fråga er gifta/sambo killar... om ni finns här? Är det ok att onanera (utan partner)? Gör ni det? I så fall hur ofta? Vet er partner om att ni gör det eller har gjort det?
  2. 1
    Onani ok? Äntligen en sida där jag vågar fråga er gifta/sambo killar... om ni finns här? Är det ok att onanera (utan partner)? Gör ni det? I så fall hur ofta? Vet er partner om att ni gör det eller har gjort det?
  3. camelia
    #2

    Ärligt

    Tror du att någon slutar med det bara för att man får en partner?
  4. 2
    Ärligt Tror du att någon slutar med det bara för att man får en partner?
  5. Medlem sedan
    Jan 2007
    #3

    Helt klart OK.

    Var och en bestämmer över sin kropp.
  6. 3
    Helt klart OK. Var och en bestämmer över sin kropp.
  7. Mmmmm
    #4
    Faktiskt så har du en här. Jag onanerar nästan aldrig, måste jag erkänna.

    Det beror på två saker; dels att det är så oerhört mycket skönare med min partner (och han ställer i princip alltid upp ) så jag tycker inte det ger mig nåt längre, och dels att jag främst gillade att onanera i badet och efter att vi flyttat så badar jag väldigt sällan, utan duschar istället.

    Men självklart tycker även jag att det är ok!!
  8. 4
    Faktiskt så har du en här. Jag onanerar nästan aldrig, måste jag erkänna.

    Det beror på två saker; dels att det är så oerhört mycket skönare med min partner (och han ställer i princip alltid upp ) så jag tycker inte det ger mig nåt längre, och dels att jag främst gillade att onanera i badet och efter att vi flyttat så badar jag väldigt sällan, utan duschar istället.

    Men självklart tycker även jag att det är ok!!
  9. Medlem sedan
    Dec 2005
    #5

    Mycket sällan

    sen jag träffade sambon men det händer. Dock inte lika roligt utan honom.
  10. 5
    Mycket sällan sen jag träffade sambon men det händer. Dock inte lika roligt utan honom.
  11. Anonym
    #6
    Självklart är det OK. Du får göra vad du vill med din kropp oavsett om du har partner eller ej. Om det däremot går till att du bara onanerar och inte bryr dig om din partner så är det ett problem och det måste lösas.
  12. 6
    Självklart är det OK. Du får göra vad du vill med din kropp oavsett om du har partner eller ej. Om det däremot går till att du bara onanerar och inte bryr dig om din partner så är det ett problem och det måste lösas.
  13. Medlem sedan
    Sep 2006
    #7

    Två gissningar

    Om en kvinna drar ner på sitt onanerande (i ensamhet) när hon flyttar ihop med en man så KAN det vara ett tecken på att hennes attraktion inför mannen är stark.

    Om en kvinna, som är sammanboende med en man sedan mer än sju år, onanerar ofta. Då KAN det vara ett tecken på att hennes Svenssonliv är någorlunda tillfredsställande.

    Det är vad jag TROR, utan att göra anspråk på att mina tankar har stor generell giltighet.
  14. 7
    Två gissningar Om en kvinna drar ner på sitt onanerande (i ensamhet) när hon flyttar ihop med en man så KAN det vara ett tecken på att hennes attraktion inför mannen är stark.

    Om en kvinna, som är sammanboende med en man sedan mer än sju år, onanerar ofta. Då KAN det vara ett tecken på att hennes Svenssonliv är någorlunda tillfredsställande.

    Det är vad jag TROR, utan att göra anspråk på att mina tankar har stor generell giltighet.
  15. Medlem sedan
    Dec 2002
    #8
    Självklart är det okej!

    Jag gör det. Min sambo tror nog däremot att jag onanerar oftare än jag faktiskt gör.
    Roligast och bäst är ju om man gör det tillsammans, bredvid varandra, och kan titta och rycka in om det så lockar.
    Min sambos onanivanor yttrar jag mig inte om men det känns så självklart att man inte ska ge upp självsex bara för man bor ihop med någon.
  16. 8
    Självklart är det okej!

    Jag gör det. Min sambo tror nog däremot att jag onanerar oftare än jag faktiskt gör.
    Roligast och bäst är ju om man gör det tillsammans, bredvid varandra, och kan titta och rycka in om det så lockar.
    Min sambos onanivanor yttrar jag mig inte om men det känns så självklart att man inte ska ge upp självsex bara för man bor ihop med någon.
  17. Medlem sedan
    Sep 2006
    #9

    Runka!

    Det kanske inte är någon god idé för en man att berätta om sitt runkande på AFF. Visserligen finns det sannolikt fler kvinnliga läsare som är intresserade av erfarenheter från runkning än det finns kvinnliga läsare som är intresserade av så kallade doktorslekar med kvinnan som patient.

    Men, trots allt, de verkligt runkintresserade kvinnorna torde vara i klar minoritet. Och för de flesta manliga skribenter är det således bättre att inte skriva nått alls. (Tror jag!)
  18. 9
    Runka! Det kanske inte är någon god idé för en man att berätta om sitt runkande på AFF. Visserligen finns det sannolikt fler kvinnliga läsare som är intresserade av erfarenheter från runkning än det finns kvinnliga läsare som är intresserade av så kallade doktorslekar med kvinnan som patient.

    Men, trots allt, de verkligt runkintresserade kvinnorna torde vara i klar minoritet. Och för de flesta manliga skribenter är det således bättre att inte skriva nått alls. (Tror jag!)
  19. Medlem sedan
    Nov 2003
    #10
    Jag skulle tro tvärtom.. ju mindre kåt jag är på min partner desto mindre onanerar jag.. Onani o sex med partner är helt olika saker för mej.. ju mer häftigt sex jag har desto mer har jag att fantisera om när jag onanera o ju mer onanerar jag..
  20. 10
    Jag skulle tro tvärtom.. ju mindre kåt jag är på min partner desto mindre onanerar jag.. Onani o sex med partner är helt olika saker för mej.. ju mer häftigt sex jag har desto mer har jag att fantisera om när jag onanera o ju mer onanerar jag..
  21. Anonym*
    #11

    Fel

    Det är när man har det bra sexuellt med sin man som man även onanerar mera. Det sker en ökning inte minskning.

    Minskar man ner på sexet så minskar även behovet. Det är en biologisk effekt. Jämför t.ex när man är nykär, då vill man ha sex hela tiden, med eller utan partner.

    De som har mycket onani utan partner eller "svenssonliv" som du säger, så är det mer en frustration som dämpas av att få en orgasm.

    Att onanera och få en orgasm är inte alltid förknippat med kärlek och sex, utan det är en biokemisk process som även kan bero av andra orsaker.

    Har du inte hört om de som har en obalans och får upp till 50-100 orgasmer på en dag? Det har ju inte med om man har svenssonliv eller inte att göra.
  22. 11
    Fel Det är när man har det bra sexuellt med sin man som man även onanerar mera. Det sker en ökning inte minskning.

    Minskar man ner på sexet så minskar även behovet. Det är en biologisk effekt. Jämför t.ex när man är nykär, då vill man ha sex hela tiden, med eller utan partner.

    De som har mycket onani utan partner eller "svenssonliv" som du säger, så är det mer en frustration som dämpas av att få en orgasm.

    Att onanera och få en orgasm är inte alltid förknippat med kärlek och sex, utan det är en biokemisk process som även kan bero av andra orsaker.

    Har du inte hört om de som har en obalans och får upp till 50-100 orgasmer på en dag? Det har ju inte med om man har svenssonliv eller inte att göra.
  23. Medlem sedan
    Sep 2006
    #12

    Att få reda på något

    Bästa sättet att få reda på något är att påstå något. Då får man ofta höra om någon tycker att man har fel.

    Tack för din kommentar!
  24. 12
    Att få reda på något Bästa sättet att få reda på något är att påstå något. Då får man ofta höra om någon tycker att man har fel.

    Tack för din kommentar!
  25. m00n
    #13
    När jag var yngre så blev jag jättekränkt när jag kom på att min man hade ett eget sexliv också... att jag själv onanerade ibland var nåt helt annat... Sen har jag blivit äldre och klokare och tycker att det är var mans/kvinnas rätt att tillfredsställa sig själv ibland. Det vet min kille och han tycker detsamma dessutom.
  26. 13
    När jag var yngre så blev jag jättekränkt när jag kom på att min man hade ett eget sexliv också... att jag själv onanerade ibland var nåt helt annat... Sen har jag blivit äldre och klokare och tycker att det är var mans/kvinnas rätt att tillfredsställa sig själv ibland. Det vet min kille och han tycker detsamma dessutom.
  27. Medlem sedan
    Sep 2006
    #14

    40 år?

    Jag brukar kunna gissa, med hygglig träffsäkerhet, om anonyma texter är skrivna av kvinnor eller män. I ditt fall är det svårt. Jag tror att du är en intelligent kvinna i fyrtioårs åldern. Jag tror att du, inte sällan, är rätt så kåt.

    Synd att du är anonym!

    Tack för din kommentar!
  28. 14
    40 år? Jag brukar kunna gissa, med hygglig träffsäkerhet, om anonyma texter är skrivna av kvinnor eller män. I ditt fall är det svårt. Jag tror att du är en intelligent kvinna i fyrtioårs åldern. Jag tror att du, inte sällan, är rätt så kåt.

    Synd att du är anonym!

    Tack för din kommentar!
  29. Medlem sedan
    Aug 2006
    #15
    Ju mer sex jag har desstå kåtare är jag, igår höll jag på att gå sönder i bitar av kåteh, det var så fruktansvärt jobbigt.. Så för mig är det så att får jag mycket sex så vill jag pilla oftare..
  30. 15
    Ju mer sex jag har desstå kåtare är jag, igår höll jag på att gå sönder i bitar av kåteh, det var så fruktansvärt jobbigt.. Så för mig är det så att får jag mycket sex så vill jag pilla oftare..
  31. Medlem sedan
    Aug 2006
    #16
    jag tycker det är trevligt att läsa om hur man runkar! 's* Fast jag är ju lite konstig...
  32. 16
    jag tycker det är trevligt att läsa om hur man runkar! 's* Fast jag är ju lite konstig...
  33. Satyra
    #17
    Uppfattade det som att du ställde frågan till killar, men jag svarar nu ändå!

    Onani är en naturlig del av livet, vare sig det finns en partner eller inte, tycker jag.
    Däremot brukar jag inte diskutera mina onanivanor med min partner, eller fråga ut honom om hans, jag förutsätter bara ATT han har sådana vanor, precis som jag har det.

    Att onanera ihop med partnern är inget som lockar mig alls.
  34. 17
    Uppfattade det som att du ställde frågan till killar, men jag svarar nu ändå!

    Onani är en naturlig del av livet, vare sig det finns en partner eller inte, tycker jag.
    Däremot brukar jag inte diskutera mina onanivanor med min partner, eller fråga ut honom om hans, jag förutsätter bara ATT han har sådana vanor, precis som jag har det.

    Att onanera ihop med partnern är inget som lockar mig alls.
  35. Medlem sedan
    Sep 2006
    #18

    Mina tankar just då

    Det är svårt att berätta om sitt runkande. De få gånger jag har gjort det så har det nog till mer än hälften handlat om att förklara varför jag runkade vid det speciella tillfället och vad jag tänkte på just då.

    På något sätt tycker att runkande är nått man pratar med/eller skriver till en kvinna i taget. Jag kanske har fördomar men jag tror att manlig onani lättare blir vulgärt och påträngande jämfört med berättelser om kvinnlig onani, som i större utsträckning verkar höja stämningen hos de flesta som lyssnar eller läser.

    Jag har tittat i ditt album. Jag gillar ditt utseende!
  36. 18
    Mina tankar just då Det är svårt att berätta om sitt runkande. De få gånger jag har gjort det så har det nog till mer än hälften handlat om att förklara varför jag runkade vid det speciella tillfället och vad jag tänkte på just då.

    På något sätt tycker att runkande är nått man pratar med/eller skriver till en kvinna i taget. Jag kanske har fördomar men jag tror att manlig onani lättare blir vulgärt och påträngande jämfört med berättelser om kvinnlig onani, som i större utsträckning verkar höja stämningen hos de flesta som lyssnar eller läser.

    Jag har tittat i ditt album. Jag gillar ditt utseende!
  37. Medlem sedan
    Dec 2005
    #19

    Har tänkt lite

    och kommit fram till att jag nog inte skulle uppskatta att läsa om runkande här. Det är svårt att beskriva det bra utan att det uppfattas som lite osmakligt, tror jag. Det är självklart upp till var och en men det är inget jag längtar efter.
  38. 19
    Har tänkt lite och kommit fram till att jag nog inte skulle uppskatta att läsa om runkande här. Det är svårt att beskriva det bra utan att det uppfattas som lite osmakligt, tror jag. Det är självklart upp till var och en men det är inget jag längtar efter.
  39. Medlem sedan
    Aug 2006
    #20
    Jag tänker mer på hur männen tänker när de smeker sig om det blr en speciell känsla när de drar i den eller när de liksom bara smekar, jag kan inte förklara me jag skulle ibland vilja höra hur det känns att ah en snopp!*s*
  40. 20
    Jag tänker mer på hur männen tänker när de smeker sig om det blr en speciell känsla när de drar i den eller när de liksom bara smekar, jag kan inte förklara me jag skulle ibland vilja höra hur det känns att ah en snopp!*s*
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Onani...
    By Desdemona in forum Melodifestivalen
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-25, 00:37
  2. Onani??
    By x-tjejen in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-02-24, 20:38
  3. onani?!
    By anonymt namn in forum _06 Vårbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-08, 16:49
  4. onani
    By AnitaT in forum _00 Alla barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-18, 10:29
  5. Onani?
    By 74-mamma med 03+ 05 barn in forum Mammasnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-05, 18:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar