Sex med sig själv
Sex & erotik
  1. anonymt namn
    #1

    Sex med sig själv

    hur får man tid till det?
    Just nu ligger sexlivet på hyllan lite då vi inte är i fas med varandra jag och mannen.
    Känner mig helt uthungrad och så sugen på sex.
    Men med barn i sängen och semestrar gör att tiden ensam hemma =0.
    Toaletten känns trist men kanske enda alternativet?
  2. 1
    Sex med sig själv hur får man tid till det?
    Just nu ligger sexlivet på hyllan lite då vi inte är i fas med varandra jag och mannen.
    Känner mig helt uthungrad och så sugen på sex.
    Men med barn i sängen och semestrar gör att tiden ensam hemma =0.
    Toaletten känns trist men kanske enda alternativet?
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2

    Tja, sex och barn

    hör inte ihop i min värld, så jag förstår att det känns märkligt att onanera med dem i sängen. Toaletten (i duschen är mysigt t ex) eller i soffan efter att de har somnat är tänkbara alternativ.

    Vad menar du med "inte i fas"? *bara nyfiken*
  4. 2
    Tja, sex och barn hör inte ihop i min värld, så jag förstår att det känns märkligt att onanera med dem i sängen. Toaletten (i duschen är mysigt t ex) eller i soffan efter att de har somnat är tänkbara alternativ.

    Vad menar du med "inte i fas"? *bara nyfiken*
  5. anonymt namn
    #3

    helt annan sak....

    hrm...ursäkta en fräck fråga....lite för frack kanske....men jag undrar

    vem har störst

    G?
    Lyckliga Han?
    Cobian?

    *rodna*

  6. 3
    helt annan sak.... hrm...ursäkta en fräck fråga....lite för frack kanske....men jag undrar

    vem har störst

    G?
    Lyckliga Han?
    Cobian?

    *rodna*

  7. anonymt namn1
    #4

    Inte jag som svarade dig

    på frågan ovan bara så du vet! Skriver anonymt namn1 så du ser att jag är ursprungsinläggets svarare!
    Vi är inte i fas därför att vi har det lite jobbigt just nu. Krisar kan man väl säga.
    Skulle aldrig kunna onanera brevid någon annan och framförallt inte barn.
    Nej, sånt får man sköta när man är ensam men lite svårt när man aldrig är ensam liksom
  8. 4
    Inte jag som svarade dig på frågan ovan bara så du vet! Skriver anonymt namn1 så du ser att jag är ursprungsinläggets svarare!
    Vi är inte i fas därför att vi har det lite jobbigt just nu. Krisar kan man väl säga.
    Skulle aldrig kunna onanera brevid någon annan och framförallt inte barn.
    Nej, sånt får man sköta när man är ensam men lite svårt när man aldrig är ensam liksom
  9. i samma sits
    #5
    om du inte har en stav redan...

    ..se till att vidarebefodran av samtal till telesvar är urkopplad på mobilen...

    ..stoppa mobilen i en kondom eller plastpåse..kör in den...

    sen är det bara att sitta och ringa sig själv...

    en enkel och diskret sätt att onanera...


    Bäst fungerar dock SonyEricssons senaste modeller och en del Nokia...glöm Samsung och Motorolla...de är för fyrkantiga och stora..
  10. 5
    om du inte har en stav redan...

    ..se till att vidarebefodran av samtal till telesvar är urkopplad på mobilen...

    ..stoppa mobilen i en kondom eller plastpåse..kör in den...

    sen är det bara att sitta och ringa sig själv...

    en enkel och diskret sätt att onanera...


    Bäst fungerar dock SonyEricssons senaste modeller och en del Nokia...glöm Samsung och Motorolla...de är för fyrkantiga och stora..
  11. Medlem sedan
    Sep 2006
    #6

    Ehhh...

    ... vad spelar det för roll? Och varför frågar du mig av alla människor här?

    Size är underordnat. Skratt i ögonen, mjuka händer, ivrig mun, en kropp som vill vara nära.... sånt spelar roll. Utöver det självklara att han är en trevlig och bra person.
  12. 6
    Ehhh... ... vad spelar det för roll? Och varför frågar du mig av alla människor här?

    Size är underordnat. Skratt i ögonen, mjuka händer, ivrig mun, en kropp som vill vara nära.... sånt spelar roll. Utöver det självklara att han är en trevlig och bra person.
  13. Medlem sedan
    Sep 2006
    #7

    OK

    Jag vet det mesta om att inte vara i fas och ha det skruttigt. Vi är på fötter nu, min man och jag, med råge. Men det har inte alltid varit så.
  14. 7
    OK Jag vet det mesta om att inte vara i fas och ha det skruttigt. Vi är på fötter nu, min man och jag, med råge. Men det har inte alltid varit så.
  15. anonymt namn1
    #8

    Äh!

    Vilket konstigt svar!
    Nu äger jag dildo så det blir ju den som åker fram. Mobil blir för stort *aj*, det skulle aldrig gå och knappast vara skönt.
    Nej, en lite rackardildo har jag, men var och när ska jag få till det *suckar och längtar efter härlig sex*
  16. 8
    Äh! Vilket konstigt svar!
    Nu äger jag dildo så det blir ju den som åker fram. Mobil blir för stort *aj*, det skulle aldrig gå och knappast vara skönt.
    Nej, en lite rackardildo har jag, men var och när ska jag få till det *suckar och längtar efter härlig sex*
  17. anonymt namn1
    #9

    Så jämrans jobbigt

    att ha det så. Usch, hoppas verkligen vi kommer på fötter, men det krävs ju två för tango, som det sägs.

    Skönt att ni har det bra tillsammans, var rädd om varandra!
  18. 9
    Så jämrans jobbigt att ha det så. Usch, hoppas verkligen vi kommer på fötter, men det krävs ju två för tango, som det sägs.

    Skönt att ni har det bra tillsammans, var rädd om varandra!

Liknande trådar

  1. Äta själv?
    By Jennali in forum _0907 Julibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-03-29, 10:21
  2. Kan själv...
    By Alv@ in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-03-11, 16:44
  3. Äta själv?
    By Lurpan in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-07-14, 11:19
  4. slå sig själv
    By katwah in forum Bokstavsbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-10-10, 11:56
  5. hur man ser på sig själv
    By MonicaG in forum Vikt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-01-13, 17:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar