Snart helg...
Sex & erotik
  1. Kaninan
    #1

    Snart helg...

    O vi har planerat in massor av sex Oralt, vaginalt och analt *grr* Börjat testa lite...Sen jag pierade bröstvårtorn o klitoris, så gillar vi lite hårdare tag...det ger en helt annan upplevelse Och ha kameran framme o redo... Mmm...

    Skulle vilja testa nåt nytt i helgen.. men vad?
  2. 1
    Snart helg... O vi har planerat in massor av sex Oralt, vaginalt och analt *grr* Börjat testa lite...Sen jag pierade bröstvårtorn o klitoris, så gillar vi lite hårdare tag...det ger en helt annan upplevelse Och ha kameran framme o redo... Mmm...

    Skulle vilja testa nåt nytt i helgen.. men vad?
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Avhållsamhet?
  4. 2
    Avhållsamhet?
  5. Medlem sedan
    Jan 2005
    #3
  6. 3
  7. Medlem sedan
    Jan 2005
    #4
    En tredje part? ... eller varför inte en ny leksak?

    Ta en tur till en erotikbutik tillsammans och välj ut något som känns spännande.... alltså inte en tredje part utan en leksak.
  8. 4
    En tredje part? ... eller varför inte en ny leksak?

    Ta en tur till en erotikbutik tillsammans och välj ut något som känns spännande.... alltså inte en tredje part utan en leksak.
  9. Medlem sedan
    Jun 2002
    #5

    en fråga

    undrar bara om det är själva klitoris du piercat eller kappan? om det är klitoris får du gärna berätta vart du fick den gjord och hur den fungerat.

    tips på vad ni ska ägna er åt i helgen är ju lite svårt eftersom jag inte vet vad ni gillar och brukar göra, fist och breath control är saker som är givande att uppleva ibland. klämmor kanske om ni inte brukar använda det, om ni brukar kanske sätta dem på något ställe där de inte brukar användas?
  10. 5
    en fråga undrar bara om det är själva klitoris du piercat eller kappan? om det är klitoris får du gärna berätta vart du fick den gjord och hur den fungerat.

    tips på vad ni ska ägna er åt i helgen är ju lite svårt eftersom jag inte vet vad ni gillar och brukar göra, fist och breath control är saker som är givande att uppleva ibland. klämmor kanske om ni inte brukar använda det, om ni brukar kanske sätta dem på något ställe där de inte brukar användas?
  11. Medlem sedan
    Feb 2002
    #6
    Haha... kommer inte på fråga
    Även om det blir fel, så har man i alla fall försökt...
  12. 6
    Haha... kommer inte på fråga
  13. Kaninan
    #7
    Vi har en del sånt redan att välja på
  14. 7
    Vi har en del sånt redan att välja på
  15. Kaninan
    #8
    Det e kappan jag piercat... finns väl inte så många som piercar i själva klitoris?

    Fist och breath control... nya ord för mig.. vad e det?
  16. 8
    Det e kappan jag piercat... finns väl inte så många som piercar i själva klitoris?

    Fist och breath control... nya ord för mig.. vad e det?
  17. Slashas
    #9
    Hela handen in i slidan resp kvävning.
  18. 9
    Hela handen in i slidan resp kvävning.
  19. Medlem sedan
    Jun 2002
    #10

    ok

    jag har också piercing i kappan, men vet att maken ibland funderar på om jag inte borde få en i klitoris ist så jag undrar lite hur det fungerar.

    det andra har du redan fått svar på;-)
  20. 10
    ok jag har också piercing i kappan, men vet att maken ibland funderar på om jag inte borde få en i klitoris ist så jag undrar lite hur det fungerar.

    det andra har du redan fått svar på;-)
  21. Medlem sedan
    Sep 2006
    #11

    Där blev jag lurad

    Rubriken grundlurade mig. Jag inbillar mig att jag har hygglig uppfattning om vad återkommande skribenter gillar. Min gissning var att GladaKon gärna har avancerade fantasier, men när det kommer till handling så gillar hon nog bäst bra vaniljsex på två.

    Fast en sak vet jag med absolut säkerhet. När det gäller personbedömning utifrån text så är jag inte i närheten av dina träffsäkra bedömningar.

    PS.
    Jag är inte ett dugg hemlighetsfull mot de kor som betar i hagar i mitt län!
    DS
  22. 11
    Där blev jag lurad Rubriken grundlurade mig. Jag inbillar mig att jag har hygglig uppfattning om vad återkommande skribenter gillar. Min gissning var att GladaKon gärna har avancerade fantasier, men när det kommer till handling så gillar hon nog bäst bra vaniljsex på två.

    Fast en sak vet jag med absolut säkerhet. När det gäller personbedömning utifrån text så är jag inte i närheten av dina träffsäkra bedömningar.

    PS.
    Jag är inte ett dugg hemlighetsfull mot de kor som betar i hagar i mitt län!
    DS
  23. Medlem sedan
    Jan 2005
    #12
    Ja, mig blir man nog inte klok på...

    Alltid kul att höra att man inte har helt fel i sina gissningar... eller hur

    PS.
    I vilket län har de grönbete?
    DS
  24. 12
    Ja, mig blir man nog inte klok på...

    Alltid kul att höra att man inte har helt fel i sina gissningar... eller hur

    PS.
    I vilket län har de grönbete?
    DS
  25. Medlem sedan
    Jan 2005
    #13
    Partners eller leksaker?
    Måste fråga för sist hade de inte parnters bara leksaker...
  26. 13
    Partners eller leksaker?
    Måste fråga för sist hade de inte parnters bara leksaker...

Liknande trådar

  1. Snart helg.
    By *Koala* in forum Ordet är fritt
    Svar: 60
    Senaste inlägg: 2011-10-19, 21:33
  2. Snart helg!
    By MrsHyde in forum Vikt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2011-10-02, 08:04
  3. Snart helg
    By BM66 in forum Singelmingel
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-11-21, 08:41
  4. Nu är det snart helg
    By Ulrika med Jonathan in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-07, 21:06
  5. Snart helg!
    By ~Ida~ in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-11-24, 12:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar