Lovisa och...
Namn, dop & namngivning
  1. Medlem sedan
    Aug 2007
    #1

    Lovisa och...

    Snart anlander Lovisas lillasyster, men vi kan inte enas om ett namn. Vad tycker ni som bor i Sverige om namnet Leona? Vi bor utomlands, men jag vill att namnet ska funka 'dar hemma' i Sverige ocksa. Eller kommer ni pa nagot annat namn som passar ihop med Lovisa? Inte for att det ar det viktigaste kriteriet egentligen...
  2. 1
    Lovisa och... Snart anlander Lovisas lillasyster, men vi kan inte enas om ett namn. Vad tycker ni som bor i Sverige om namnet Leona? Vi bor utomlands, men jag vill att namnet ska funka 'dar hemma' i Sverige ocksa. Eller kommer ni pa nagot annat namn som passar ihop med Lovisa? Inte for att det ar det viktigaste kriteriet egentligen...
  3. Medlem sedan
    Apr 2007
    #2
    Tycker Leona är jättefint! Andra förslag...hmmm..Lovisa och Leia, Lovisa och Minea, Lovisa och Line?
  4. 2
    Tycker Leona är jättefint! Andra förslag...hmmm..Lovisa och Leia, Lovisa och Minea, Lovisa och Line?
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3
    Gillar Leona! Fast jag bor inte heller i Sverige.. Tycker också om Leonie och Leonora. Och Lydia och Lucia ...
  6. 3
    Gillar Leona! Fast jag bor inte heller i Sverige.. Tycker också om Leonie och Leonora. Och Lydia och Lucia ...
  7. Medlem sedan
    Aug 2007
    #4
    Jag gillar Leona.
    jag gillar också isabella, danielle. pojknamn om ni behöver så gillar jag Gabriel, alexander och dante.
  8. 4
    Jag gillar Leona.
    jag gillar också isabella, danielle. pojknamn om ni behöver så gillar jag Gabriel, alexander och dante.

Liknande trådar

  1. Lovisa är här!!!
    By Karin Lovisa in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-09-12, 20:13
  2. Lovisa 3 år!
    By b-boom in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-08-18, 09:17
  3. Lovisa är här...
    By Z med E-06 +1 in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-04-02, 14:10
  4. Lovisa är här (v. 30+4)
    By tessan75 in forum Bebissnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-02-25, 08:25
  5. Lovisa 1 år
    By cathrined in forum _04/05 Vinterbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-01-08, 23:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar