håller på att...
Sex & erotik
  1. abc123
    #1

    håller på att...

    "fall out of love" eller hur man nu skulle uttrycka det på svenska...

    jag som alltid älskat närhet vill helst inte att maken håller om mig när vi ska sova, jag som alltid varit den ville kyssas tycker mest att hans tunga påminner om en slemmig snigel han vill stoppa in i min mun, när vi har sex tänker jag mest på hur svettig han är... suck - jag VILL ju verkligen försöka att få det här att fungera men undrar om det kommer att gå...

    jag som alltid var den som ville ha mest sex tycker att det känns helt onödigt... kroppen är visserligen kåt men hjärnan vill inte längre... det är klart att jag "står ut" med honom (som han uttryckt att han tycker att det räcker i vårt förhållande) men jag vill ha mer!!

    vad fasiken är det som händer med mig?
  2. 1
    håller på att... "fall out of love" eller hur man nu skulle uttrycka det på svenska...

    jag som alltid älskat närhet vill helst inte att maken håller om mig när vi ska sova, jag som alltid varit den ville kyssas tycker mest att hans tunga påminner om en slemmig snigel han vill stoppa in i min mun, när vi har sex tänker jag mest på hur svettig han är... suck - jag VILL ju verkligen försöka att få det här att fungera men undrar om det kommer att gå...

    jag som alltid var den som ville ha mest sex tycker att det känns helt onödigt... kroppen är visserligen kåt men hjärnan vill inte längre... det är klart att jag "står ut" med honom (som han uttryckt att han tycker att det räcker i vårt förhållande) men jag vill ha mer!!

    vad fasiken är det som händer med mig?
  3. Anonym oxå
    #2
    Jag har också känt mig så som du beskriver. Men nu när jag äntligen fått tillbaka min lust till min man så har han tyvärr redan lämnat mig... Ville bara skriva det till dig för att du ska verkligen fundera hur och vad du vill i ert förhållande innan det kanske är försent...
  4. 2
    Jag har också känt mig så som du beskriver. Men nu när jag äntligen fått tillbaka min lust till min man så har han tyvärr redan lämnat mig... Ville bara skriva det till dig för att du ska verkligen fundera hur och vad du vill i ert förhållande innan det kanske är försent...
  5. abc123
    #3
    i vårt fall så är det ju jag som tog steget och sa att jag ville skiljas för ett par månader sen och han som ville att vi skulle försöka igen... och det var inte för att jag hade tappat lusten till att ha sex med honom då - det hände efter...
  6. 3
    i vårt fall så är det ju jag som tog steget och sa att jag ville skiljas för ett par månader sen och han som ville att vi skulle försöka igen... och det var inte för att jag hade tappat lusten till att ha sex med honom då - det hände efter...
  7. Medlem sedan
    Jul 2005
    #4
    Då var det kanske inte rätt beslut att försöka igen. Din hjärna säger ifrån nu?
  8. 4
    Då var det kanske inte rätt beslut att försöka igen. Din hjärna säger ifrån nu?
  9. abc123
    #5
    och då kommer den oundvikiga frågan - vad gör jag nu då?

    eller just precis NU gör jag inget alls för vi ska flytta i dagarna ... men sen?
  10. 5
    och då kommer den oundvikiga frågan - vad gör jag nu då?

    eller just precis NU gör jag inget alls för vi ska flytta i dagarna ... men sen?

Liknande trådar

  1. Håller AFF på att dö?
    By Guinan in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-01-27, 17:42
  2. Håller på att bli
    By Elin/FruC in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-09, 15:26
  3. Nu håller jag på
    By Anna i Seattle in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-16, 03:33
  4. Jag håller på att gå under!!!!!!! *
    By Otroligt ledsen i dag in forum Mellan missfall & graviditet
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-01-30, 09:35
  5. Håller med dig!
    By ~JENN~ in forum _0506 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-22, 19:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar