nån ensam från småland?
Hitta nya vänner
  1. anonymt namn
    #1

    nån ensam från småland?

    hej på er finns det någon i småland som känner sig lika ensam och vänlös som jag?
    jag har en dotter på 3 år.
    och hund på 6 mån.
    typ mitt liv..snyft behöver få ha kul som andra...köpa julklappar i ensamhet är något jag är trött på.
    svara nån om ni vill
  2. 1
    nån ensam från småland? hej på er finns det någon i småland som känner sig lika ensam och vänlös som jag?
    jag har en dotter på 3 år.
    och hund på 6 mån.
    typ mitt liv..snyft behöver få ha kul som andra...köpa julklappar i ensamhet är något jag är trött på.
    svara nån om ni vill
  3. Anonym
    #2
    Hej...jag känner mig också ganska ensam i Småland..iaf när det gäller vänner... Jag finns i Växjötrakten och skulle gärna träffas nån gång.
  4. 2
    Hej...jag känner mig också ganska ensam i Småland..iaf när det gäller vänner... Jag finns i Växjötrakten och skulle gärna träffas nån gång.
  5. Anonym
    #3
    det borde ju finnas fler än vi...inte för att man hoppas men för att ev få ihop ett litet gäng.
    själv finns jag i västervik...hålan som gud glömde =)
  6. 3
    det borde ju finnas fler än vi...inte för att man hoppas men för att ev få ihop ett litet gäng.
    själv finns jag i västervik...hålan som gud glömde =)
  7. Medlem sedan
    Jun 2007
    #4
    HALLÅ TJEJER! =)
    här är en glad prick som gärna hänger på om jag får? Kram
  8. 4
    HALLÅ TJEJER! =)
    här är en glad prick som gärna hänger på om jag får? Kram
  9. Anonym
    #5
    hej klart du får =)
    var håller du hus då?
    kram tebax
  10. 5
    hej klart du får =)
    var håller du hus då?
    kram tebax
  11. Medlem sedan
    Jun 2007
    #6
    Bor i Alvesta, du då?
    Hur många barn har du, åldrar?
  12. 6
    Bor i Alvesta, du då?
    Hur många barn har du, åldrar?
  13. Medlem sedan
    Sep 2007
    #7
    Roligt! Välkommen!
    Det är jag som bor i Växjötrakten....kände bara att det kanske bli lite förvirrande om vi är flera som kallar oss anonyma...så jag använder mitt nick....
    Själv är jag gravid med mitt första barn och känner att jag verkligen behöver knyta nya kontakter.
  14. 7
    Roligt! Välkommen!
    Det är jag som bor i Växjötrakten....kände bara att det kanske bli lite förvirrande om vi är flera som kallar oss anonyma...så jag använder mitt nick....
    Själv är jag gravid med mitt första barn och känner att jag verkligen behöver knyta nya kontakter.
  15. Medlem sedan
    Jun 2007
    #8
    Kuul! Mitt minsta barn är 8,5 månad och det är inte någon utav mina kompisar som går hemma just nu så jag känner ochså att jag behöver knyta lite nya kontakter med mammor som går hemma. Hoppas den andra tjejen hör av sig igen så kanske vi kan ta en fikapå stan efter jul? Kram
  16. 8
    Kuul! Mitt minsta barn är 8,5 månad och det är inte någon utav mina kompisar som går hemma just nu så jag känner ochså att jag behöver knyta lite nya kontakter med mammor som går hemma. Hoppas den andra tjejen hör av sig igen så kanske vi kan ta en fikapå stan efter jul? Kram
  17. Anonym jess
    #9
    god jul på er då smålands tjejer..=)
    lite synd att vi bor i varsin håla av småland tycker jag...
    hade varit jätte kul att träffas tycker jag.
    god jul å gott nytt år
  18. 9
    god jul på er då smålands tjejer..=)
    lite synd att vi bor i varsin håla av småland tycker jag...
    hade varit jätte kul att träffas tycker jag.
    god jul å gott nytt år
  19. Medlem sedan
    Jun 2007
    #10
    GOOOD JUUUL!!!!
  20. 10
    GOOOD JUUUL!!!!
  21. Medlem sedan
    Dec 2007
    #11
    hej jag bor också i en håla i småland!Ska börja jobba nu i februari har en pojk på tre och en tjej på 15 mån.
  22. 11
    hej jag bor också i en håla i småland!Ska börja jobba nu i februari har en pojk på tre och en tjej på 15 mån.
  23. Anonym jess
    #12
    hej va kul, inte att bo i en håla kanske, men att du skriver till oss och dessutom har du ju också barn, vilket är jätte kul,
    får man fråga vilken håla du bor i?
    gott nytt år vettja
  24. 12
    hej va kul, inte att bo i en håla kanske, men att du skriver till oss och dessutom har du ju också barn, vilket är jätte kul,
    får man fråga vilken håla du bor i?
    gott nytt år vettja
  25. Medlem sedan
    Dec 2007
    #13
    bor i Tingsryd em liten håååla!
  26. 13
    bor i Tingsryd em liten håååla!
  27. Medlem sedan
    Sep 2005
    #14
    Hejsan.

    också en från småland här.
    Bor inne i växjö med en grabb om fyller 2år nu o januari
  28. 14
    Hejsan.

    också en från småland här.
    Bor inne i växjö med en grabb om fyller 2år nu o januari
  29. Medlem sedan
    Sep 2007
    #15
    TRÄFFAS!
    Välkommen hit du också.
    Det känns som vi börjar bli ett gäng....borde det inte vara dags för oss att ex träffas på en gemensam fika snart. Förslagsvis i Växjö någon gång under nästa vecka eller veckan därpå.
    Kom gärna med nått förslag. Jag kan nästan när som.
    Kram på er så länge!
  30. 15
    TRÄFFAS!
    Välkommen hit du också.
    Det känns som vi börjar bli ett gäng....borde det inte vara dags för oss att ex träffas på en gemensam fika snart. Förslagsvis i Växjö någon gång under nästa vecka eller veckan därpå.
    Kom gärna med nått förslag. Jag kan nästan när som.
    Kram på er så länge!
  31. Medlem sedan
    Dec 2007
    #16
    hej igen det skulle vara jätte kul att träffas!Jag kan ju inte så många förmiddagar nästa vecka eftersom jag ska börja skola in min lilla tjej på dagis då!Men bestäm ni dag så kanske jag kan komma!
  32. 16
    hej igen det skulle vara jätte kul att träffas!Jag kan ju inte så många förmiddagar nästa vecka eftersom jag ska börja skola in min lilla tjej på dagis då!Men bestäm ni dag så kanske jag kan komma!
  33. Medlem sedan
    Sep 2005
    #17
    Jätte gärna!
    jag hänger på i alla fall!
    skulle vi kunna ta det nångång mellan 9-14 (har sonen på dagis då)
    slipper jag jaga honom runt runt runt utan kan faktist sitta ner o njuta av fikat *s*
  34. 17
    Jätte gärna!
    jag hänger på i alla fall!
    skulle vi kunna ta det nångång mellan 9-14 (har sonen på dagis då)
    slipper jag jaga honom runt runt runt utan kan faktist sitta ner o njuta av fikat *s*
  35. Medlem sedan
    Sep 2007
    #18
    23/1, onsdag vid kl 11 -12 snåret kanske kan passa? (hoppas du 1975 också kan då) Men är det nån som har ett bra förslag på bra fika/matställe? Alla som vill och kan är välkommna det är ju kul om vi blir många.
  36. 18
    23/1, onsdag vid kl 11 -12 snåret kanske kan passa? (hoppas du 1975 också kan då) Men är det nån som har ett bra förslag på bra fika/matställe? Alla som vill och kan är välkommna det är ju kul om vi blir många.
  37. Medlem sedan
    Sep 2005
    #19
    passar mig utmärkt!
    träffas vi här i växjö då? annars har jag svårt o vara med, ska hämta sonen på dagid vid 14 tiden så 11 blir jätte bra för mig!
  38. 19
    passar mig utmärkt!
    träffas vi här i växjö då? annars har jag svårt o vara med, ska hämta sonen på dagid vid 14 tiden så 11 blir jätte bra för mig!
  39. Medlem sedan
    Sep 2007
    #20
    Ja, Växjö tänkte jag mig.

    Roligt nu är vi 2 iaf. Fler??
  40. 20
    Ja, Växjö tänkte jag mig.

    Roligt nu är vi 2 iaf. Fler??
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Någon från Småland här?? :)
    By nettem3 in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-10-25, 16:16
  2. Tebax från småland, men ni har
    By Nette~Elliot&Ninni in forum _0607 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-06, 10:58
  3. 5-enkätsvar från Småland
    By angiesry in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-11-09, 17:57
  4. Hej från Småland!
    By angiesry in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-16, 13:54
  5. Hej från Småland!
    By angiesry in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-22, 02:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar