Tidig och sen utlösning.Fråga.
Sex & erotik
  1. M:s tjej
    #1

    Tidig och sen utlösning.Fråga.

    Har nyss träffat en kille och vi har ett helt underbart förhållande. Känns som om jag träffat mannen i mitt liv. :-) Och dessutom har vi det grymt bra i sängen. Han är en fantastisk älskare och verkar kunna hålla sig precis så länge som han vill. Han klarar alltid att vänta in mig så att säga.

    Själv har jag tidigare erfarenheter av killar som kommer direkt. Dom killarna har alltid sagt att dom tänder så mycket på mig så att dom inte klarar av att hålla sig. Jag har inte stört mig på det utan nästan mer sett det som en komplimang. När jag sa att jag tyckte att det var så fantastiskt att min nya kunde styra själv så berättade han att det aldrig varit så förut. Att han har haft svårt att hålla sig med andra tjejer men inte med mig. Och på något skumt sätt så har jag nu fått för mig att han har varit mer tänd på dom tjejerna än på mig. Jag har inte sagt något om mina tankar utan jag frågar här i stället. Han påstår att han aldrig haft så skön sex som med mig men ändå kan han hålla sig jättelänge. Vad skall man tro?
  2. 1
    Tidig och sen utlösning.Fråga. Har nyss träffat en kille och vi har ett helt underbart förhållande. Känns som om jag träffat mannen i mitt liv. :-) Och dessutom har vi det grymt bra i sängen. Han är en fantastisk älskare och verkar kunna hålla sig precis så länge som han vill. Han klarar alltid att vänta in mig så att säga.

    Själv har jag tidigare erfarenheter av killar som kommer direkt. Dom killarna har alltid sagt att dom tänder så mycket på mig så att dom inte klarar av att hålla sig. Jag har inte stört mig på det utan nästan mer sett det som en komplimang. När jag sa att jag tyckte att det var så fantastiskt att min nya kunde styra själv så berättade han att det aldrig varit så förut. Att han har haft svårt att hålla sig med andra tjejer men inte med mig. Och på något skumt sätt så har jag nu fått för mig att han har varit mer tänd på dom tjejerna än på mig. Jag har inte sagt något om mina tankar utan jag frågar här i stället. Han påstår att han aldrig haft så skön sex som med mig men ändå kan han hålla sig jättelänge. Vad skall man tro?
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Man kan välja att tro att han gillar dig så mycket och känner sig så trygg med dig att istället för att ha prestationsångest så koncentrerar han sig på att ni båda ska ha det så skönt som möjligt så länge som möjligt. Du får honom att känna sig så trygg och tillfreds med sig själv att han inte behöver tänka "bara jag inte gör bort mig, bara jag inte kommer för snabbt", för vi vet ju alla vad de tankarna leder till.. Just det, att man just kommer för snabbt. Så tycker jag att du ska se på det.
  4. 2
    Man kan välja att tro att han gillar dig så mycket och känner sig så trygg med dig att istället för att ha prestationsångest så koncentrerar han sig på att ni båda ska ha det så skönt som möjligt så länge som möjligt. Du får honom att känna sig så trygg och tillfreds med sig själv att han inte behöver tänka "bara jag inte gör bort mig, bara jag inte kommer för snabbt", för vi vet ju alla vad de tankarna leder till.. Just det, att man just kommer för snabbt. Så tycker jag att du ska se på det.
  5. Anonym
    #3
    Tvärt om kan det väl vara att han verkligen vill hålla på länge med just dig, ta det som en komplimang i stället! Min man har blivit "sämre" på det, förmodligen eftersom vi har sex mer sällan. Det får mig snarare att känna mig som ett onaniobjekt än attraktiv... han hinner ju inte uppmärksamma mig.
  6. 3
    Tvärt om kan det väl vara att han verkligen vill hålla på länge med just dig, ta det som en komplimang i stället! Min man har blivit "sämre" på det, förmodligen eftersom vi har sex mer sällan. Det får mig snarare att känna mig som ett onaniobjekt än attraktiv... han hinner ju inte uppmärksamma mig.

Liknande trådar

  1. För tidig utlösning
    By 4 sekunder in forum Pappasnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2015-01-19, 13:59
  2. tidig utlösning!
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-01-16, 21:33
  3. Nu en tidig fråga...
    By -Zara- in forum Småbarn
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2009-01-12, 08:12
  4. Tidig fråga men
    By Kiabusing in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2007-12-12, 18:31
  5. Tidig och sen utlösning.Fråga.
    By M:s tjej in forum Pappasnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-27, 12:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar