Hej hopp :(
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Oct 2007
    #1

    Hej hopp :(

    En lite halvtung dag efter råd av vän o tala klarspråk med min beundrare.

    Han hade visst redan stakat ut hus,hund och volvo eller vad man har nu förtiden. Talade om att jag gärna eller sa att jag vill ta det lugnare.

    Då kom lilla eller stora chocken... Jaha då skiter vi i det sa han och bara gick. Snacka om att sitta och bara stirra.....

    Kom inte för mig att säga något alls. Har skickat sms men inga svar när jag ringer trycker han på nej.

    Men men livet går vidare
  2. 1
    Hej hopp :( En lite halvtung dag efter råd av vän o tala klarspråk med min beundrare.

    Han hade visst redan stakat ut hus,hund och volvo eller vad man har nu förtiden. Talade om att jag gärna eller sa att jag vill ta det lugnare.

    Då kom lilla eller stora chocken... Jaha då skiter vi i det sa han och bara gick. Snacka om att sitta och bara stirra.....

    Kom inte för mig att säga något alls. Har skickat sms men inga svar när jag ringer trycker han på nej.

    Men men livet går vidare
  3. Medlem sedan
    Dec 1999
    #2

    *kramar om*

    Hmm, konstig logik han hade??? Låter inte riktigt sunt i mina öron.

    Världen är visst full av annorlunda prickar...

    *styrkekram*
    Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv.
    (Sören Kierkegaard)

    Hellre bortkommen & omkörd än omkommen & bortkörd!!!
  4. 2
    *kramar om* Hmm, konstig logik han hade??? Låter inte riktigt sunt i mina öron.

    Världen är visst full av annorlunda prickar...

    *styrkekram*
  5. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #3

    Men VAD är det?

    Alltså, det låter ju inte riktigt friskt...? Förstår att det tar ett tag att komma över något sådant! *tröstkram*

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  6. 3
    Men VAD är det? Alltså, det låter ju inte riktigt friskt...? Förstår att det tar ett tag att komma över något sådant! *tröstkram*
  7. Medlem sedan
    Oct 2007
    #4

    Nog lika bra

    annars hade jag nog varit gift till 1:a advent, nä det finns trevligare män där ute
  8. 4
    Nog lika bra annars hade jag nog varit gift till 1:a advent, nä det finns trevligare män där ute
  9. Medlem sedan
    Oct 2007
    #5

    Ät nog mest

    chockad över hans brådska, vi hade inte ens kommit till "2:a" steget men han tyckte vi i princip var förlovade verkade det som. Men som sagt kan man bli klok på karlar
  10. 5
    Ät nog mest chockad över hans brådska, vi hade inte ens kommit till "2:a" steget men han tyckte vi i princip var förlovade verkade det som. Men som sagt kan man bli klok på karlar
  11. Medlem sedan
    May 2005
    #6
    Nämen! Vilken typ! Man blir lite smått paff, och jag fattar liksom inte hur han tänker. Allt eller inget, typ... Apropå den där tröjan du fick för bara några dagar sen (antar att det är samma man, men du kanske har fler på lager...), så kanske du skulle kolla om han har en likadan i garderoben. Med Volvo, villa, valp och allt, så låter det som om det bara är matchande träningsoveraller som fattas...

    Förstår att det känns skumt och inte så himla kul, men du är värd någon bättre än den där!
  12. 6
    Nämen! Vilken typ! Man blir lite smått paff, och jag fattar liksom inte hur han tänker. Allt eller inget, typ... Apropå den där tröjan du fick för bara några dagar sen (antar att det är samma man, men du kanske har fler på lager...), så kanske du skulle kolla om han har en likadan i garderoben. Med Volvo, villa, valp och allt, så låter det som om det bara är matchande träningsoveraller som fattas...

    Förstår att det känns skumt och inte så himla kul, men du är värd någon bättre än den där!
  13. Medlem sedan
    Mar 2002
    #7
    Det låter som den desperate typen, han som har bråttom att komma vidare o gärna hoppar över sisådär 100 steg i processen. Lika bra att du blev av med honom isf, för dessa personer är det viktigare att träffa "någon, vem som helst" än den rätte. Gå vidare du, någonstans därute finns han som är rätt för just dig... *kram*
  14. 7
    Det låter som den desperate typen, han som har bråttom att komma vidare o gärna hoppar över sisådär 100 steg i processen. Lika bra att du blev av med honom isf, för dessa personer är det viktigare att träffa "någon, vem som helst" än den rätte. Gå vidare du, någonstans därute finns han som är rätt för just dig... *kram*
  15. Medlem sedan
    Mar 2003
    #8
    Usch då.
    Vi kvinnor är knepiga, vi blir liksom aldrig nöjda. Han ringer inte/han ringer för ofta...........Han vågar inte/han vill ha hela kittet. Fast jag dömer dig icke! BTDT man aktar sig för män som har sådär bråttom. Tro mig, han ringer snart upp igen. Så istället för att hänga läpp, tänk över vad som hänt hittills och vad du ska säga när han ringer. Lycka till!
  16. 8
    Usch då.
    Vi kvinnor är knepiga, vi blir liksom aldrig nöjda. Han ringer inte/han ringer för ofta...........Han vågar inte/han vill ha hela kittet. Fast jag dömer dig icke! BTDT man aktar sig för män som har sådär bråttom. Tro mig, han ringer snart upp igen. Så istället för att hänga läpp, tänk över vad som hänt hittills och vad du ska säga när han ringer. Lycka till!

Liknande trådar

  1. hej hopp
    By domenic in forum Föräldraskap
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-07-16, 21:26
  2. Hej hopp
    By j-fr in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-07-10, 22:16
  3. Hej hopp!
    By HeidiN72 in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-07, 20:03
  4. Hej hopp!
    By Kamomilla in forum Hemmaföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-07-06, 10:39
  5. Hej hopp!
    By Malin Lucas o Casper in forum _0705 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-05-07, 19:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar