Skriver igen...
Sex & erotik
  1. Nykär...
    #1

    Skriver igen...

    Blir rädd när jag läser på denna sida. Är det bara skit som skrivs här?
    Trodde att det handlade om sex och erotik på ett trevligt och ömsesidigt sätt,.

    Men det jag läst så handlar det om övergrepp och annat skit!

    Sorry att jag skrev...
  2. 1
    Skriver igen... Blir rädd när jag läser på denna sida. Är det bara skit som skrivs här?
    Trodde att det handlade om sex och erotik på ett trevligt och ömsesidigt sätt,.

    Men det jag läst så handlar det om övergrepp och annat skit!

    Sorry att jag skrev...
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2

    Skriv

    något exempeltrevligt själv då istället för att gnälla.
  4. 2
    Skriv något exempeltrevligt själv då istället för att gnälla.
  5. anonymt namn
    #3

    Håller med!

    Jag förstår att du är besviken. Väldigt ofta känner jag precis som du gör nu. Självklart måste även jag skriva anonymt nu.

    När det dyker upp någon ny skribent som lite försynt efterlyser tips på god mat mm, så brukar några osedvanligt osympatiska kvinnliga stamskribenter förstöra debatten. De brukar förlöjliga frågeställaren och de få som vill svara. Ibland brukar också snackvärden deltaga i galenskapen.

    De kvinnliga stamskribenter som förstör debatten brukar hävda att romantik, förväntningar och förberedelser är avtändande. Av deras inlägg i andra debatter förstår man att de varken brukar städa eller tvätta sig.

    Som sagt, jag förstår om du är besviken!
  6. 3
    Håller med! Jag förstår att du är besviken. Väldigt ofta känner jag precis som du gör nu. Självklart måste även jag skriva anonymt nu.

    När det dyker upp någon ny skribent som lite försynt efterlyser tips på god mat mm, så brukar några osedvanligt osympatiska kvinnliga stamskribenter förstöra debatten. De brukar förlöjliga frågeställaren och de få som vill svara. Ibland brukar också snackvärden deltaga i galenskapen.

    De kvinnliga stamskribenter som förstör debatten brukar hävda att romantik, förväntningar och förberedelser är avtändande. Av deras inlägg i andra debatter förstår man att de varken brukar städa eller tvätta sig.

    Som sagt, jag förstår om du är besviken!
  7. Medlem sedan
    Mar 2007
    #4
    Tycker nog att kvinnorna som skriver här inne är helt OK. Lite sugen blir jag ibland till och med... för detta forum skall väl handla om sex, inte om städning och tvättning.
  8. 4
    Tycker nog att kvinnorna som skriver här inne är helt OK. Lite sugen blir jag ibland till och med... för detta forum skall väl handla om sex, inte om städning och tvättning.
  9. Medlem sedan
    Jan 2005
    #5
    Brukar normalt inte handla om "övergrepp och annat skit här inne". Läs lite av de äldre trådarna så ska du se att det är en härlig liten blandning av sex,erotik, romatik och humor.
  10. 5
    Brukar normalt inte handla om "övergrepp och annat skit här inne". Läs lite av de äldre trådarna så ska du se att det är en härlig liten blandning av sex,erotik, romatik och humor.
  11. Medlem sedan
    Jun 2007
    #6

    Nej det brukar vara precis

    det du efterlyser Håller med ovanstående om att du ska läsa lite mera bakåt för att få en bättre överblick.

    Men ibland byker lite kontroversiella ämnen upp och då debatteras de.. ibland blir det en sida och voila ! hela bilden ser annorlunda ut om man inte brukar läsa här. Häng kvar och ge oss en chans och välkommen hit
    Bara måste...... allt....
  12. 6
    Nej det brukar vara precis det du efterlyser Håller med ovanstående om att du ska läsa lite mera bakåt för att få en bättre överblick.

    Men ibland byker lite kontroversiella ämnen upp och då debatteras de.. ibland blir det en sida och voila ! hela bilden ser annorlunda ut om man inte brukar läsa här. Häng kvar och ge oss en chans och välkommen hit
  13. Medlem sedan
    May 2004
    #7
    Ja du och mattipsen, hand i hand. =) Är ingen stamskribent, och är både ren och städad. Men jag minns tråden du tänker på och som gör att du drar dina slutsatser, tar åt mig. Hör till dem som _personligen_ avfärdar romantiskt tjafs i de flesta erotiska sammanhang för att jag _personligen_ tänder av på klyschig romantik. Detta yttrar jag bara om jag blir tillfrågad vad jag tycker om si eller så. Inte för att förlöjliga någon, bestämma att det ÄR så eller för att alla ska tycka som jag. Ett levande forum har levande deltagare!

    Prata gärna om levande ljus, förberedelser i form av ditt eller datt o god mat, sånt är väl trevligt, även om jag personligen knullar jbäst på tom mage....lite hungrigare, lite girigare.

    Ha en fin fredag!
  14. 7
    Ja du och mattipsen, hand i hand. =) Är ingen stamskribent, och är både ren och städad. Men jag minns tråden du tänker på och som gör att du drar dina slutsatser, tar åt mig. Hör till dem som _personligen_ avfärdar romantiskt tjafs i de flesta erotiska sammanhang för att jag _personligen_ tänder av på klyschig romantik. Detta yttrar jag bara om jag blir tillfrågad vad jag tycker om si eller så. Inte för att förlöjliga någon, bestämma att det ÄR så eller för att alla ska tycka som jag. Ett levande forum har levande deltagare!

    Prata gärna om levande ljus, förberedelser i form av ditt eller datt o god mat, sånt är väl trevligt, även om jag personligen knullar jbäst på tom mage....lite hungrigare, lite girigare.

    Ha en fin fredag!

Liknande trådar

  1. Skriver igen.
    By alexSandraa in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-09-02, 20:58
  2. Skriver in mig igen
    By marilen in forum Gravidsnack
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2009-04-04, 16:30
  3. Skriver in mej (igen)
    By Edwina - på G igen! in forum Vikt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-05-10, 15:17
  4. Nu är jag här och skriver igen
    By Myran in forum Hälsa & välbefinnande
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-30, 14:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar