Evigheter sen....
Sex & erotik
  1. Medlem sedan
    Sep 2006
    #1

    Evigheter sen....

    jag var in här. Så snyggt här ser ut nu! Hoppas stämningen är bättre än den var ett tag i vårvintras.

    Jag har tappat affandet, fullt upp med blogg och annat, men insåg nu att det är ganska kul att prata här. Så jag tror jag stannar en stund.
  2. 1
    Evigheter sen.... jag var in här. Så snyggt här ser ut nu! Hoppas stämningen är bättre än den var ett tag i vårvintras.

    Jag har tappat affandet, fullt upp med blogg och annat, men insåg nu att det är ganska kul att prata här. Så jag tror jag stannar en stund.
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2

    Extra trevligt

    Välkommen tillbaka, Teckna!

    Du har ju din egen definition av grovdoppa och jag hoppas att du nu har fått uppleva det. Vid rätt (eller varje) tillfälle finns det inget bättre!

    Kanske kan du tillföra vår kolumn nya infallsvinklar allteftersom du gör nya upptäckter? Det är extra trevligt med kvinnliga skribenter som lever i medvind!
  4. 2
    Extra trevligt Välkommen tillbaka, Teckna!

    Du har ju din egen definition av grovdoppa och jag hoppas att du nu har fått uppleva det. Vid rätt (eller varje) tillfälle finns det inget bättre!

    Kanske kan du tillföra vår kolumn nya infallsvinklar allteftersom du gör nya upptäckter? Det är extra trevligt med kvinnliga skribenter som lever i medvind!

Liknande trådar

  1. Nu har hon sovigt i evigheter min
    By Svammelmamma in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-16, 14:23
  2. Evigheter sedan...
    By CocoGbg in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-06, 01:46
  3. Evigheter sen jag skrev här!
    By Azalea in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-24, 10:58
  4. Det känns som evigheter sen
    By Tindraliten in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-09-26, 10:02
  5. Evigheter sen...
    By Xenia in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-12-13, 10:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar