pinsam fråga
Sex & erotik
  1. anonymt namn
    #1

    pinsam fråga

    jag skäms över att fråga men jag måste ändå..

    Tycker ni det är ok att man onanerar när man sover i samma rum som barnen?
    Jag vet inte om det är jag som är larvig för det hävdar min man. Jag har vid flera tillfällen kommit på honom med att ha onanerat när han sovit i våra döttrars rum. Det har jag märkt för att det har varit "spår" i sängkläderna. Jag har konfronterat honom med detta och sagt att jag tycker det är äckligt att han gör det där. Jag har sagt att han får väl göra det på toa i så fall. Själv tycker han det är naturligt och säger att det är samma sak som om föräldrar har sex när barnet ligger och sover i samma rum. Efter ett bråk kring detta har vi kommit överens om att han ska inte onanera i deras sängar eller när de sover bredvid, för att jag tycker det är ytterst obehagligt.

    Imorse hittade jag ett kladdigt linne hopknycklat jämte dotterns säng, inget tvivel om vad det var. Hn hade dock inte sovit där med honom utan inne hos mig i dubbelsängen. Mannen hade sovit där för att ta hand om vår lilla tjej, som ligger i spjälsäng brevid, som vaknar på nätterna.

    Jag blir liksom helt kall och illamående när jag ser detta. Är det fel på mig?
  2. 1
    pinsam fråga jag skäms över att fråga men jag måste ändå..

    Tycker ni det är ok att man onanerar när man sover i samma rum som barnen?
    Jag vet inte om det är jag som är larvig för det hävdar min man. Jag har vid flera tillfällen kommit på honom med att ha onanerat när han sovit i våra döttrars rum. Det har jag märkt för att det har varit "spår" i sängkläderna. Jag har konfronterat honom med detta och sagt att jag tycker det är äckligt att han gör det där. Jag har sagt att han får väl göra det på toa i så fall. Själv tycker han det är naturligt och säger att det är samma sak som om föräldrar har sex när barnet ligger och sover i samma rum. Efter ett bråk kring detta har vi kommit överens om att han ska inte onanera i deras sängar eller när de sover bredvid, för att jag tycker det är ytterst obehagligt.

    Imorse hittade jag ett kladdigt linne hopknycklat jämte dotterns säng, inget tvivel om vad det var. Hn hade dock inte sovit där med honom utan inne hos mig i dubbelsängen. Mannen hade sovit där för att ta hand om vår lilla tjej, som ligger i spjälsäng brevid, som vaknar på nätterna.

    Jag blir liksom helt kall och illamående när jag ser detta. Är det fel på mig?
  3. Medlem sedan
    May 2006
    #2
    onani har inte i barnens rum att göra. Att sedan göra det i barnens sängar är för mig helt främmande och jag hade blivit riktigt förbannad på min sambo om han gjort något sådant.
    Jag vet dock inte hur du ska kunna få honom att åtminstone lägga av att göra det där,om han inte tycker att det är en stor grej. Kanske om du frågade hur han tycker hur det skulle vara om någon legat och runkat i hans säng och lämnat efter sig kladdiga linnen. Hur trevligt hade han tyckt det var?
  4. 2
    onani har inte i barnens rum att göra. Att sedan göra det i barnens sängar är för mig helt främmande och jag hade blivit riktigt förbannad på min sambo om han gjort något sådant.
    Jag vet dock inte hur du ska kunna få honom att åtminstone lägga av att göra det där,om han inte tycker att det är en stor grej. Kanske om du frågade hur han tycker hur det skulle vara om någon legat och runkat i hans säng och lämnat efter sig kladdiga linnen. Hur trevligt hade han tyckt det var?
  5. Medlem sedan
    Mar 2004
    #3
    Det är inte du som ska skämmas.
    Tycker det låter riktigt rubbat. Verkligen!
    Du måste ta ett allvarligt snack med snubben om vad han pysslar med tycker jag.
  6. 3
    Det är inte du som ska skämmas.
    Tycker det låter riktigt rubbat. Verkligen!
    Du måste ta ett allvarligt snack med snubben om vad han pysslar med tycker jag.
  7. anonym så länge
    #4

    Menar du

    att han onanerar när döttrarna ligger brevid??? Och i deras säng? Det står inte rätt till hos din man. Får olustiga vibbar av det du skriver.
  8. 4
    Menar du att han onanerar när döttrarna ligger brevid??? Och i deras säng? Det står inte rätt till hos din man. Får olustiga vibbar av det du skriver.
  9. Anonym
    #5
    Du nu blir jag faktiskt riktigt skrämd, att göra så är inte normalt, tycker du skall prata med dina döttrar, dom kan ju ha märkt ngt, eller hur ?

    Du måste sätta stopp för detta nu, det e inget fel på dig.
  10. 5
    Du nu blir jag faktiskt riktigt skrämd, att göra så är inte normalt, tycker du skall prata med dina döttrar, dom kan ju ha märkt ngt, eller hur ?

    Du måste sätta stopp för detta nu, det e inget fel på dig.
  11. Medlem sedan
    Jun 2005
    #6

    Vems linne?

    ett av barnens eller?

    Jag ryser i hela kroppen när jag läser det,mår dåligt.

    Alltså onanera bredvid sina barn ja öht någons barn det gör man bara INTE.

    Vibbarna jag får av att läsa detta är allt annat än trevliga,vet i tusan om jag lämnat honom ensam med barnen framöver.

    Du måste säga till honom att lägga av med detta med en gående gång,det är fan inte normalt.
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  12. 6
    Vems linne? ett av barnens eller?

    Jag ryser i hela kroppen när jag läser det,mår dåligt.

    Alltså onanera bredvid sina barn ja öht någons barn det gör man bara INTE.

    Vibbarna jag får av att läsa detta är allt annat än trevliga,vet i tusan om jag lämnat honom ensam med barnen framöver.

    Du måste säga till honom att lägga av med detta med en gående gång,det är fan inte normalt.
  13. rubinen
    #7
    Men herregud nej det är verkligen inget fel på dig men däremot på din man som runkar inne på barnens rum!!!!!

    Sätt stopp för det omedelbart för dina barns skull snälla!
    Det verkar ju inte helt friskt eller normalt att han gör så.
  14. 7
    Men herregud nej det är verkligen inget fel på dig men däremot på din man som runkar inne på barnens rum!!!!!

    Sätt stopp för det omedelbart för dina barns skull snälla!
    Det verkar ju inte helt friskt eller normalt att han gör så.
  15. Anonym
    #8
    Känner som du, hade inte heller lämnat honom ensam med barnen, hoppas hon får ett slut på detta man blir ju jätte orolig för barnen ursch, jag har ont i magen nu!
  16. 8
    Känner som du, hade inte heller lämnat honom ensam med barnen, hoppas hon får ett slut på detta man blir ju jätte orolig för barnen ursch, jag har ont i magen nu!
  17. Medlem sedan
    Jun 2003
    #9
    Varför ligger han kvar och runkar tillsammans med sina barn! Jag kan bara instämma med alla andra: Det ger obehagliga vibbar. Kanske är det en varningssignal att ta fasta på. Okej är det i alla fall inte!
  18. 9
    Varför ligger han kvar och runkar tillsammans med sina barn! Jag kan bara instämma med alla andra: Det ger obehagliga vibbar. Kanske är det en varningssignal att ta fasta på. Okej är det i alla fall inte!
  19. Medlem sedan
    May 1999
    #10
    Var sak har sin plats, och onanera tycker jag verkligen att han kan göra var som helst, utom i samma rum där barnen ligger och sover.
  20. 10
    Var sak har sin plats, och onanera tycker jag verkligen att han kan göra var som helst, utom i samma rum där barnen ligger och sover.
  21. anonymt namn
    #11

    svarar lite

    nä han har inte, vad jag vet, haft någon av döttrarna bredvid sig i sängen. När vi grälade om det första gången så sov han i dotterns säng och hon sov hos mig, jag ammade på natten. Så då var han själv i hennes rum, dock i hennes säng med hennes sängkläder och allt. Då hade han lämnat spår på lakanet. Jag tog upp det då och han kunde inte förstå varför jag reagerade men han höll med om att han borde torkat av sig på papper istället. Jag bad honom då att inte onanera alls i dotterns rum för jag tyckte det var obehagligt.

    Sedan bråkade vi om det igen när vi fått ett barn till och han sov på madrass mellan döttrarnas sängar för jag behövde få sova ostört uner en period. Det framkom att han ibland brukade onanera innan han somnade. Jag blev jätteupprörd över att han fortfarande gjorde så trots att jag varit mer än tydlig. Han menade att han ibland runkar innan han somnar och då orkar han inte gå upp...(Jag hör själv hur det låter)

    Vi kom ändå överens om att han skulle göra "det" på toa istället. Så nu idag då ett kladdigt linne på barnens golv.. Lillan har då sovit två meter ifrån honom i egen säng och stora tjejen inne hos mig. Men det känns helt fel..
  22. 11
    svarar lite nä han har inte, vad jag vet, haft någon av döttrarna bredvid sig i sängen. När vi grälade om det första gången så sov han i dotterns säng och hon sov hos mig, jag ammade på natten. Så då var han själv i hennes rum, dock i hennes säng med hennes sängkläder och allt. Då hade han lämnat spår på lakanet. Jag tog upp det då och han kunde inte förstå varför jag reagerade men han höll med om att han borde torkat av sig på papper istället. Jag bad honom då att inte onanera alls i dotterns rum för jag tyckte det var obehagligt.

    Sedan bråkade vi om det igen när vi fått ett barn till och han sov på madrass mellan döttrarnas sängar för jag behövde få sova ostört uner en period. Det framkom att han ibland brukade onanera innan han somnade. Jag blev jätteupprörd över att han fortfarande gjorde så trots att jag varit mer än tydlig. Han menade att han ibland runkar innan han somnar och då orkar han inte gå upp...(Jag hör själv hur det låter)

    Vi kom ändå överens om att han skulle göra "det" på toa istället. Så nu idag då ett kladdigt linne på barnens golv.. Lillan har då sovit två meter ifrån honom i egen säng och stora tjejen inne hos mig. Men det känns helt fel..
  23. rubinen
    #12
    men allvar nu jag kan iof bara svara för mig själv men hade min sambo gjort det så jag hade fanimig slängt ut honom ur huset det är INTE ok att runka inne på barnens rum!
  24. 12
    men allvar nu jag kan iof bara svara för mig själv men hade min sambo gjort det så jag hade fanimig slängt ut honom ur huset det är INTE ok att runka inne på barnens rum!
  25. Medlem sedan
    Jun 2003
    #13
    Hmmm...om inte jag missminner mig aldeles så var samma fråga uppe här för ett tag sen....men då var det en mamma som skrev att hon hade lite dåligt samvete för att hon passa på och onanera när hon hade sövt barnen...då var det ryggdunkningar och förståelse för hennes situation...
  26. 13
    Hmmm...om inte jag missminner mig aldeles så var samma fråga uppe här för ett tag sen....men då var det en mamma som skrev att hon hade lite dåligt samvete för att hon passa på och onanera när hon hade sövt barnen...då var det ryggdunkningar och förståelse för hennes situation...
  27. rubinen
    #14
    Men inte onanerar man väl i barnens säng?!?

    Och sen torkar av det i barnens säng eller deras kläder?
  28. 14
    Men inte onanerar man väl i barnens säng?!?

    Och sen torkar av det i barnens säng eller deras kläder?
  29. Medlem sedan
    May 1999
    #15
    OT. FenRis! Där ÄR skillnad på vad män & kvinnor "får" göra. Live with it.
  30. 15
    OT. FenRis! Där ÄR skillnad på vad män & kvinnor "får" göra. Live with it.
  31. Medlem sedan
    Oct 2006
    #16
    Det förstår jag inte heller, båda ter sig för mig lika äckligt och då är jag ändå helt pro både sex och egensex men inte hos barnen?! Det verkar som om båda saknar gränser (den kvinnan du berättade om alltså Fenris, jag har inte läst det själv).

    Det är ju inte som att bli akut bajsnödig eller kräkas, onani kan man vänta med tills efter nattning av barnen? Inte för att jag jämställer det men alla tre är ju behov som kan uppstå men alla tre inte lika akuta *svammlar lite*

    Jag hade inte ryggdunkat någon av dom!
  32. 16
    Det förstår jag inte heller, båda ter sig för mig lika äckligt och då är jag ändå helt pro både sex och egensex men inte hos barnen?! Det verkar som om båda saknar gränser (den kvinnan du berättade om alltså Fenris, jag har inte läst det själv).

    Det är ju inte som att bli akut bajsnödig eller kräkas, onani kan man vänta med tills efter nattning av barnen? Inte för att jag jämställer det men alla tre är ju behov som kan uppstå men alla tre inte lika akuta *svammlar lite*

    Jag hade inte ryggdunkat någon av dom!
  33. Medlem sedan
    Oct 2006
    #17
    Inte alla, vi kvinnor, som tycker att det är skillnad. Ba' så du vet!
  34. 17
    Inte alla, vi kvinnor, som tycker att det är skillnad. Ba' så du vet!
  35. Medlem sedan
    Oct 2006
    #18
    Inte pinsam alls, låter helt rubbat i mina öron/ögon och även om jag är emot att förbjuda partnern saker så är det där ett läge när nolltolerans skulle gälla i mitt fall. Jag hade helt enkelt ställt ultimatum vilket jag aldrig gör annars, lägg av eller dra åt pipsvängen.
    Inte helt friskt beteende, föräldrar ska ha lite integritet och inte dela allt med barnen, låter inte som en frisk gränssättning kring sig själv och sin sexualitet!
  36. 18
    Inte pinsam alls, låter helt rubbat i mina öron/ögon och även om jag är emot att förbjuda partnern saker så är det där ett läge när nolltolerans skulle gälla i mitt fall. Jag hade helt enkelt ställt ultimatum vilket jag aldrig gör annars, lägg av eller dra åt pipsvängen.
    Inte helt friskt beteende, föräldrar ska ha lite integritet och inte dela allt med barnen, låter inte som en frisk gränssättning kring sig själv och sin sexualitet!
  37. Anonym
    #19
    det beror ju på hur man ser på rummen... våra barn har större delen av sina liv sovit i vår dubbelsäng och maken eller jag i en säng i barnrummet när vi behövt det... det har helt enkelt varit en extra säng mer än barnets säng... i sådana fall tycker jag inte att det är någon "big deal"... men att kleta ner och då inte tycka att man behöver byta sängkläder efteråt (underförstått tycka att det är OK att barnet ska sova där sen) eller lämna kvar det han torkat av sig på i rummet känns inte rätt och inte heller att han gjort det när det varit barn i samma rum...
  38. 19
    det beror ju på hur man ser på rummen... våra barn har större delen av sina liv sovit i vår dubbelsäng och maken eller jag i en säng i barnrummet när vi behövt det... det har helt enkelt varit en extra säng mer än barnets säng... i sådana fall tycker jag inte att det är någon "big deal"... men att kleta ner och då inte tycka att man behöver byta sängkläder efteråt (underförstått tycka att det är OK att barnet ska sova där sen) eller lämna kvar det han torkat av sig på i rummet känns inte rätt och inte heller att han gjort det när det varit barn i samma rum...
  39. D©lphin
    #20

    Känns riktigt olustigt

    NEJ du har inte fel, om jag vore du skulle jag vilja hålla barnen LÅNGT bort från honom
  40. 20
    Känns riktigt olustigt NEJ du har inte fel, om jag vore du skulle jag vilja hålla barnen LÅNGT bort från honom
Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista

Liknande trådar

  1. pinsam fråga....
    By jessica st in forum Sex & erotik
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2008-01-03, 13:45
  2. pinsam fråga
    By anonymt namn in forum Pappasnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-09-04, 12:02
  3. pinsam fråga
    By blyger in forum Kropp & hälsa
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-05-08, 13:42
  4. pinsam fråga
    By Ulrika med Jonathan in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-24, 08:52
  5. Pinsam pinsam fråga...
    By Anonym in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-03, 22:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar