Nyklippt!
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Dec 1999
    #1

    Nyklippt!

    Jodå, jag baxade in barnen i bilen & åkte & klippte mig, de var jätteduktiga, satt bara still och kollade på. Å jag är mycket nöjd med frisyren, pö om pö håller vi på att styla om mig lite, till en lockig bob. Så just nu e jag jätteinne, både bob & naturliga egna lockar *asg*.

    Sedan har det däremot varit skrik, bråk & slag bröderna emellan... Men nu är de i varsitt rum iaf. Bara att ta 7 djupa andetag och tänka att det bara är 24 h tills jag får ett dygns paus... Då tar deras pappa dem så jag kan förbereda inför kalaset etc.

    Just nu har jag bara ågren över att behöva ringa jobbet & anmäla vab igen... Men, det ÄR ju sådant som händer, synd bara att det hänt så ofta på sistone...

    Nä, nu får jag sluta gnälla. Har det bra iaf. På det stora hela.
    Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv.
    (Sören Kierkegaard)

    Hellre bortkommen & omkörd än omkommen & bortkörd!!!
  2. 1
    Nyklippt! Jodå, jag baxade in barnen i bilen & åkte & klippte mig, de var jätteduktiga, satt bara still och kollade på. Å jag är mycket nöjd med frisyren, pö om pö håller vi på att styla om mig lite, till en lockig bob. Så just nu e jag jätteinne, både bob & naturliga egna lockar *asg*.

    Sedan har det däremot varit skrik, bråk & slag bröderna emellan... Men nu är de i varsitt rum iaf. Bara att ta 7 djupa andetag och tänka att det bara är 24 h tills jag får ett dygns paus... Då tar deras pappa dem så jag kan förbereda inför kalaset etc.

    Just nu har jag bara ågren över att behöva ringa jobbet & anmäla vab igen... Men, det ÄR ju sådant som händer, synd bara att det hänt så ofta på sistone...

    Nä, nu får jag sluta gnälla. Har det bra iaf. På det stora hela.
  3. uttern
    #2

    Håriga kramar

    Ah! Härligt med nyklippt hår. Inte för att jag vet vad en "lockig bob" är för något, men det är säkert jättesnyggt. Allting klär en skönhet!

    Snart har det gått 24 h och jag hoppas du hinner vila ut inför kalaset. *kram*
  4. 2
    Håriga kramar Ah! Härligt med nyklippt hår. Inte för att jag vet vad en "lockig bob" är för något, men det är säkert jättesnyggt. Allting klär en skönhet!

    Snart har det gått 24 h och jag hoppas du hinner vila ut inför kalaset. *kram*
  5. Medlem sedan
    Dec 1999
    #3

    Hihi!

    Tack för komplimangen! Å om du kikar i albumet mitt kanske du blir lite klokare?

    Kram!!!

    Ps. Exet tar barnen även natten mot söndag, tack för det!
    Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv.
    (Sören Kierkegaard)

    Hellre bortkommen & omkörd än omkommen & bortkörd!!!
  6. 3
    Hihi! Tack för komplimangen! Å om du kikar i albumet mitt kanske du blir lite klokare?

    Kram!!!

    Ps. Exet tar barnen även natten mot söndag, tack för det!
  7. uttern
    #4

    Åh, läcker som godis!

    Nu har jag kikat i albumet och jag måste erkänna att jag inte ser så stor skillnad på före och efter . (Har tyvärr alldeles för många manliga gener.)

    Men å andra sidan så tycker jag att det var snyggt i alla varianter.
  8. 4
    Åh, läcker som godis! Nu har jag kikat i albumet och jag måste erkänna att jag inte ser så stor skillnad på före och efter . (Har tyvärr alldeles för många manliga gener.)

    Men å andra sidan så tycker jag att det var snyggt i alla varianter.

Liknande trådar

  1. Jag är nyklippt
    By cilia m june & lisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-04-01, 14:08
  2. Nyklippt o HM
    By MilanE in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-10-28, 21:21
  3. Nyklippt!
    By m00n in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-07-31, 17:04
  4. Nyklippt
    By Kamomilla in forum Hemmaföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-15, 10:18
  5. Nyklippt
    By compax in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-02-27, 12:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar